قیمت بیت کوین تا ۵٪ کاهش یافت. آیا روند کاهشی ادامه دارد؟
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

قیمت بیت کوین به طور ناگهانی ۵٪ کاهش یافت؛ بیت‌کوین با گزارش کم‌بودن CPI روبه‌رو شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
کاهش قیمت بیت کوین

بیت کوین (BTC) با کاهش قیمت به زیر ۵۹,۰۰۰ دلار، واکنشی منفی به اخبار نسبتاً خوب از تورم در ایالات متحده نشان داد. بیت کوین حرکات “فیک‌آوت” کلاسیکی را در نزدیکی شروع بازار وال استریت در تاریخ ۱۴ اوت انجام داد و گاوها در داده‌های کلان ایالات متحده شکست خوردند.

کاهش قیمت بیت کوین به رغم CPI مثبت

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که قیمت بیت کوین به نزدیک ۶۲,۰۰۰ دلار پس از انتشار آخرین شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) افزایش یافت. با اینکه نتیجه زیر حد انتظارات بود و قرار بود رمزارزها را تقویت کند، اما واکنش بیت‌کوین کوتاه‌مدت بود.

پس از رسیدن به ۶۱,۸۰۹ دلار در Bitstamp، قیمت BTC/USD در کمتر از یک ساعت بیش از ۳٪ کاهش یافت.

دست‌اندرکار معروف Daan Crypto Trades که قبلاً درباره حرکات بی‌ثبات قیمت بیت کوین در اطراف داده‌های کلان ایالات متحده هشدار داده بود، ابراز رضایت کرد. او در پستی در X نوشت:

CPI بیشتر بر اساس پیش‌بینی‌ها بود. نسبتاً خوب است و به نظر نمی‌رسد تأثیر زیادی بر بازار داشته باشد. احتمالاً بازارها هرطور که می‌خواستند عمل خواهند کرد. حداقل هیچ سورپرایز بزرگ به سمت بالا یا پایین خوب است.

داده‌های اخیر از ابزار FedWatch CME Group نشان داد که بازارها همچنان به کاهش کم نرخ بهره در جلسه بعدی فدرال رزرو در سپتامبر تمایل دارند.

The Kobeissi Letter در بخشی از پوشش X خود گفت:

با کاهش تورم، کاهش نرخ‌های فدرال رزرو در راه است، با این حال، با کاهش نرخ‌ها، تورم در برخی دسته‌ها دوباره شروع به افزایش خواهد کرد.

تاجر دیگر، Roman، برای ورود به بازار بالقوه، پیشنهاد کرد که بیت‌کوین به راحتی می‌تواند از سطوح فعلی ۱۰٪ دیگر کاهش یابد. او گفت که بازارها حجم مناسب برای حفظ قیمت‌های بالاتر را ندارند.

منتظر هستم تا قیمت به ۵۸ و احتمالاً ۵۵ هزار دلار برسد و سپس ممکن است اقدام به خرید طولانی کنم,” او به دنبال‌کنندگان X خود گفت. “برنامه من برای هفته گذشته تغییر نکرده است. برای ادامه حرکت به سمت بالا قدرتی نمی‌بینم زیرا ما حرکات قیمتی نزولی (حجم پایین + قیمت بالا) داریم.

منبع: cointelegraph

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر