بیت کوین با نرخ ثابت فدرال در ۶۵۷۰۰ دلار باقی ماند؛ انتظار برای کاهش نرخ در سپتامبر - رمزینکس
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

بیت کوین با نرخ ثابت فدرال در ۶۵۷۰۰ دلار باقی ماند؛ انتظار برای کاهش نرخ در سپتامبر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

پس از سخنرانی مورد انتظار جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بیت کوین (BTC) روز چهارشنبه با حفظ نرخ بهره در سطح ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ درصد، مسیر ثابتی را طی کرد.

بازار ارز دیجیتال منتظر حرکت بعدی فدرال رزرو است

پاول در یک کنفرانس خبری در واشنگتن، به احتمال کاهش نرخ بهره در سپتامبر اشاره کرد. پاول اظهار داشت:

ما هیچ تصمیمی در مورد جلسات آینده نگرفته‌ایم و این شامل جلسه سپتامبر نیز می‌شود. ما به نقطه‌ای نزدیک‌تر می‌شویم که نرخ سیاستی خود را کاهش دهیم، اما هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم.

در واکنش به موضع فدرال رزرو، تحلیلگران رمزنگاری درباره پیامدهای آن برای فضای ارز دیجیتال اظهار نظر کردند. مایکل ون‌دپوپ، بنیانگذار MN Capital، نسبت به نگرش کاهشی پاول ابراز خوش‌بینی کرد و پیشنهاد کرد که کاهش نرخ بهره در سپتامبر احتمال بالایی دارد. ون‌دپوپ اطمینان داشت که این تحول برای بیت کوین و آلت کوین‌ها خوب است و چشم‌انداز آن به تصمیم قریب‌الوقوع در سپتامبر است.

دین کریپتو تریدز، تحلیلگر دیگری، بر اشاره پاول به کاهش نرخ بهره احتمالی در سپتامبر تأکید کرد و پیش‌بینی کرد که احتمال تحقق آن بالاست، مگر اینکه انحرافات قابل توجهی پس از خواندن شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) رخ دهد. دین کریپتو تریدز با توجه به ۴۸ روز باقی مانده تا جلسه سپتامبر پیشنهاد کرد که دینامیک بازار ممکن است حول این تصمیم قریب‌الوقوع بچرخد و احتمالاً پس از تنظیم نرخ اولیه در سپتامبر منجر به نوسانات کوتاه‌مدت شود.

بیت کوین در سال ۲۰۲۸ به ۱ میلیون دلار خواهد رسید؟

تیموتی پیترسون، نویسنده و محقق بیت کوین، در یک پست اخیر در رسانه‌های اجتماعی، پیش‌بینی قابل توجهی برای بزرگترین ارز دیجیتال بازار ارائه کرد. طبق گفته پیترسون، قیمت بیت کوین به طور مستقیم و نمایی با ریشه دوم تعداد هالوینگ‌هایی که شبکه متحمل شده است، متناسب است. به عبارت دیگر، مقدار BTC جدیدی که وارد گردش می‌شود تقریباً هر چهار سال یک بار نصف می‌شود، فرآیندی که به عنوان هالوینگ شناخته می‌شود.

پیترسون ادعا کرد: «ترکیبی از ریاضیات منحنی پذیرش و قانون متکالف قیمت بیت کوین را تا هالوینگ بعدی در سال ۲۰۲۸ به بیش از ۵۰۰۰۰۰ دلار می‌رساند.» این نشان‌دهنده نرخ بازدهی سالانه حدود ۷۰ درصد است.

پیش‌بینی پیترسون با توجه به قیمت فعلی بیت کوین در حدود ۶۵۷۰۰ دلار بسیار قابل توجه است. اگر پیش‌بینی او دقیق باشد، نشان دهنده افزایش عظیم بیش از ۶۷۰ درصد نسبت به سطوح فعلی خواهد بود. علاوه بر این، این محقق پیشنهاد می‌کند که بیت کوین باید حدود ۴۵۰ روز پس از رویداد هالوینگ بعدی در سال ۲۰۲۸، به طور پایدار بالای ۱ میلیون دلار باشد، که با الگوی مشاهده شده چرخه‌های هالوینگ قبلی، جایی که بیت کوین تمایل به تجربه افزایش قیمت قابل توجهی در سال‌های پس از هر کاهش عرضه جدید داشته است، همسو است.

منبع: NEWSBTC

به این post امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در این حوزه.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر