معرفی و بررسی ۵ کیف پول همستر تلگرام + مزایا و معایب

بهترین کیف پول همستر تلگرام (۵ انتخاب برتر + بررسی مزایا و معایب)

تلفن همراه در دست یک خانم با نماد همستر که نشان از کیف پول همستر تلگرام دارد
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳

هر ثانیه که بیشتر به لیست شدن همستر کمبات در صرافی‌های ارز دیجیتال نزدیک‌تر می‌شویم، هیاهو و جنب‌وجوش برای بدست آوردن همستر بیشتر و حفظ آن‌ها، افزایش پیدا می‌کند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسانی که به دنبال کسب سود از همستر کمبات هستند، داشتن یک کیف پول همستر تلگرام است که بتوانند به راحتی Hamster Kombat های خود را از برنامه به ولت انتقال دهند. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی ۵ ولت همستر کمبات تلگرام پرداخته و هرکدام را به‌طور خلاصه شرح داده‌ایم. 

معرفی بهترین کیف پول همستر تلگرام 

یک کیف پول فیزیکی در دست یک خانم در مقابل نمودارهای بازار
حتما امنیت کیف پول را قبل از انتقال دارایی بررسی کنید.

پس از ماه‌ها تلاش مضاعف کاربران همستر کمبات، خبرهایی توسط تیم توسعه‌دهنده آن مبنی بر لیست شدن این ارز دیجیتال جنجالی منتشر شد و بسیاری از افرادی که نزدیک بود از این همه تلاش ناامید شوند را، دوباره امیدوار کرد. حال که به تاریخ لیست شدن Hamster Kombat نزدیک می‌شویم، تمام کاربران این بازی نوین تلگرامی به دنبال یافتن بهترین کیف پول برای انتقال دارایی‌هایشان از بازی به ولت هستند تا بتوانند در آینده با فروش ارز همستر به سود برسند.

اما برای انتخاب بهترین کیف پول همستر تلگرام، رعایت نکاتی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

  • حضانتی یا غیرحضانتی بودن: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب کیف پول همستر تلگرام باید در نظر داشته باشید، حضانتی بودن یا غیرحضانتی بودن ولت است. ولت حضانتی نوعی کیف پول است که بیشتر توسط صرافی‌های ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد و کنترل کلید‌های خصوصی آن (یعنی تمام دارایی داخلش) در اختیار صرافی است. اما ولت غیرحضانتی، کنترل کامل دارایی را در اختیار خود شخص قرار می‌دهد.
  • نوع ولت: حتما به‌خاطر داشته باشید که نوع ولت همستر کامبات تلگرام برای حفظ امنیت یا راحتی در تبادل بسیار اهمیت دارد. کیف پول‌های ارز دیجیتال به ۲ دسته تقسیم می‌شوند: 
  1. کیف پول سرد: یا کیف پول فیزیکی که به شکل یک هارد فلش بوده و هیچگونه اتصالی به اینترنت ندارد. این کیف پول به دلیل عدم اتصال به اینترنت از امنیت بالاتری برخوردار است.
  2. کیف پول گرم: یا نرم‌افزاری که به راحتی روی تلفن همراه قابل نصب است. اتصال دائمی این کیف پول‌ها به اینترنت و راحتی در دسترسی در هر زمان، از مزایای کیف پول‌های سرد محسوب می‌شود.

حال که نکات مهم انتخاب کیف پول همستر تلگرام را بررسی کردیم، نوبت به معرفی آن‌ها رسیده است. 

۱. ولت Tonkeeper؛ بهترین کیف پول ارز همستر کمبات

دو گوشی همراه که هر دو برنامه کیف پول در آن‌ها باز شده است
سازگارترین کیف پول همستر تلگرام، ولت تون کیپر است.

    از آنجایی که اکثر بازی‌های ضربه‌ای تلگرام (Tap-to-Earn) روی بلاکچین تون ساخته و عرضه شده‌اند، بهترین کیف پول ارز همستر کمبات را می‌توان ولت Tonkeeper نامید. ولت Tonkeeper یک کیف پول غیرحضانتی که به‌طور اختصاصی برای ارزهای شبکه تون طراحی شده است. دارندگان Hamster Kombat می‌توانند دارایی‌های خود را به راحتی در این کیف پول ذخیره کنند. پس از دانلود و نصب کردن این کیف پول، مسیر ساده‌ای را برای وصل کردن همستر به ولت تون‌کیپر خواهید داشت. 

    مزایامعایب
    رابط کاربری سادهپشتیبانی محدود از توکن‌ها
    امنیت بالاامکانات کم با توجه به جدید بودن پروژه
    هزینه تراکنش بسیار کمبه‌روزرسانی‌های متعدد
    مزایا و معایب کیف پول تون کیپر

    ۲. کیف پول Telegram؛ سازگارترین کیف پول همستر تلگرام

    با توجه به اینکه ارز همستر کمبات با استفاده از یک ربات تلگرام ساخته و عرضه شده است، بهترین کیف پول همستر کمبات می‌تواند ولتی باشد که بیشترین سازگاری را با محیط تلگرام دارد؛ به همین منظور استفاد از کیف پول تلگرام می‌تواند بهترین گزینه باشد. کیف پول تلگرام به راحتی امکان ذخیره و انتقال ارزهای دیجیتال موجود روی بلاکچین تون، بیت کوین و ترون را به کاربران خود می‌دهد. 

    مزایامعایب
    سازگار با تمام پروژه‌های تلگرامیامکانات محدود
    سادگی در استفادهطیف کم ارزهای دیجیتال
    دارای بازار P2Pجدید بودن پروژه
    مزایا و معایب کیف پول تلگرام

    ۳. کیف پول Cropty؛ بهترین کیف پول همستر تلگرام برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها

    یکی از کیف پول‌های حضانتی امن که می‌توانید پس از خرید ارز همستر از آن برای ذخیره Hamster Kombat استفاده کنید، کیف پول Cropty است. این کیف پول رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و امنیت دارایی‌های شما را تضمین می‌کند. کیف پول کراپتی برای تمام فعالان حوزه کریپتوکارنسی از مبتدی گرفته تا حرفه‌ای مناسب است و همه می‌توانند به راحتی از این ولت استفاده کنند. همچنین امکاناتی چون استیک کردن و وام‌گیری نیز در این کیف پول وجود دارد. 

    مزایامعایب
    راحتی در استفادهحضانتی بودن
    امنیت بالاتعداد محدود ارزهای دیجیتال
    قابلیت‌هایی چون وام‌دهی و استیکینگ
    مزایا و معایب کیف پول کراپتی

    ۴. کیف پول Ledger؛ مشهورترین ولت همستر کامبات تلگرام

    مشهورترین کیف پول فیزیکی (کیف پول سرد) برای ذخیره همستر کمبات، کیف پول لجر بوده که از امنیت بالایی برخوردار است. کیف پول لجر، که می‌تواند با اختلاف بهترین کیف پول همستر تلگرام از لحاظ امنیت باشد، هیچ اتصالی به اینترنت نداشته و از بیش از هزار و ۸۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این ولت همستر کامبات تلگرام از طریق یک فلش در دسترس خواهد بود

    مزایامعایب
    عدم اتصال به اینترنتدسترسی سخت
    امنیت بسیار بالاتعداد محدود ارزهای دیجیتال
    مزایا و معایب کیف پول لجر

    ۵. کیف پول Trust Wallet؛ بی‌درد‌سرترین ولت همستر کامبات تلگرام

    امکان ندارد که صحبت از بهترین کیف پول‌ ارزهای دیجیتال باشد و تراست ولت جایی در این لیست نداشته باشد. اگر به دنبال یک کیف پول همستر تلگرام امن، به‌روز، راحت و پر از قابلیت و امکانات هستید، کیف پول تراست ولت تنها گزینه شما خواهد بود. تراست ولت با ارائه یک رابط کاربری ساده، پشتیبانی از هزاران ارز دیجیتال و داشتن امنیتی بی‌نظیر، می‌تواند انتخابی بی‌دردسر به عنوان ولت همستر تلگرام باشد. 

    مزایامعایب
    طیف گسترده ارزهای دیجیتالپشتیبانی محدود
    امنیت بالاوجود تعداد زیادی ارز دیجیتال بدون پشتوانه
    هزینه تراکنش بسیار کمنداشتن کد احراز هویت دو مرحله‌ای
    مزایا و معایب کیف پول تراست ولت

    جمع‌بندی

    در حالی که هر لحظه به لیست شدن ارز همستر کمبات در صرافی‌های معتبر نزدیک‌تر می‌شویم، خیلی‌ها به دنبال داشتن یک کیف پول همستر تلگرام امن برای انتقال و ذخیره دارایی خود هستند. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس، به معرفی ۵ ولت همستر کمبات تلگرام پرداخته و هر یک را به صورت خلاصه شرح دادیم. با این تفاسیر، حتما پیش از استفاده از هر یک از کیف پول‌ها، نکات امنیتی را در نظر بگیرید تا دارایی‌های خود را از دست ندهید.

    سوالات متداول

    نرخ ارز همستر کمبات چقدر است؟

    این ارز هنوز لیست نشده است به همین دلیل قیمت همستر کمبات مشخص نیست.

    دانلود کیف پول همستر چطور امکان دارد؟

    با توجه به نوع سیستم عامل تلفن همراه خود که اندروید است یا iOS، می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی یا اپل استور، به دانلود کیف پول همستر بپردازید.

    منابع: Forbes | Nerdwallet | Cropty

    4/5 - (5 امتیاز)
    درباره اشکان ریاحی
    شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
    درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات کاربران

    1. رئوف مشتاق زاده
      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۶:۳۸

      سلام وقت بخیر ، تراست ولت برای ایران و انتقال به کیف پول های ایرانی مشکلی نداره؟؟؟

      • اشکان ریاحی
        ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۰:۳۵

        سلام و وقت بخیر
        خیر هیچ مشکلی برای انتقال دارایی وجود نداره

    2. سجاد
      ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۶:۱۵

      کیف پول تلگرام مگه برا ما ایرانیا تحریم نیست! چرا تو این لیسته

    جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر