کدام صرافی برای همستر خوبه؟ بهترین گزینه پیشنهادی چیست؟

کدام صرافی برای همستر خوبه؟

تصویر انیمیشنی از بازی همستر با تم آبی
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

بازی همستر (Hamster Kombat)، یک بازی تلگرامی و بلاکچینی است که افراد می‌توانند مشابه بازی نات کوین، با کلیک کردن روی صفحه گوشی، میزان مشخصی سکه دریافت کنند. امید است که این سکه‌ها در آینده به توکن واقعی همستر تبدیل شوند و در صرافی‌ها قابل خرید و فروش باشند. حالا مهم‌ترین سوالی که کاربران می‌پرسند این است:«کدام صرافی برای همستر خوبه؟».

در این مقاله از صرافی رمزینکس به بررسی پاسخ این سوال می‌پردازیم.

کدام صرافی برای همستر خوب است؟

تصویر بازی همستر کامبت با تم بنفش
در حال حاضر، پیش‌فروش توکن همستر فقط در صرافی کوکوین و gate.io آغاز شده.

در حال حاضر، در ۲۵ خرداد سال ۱۴۰۳، هیچ صرافی متمرکز معتبری به‌طور رسمی توکن همستر را لیست نکرده است و فعلا این توکن در صرافی‌ها قابل خرید و فروش نیست؛ اما هم‌اکنون دو صرافی از جمله صرافی کوکوین و gate.io، پیش فروش این توکن را با قیمت ۰.۱۱ الی ۰.۱۵ آغاز کرده‌اند.

البته صرافی کوکوین در ارتباط با این رویداد، چند باری تاخیر اعلام کرد و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از افراد نسبت به لیست شدن توکن همستر در صرافی‌ها مشکوک شوند؛ اما با روی کار آمدن صرافی gate.io، بیشتر می‌تونیم این احتمال را بدهیم که توکن همستر در آینده قابل خرید و فروش خواهد شد.

در نتیجه، بهترین صرافی برای خرید و فروش همستر در این بازه زمانی، صرافی‌های کوکوین و gate.io هستند و اگر همستر در این صرافی‌ها با موفقیت لیست شود، در چند ماه آینده می‌توان این توکن را در صرافی‌های بیشتر و حتی صرافی‌های ایرانی خرید و فروش کرد.

لازم به ذکر است که استفاده از صرافی‌های کوکوین و gate.io برای افراد ایرانی ممنوع است و شما برای معامله در آن‌ها نیاز دارید تا از یک هویت و آی‌پی غیر ایرانی کمک بگیرید.

آیا بازی همستر معتبر است؟

تصویر انیمیشنی از شخصیت همستر در بازی همستر کامبت
پیش فروش توکن همستر در صرافی کوکوین، یکی از اصلی‌ترین دلایل معتبر بودن بازی همستر است.

آیا اصلا توکن‌های همستر در صرافی‌ها لیست می‌شوند و این بازی معتبر است؟ باید گفت با توجه به عوامل مختلفی مانند موفقیت پروژه نات کوین، همکاری همستر با صرافی بینگ ایکس و پیش عرضه شدن آن در صرافی کوکوین، به احتمال زیاد بازی همستر معتبر بوده و توکن آن پس از تعیین قیمت در برخی از صرافی‌ها لیست و قابل خرید و فروش خواهد شد.

همستر چه زمانی در صرافی ها لیست میشود؟

باید گفت تاریخ لیست شدن همستر در صرافی‌ها تا به الان مشخص نشده است و از هیچ صرافی یا نهادی، تاریخ دقیقی برای این اتفاق، اعلام نشده؛ اما در تیر سال ۱۴۰۳، قرار است توکن همستر (HMSTR) در صرافی کوکوین که یک صرافی ارز دیجیتال و متمرکز بین‌المللی است لیست شود.

مشخص است که اگر این رویداد به درستی اتفاق بیفتد و توکن همستر برای تمامی افراد قابل خرید و فروش باشد، احتمال در تیر الی مرداد سال ۱۴۰۳ شاهد لیست شدن این توکن در صرافی‌های بین‌المللی دیگر و حتی صرافی‌های ایرانی باشیم؛ اما همانطور که گفته شد، هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس، با بررسی پاسخ سوال «کدام صرافی برای همستر خوبه؟» همراه شما بودیم. همستر همزمان با اینکه می‌تواند نامعتبر باشد، ممکن است فرصت بزرگی را در اختیار شما قرار دهد و اگر از آن دسته افرادی بودید که از ابتدای انتشار این بازی در آن فعالیت می‌کردید، حتما اخبار لیست شدن این توکن را با دقت دنبال کنید تا بتوانید از فروش توکن‌های خود، سود خوبی کسب کنید.

سوالات متداول

همستر چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

در حال حاضر، مشخص نیست که توکن همستر (Hamster Kombat) چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؛ اما با توجه به اتفاقات اخیر پیش‌بینی می‌شود که این اتفاق در بازه تیر الی مرداد ماه بیفتد.

خریدارز همستر چگونه است؟

در حال حاضر نمی‌توانید برای خرید ارز همستر کمبات اقدام کنید، چون در صرافی‌ها لیست نشده است.

منبع: binance

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر