فروش شوکه‌کننده نهنگ‌ها بیت‌ کوین را به کجا خواهد برد؟
۱۴ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت کوین وارد فاز مثبت می‌شود اما یک نکته وجود دارد
  2. جابه‌جایی‌های بزرگ نهنگ بیت کوین قبل از افشای چهره ناکاموتو
  3. محکومیت ۱۰ ساله موسس طرح پانزی IcomTech
  4. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه تصویر آموزشی
  5. کد ویدیو بلوم امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  6. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۴ مهر
  7. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۴ مهر به همراه پاسخ تصویری
  8. کارتهای امروز برد (Bird) شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  9. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش وارد کردن
  10. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز شنبه ۱۴ مهر
  11. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۴ مهر
  12. پاسخ پازل امروز ربات میجر شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  13. سقوط سولانا پس از شکست سطح ۱۶۱ دلاری؛ آیا افت بیشتر در راه است؟
  14. یک نهنگ اتریوم ۱۹ هزار اتریوم فروخت: آیا افت شدیدتری در راه است؟
  15. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه آموزش وارد کردن

شوک بزرگ نهنگ‌ها؛ فروش میلیاردی بیت‌ کوین و تاثیر آن بر بازار!

 
۱ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه

دسته‌ای خاص از سرمایه‌گذاران بیت‌ کوین در پی افزایش اخیر قیمت، به منظور کسب سود در حال فروش هستند. سوال اینجاست که آنها چقدر فروختند و این فروش چه تاثیری می‌تواند بر مسیر قیمت بیت‌کوین داشته باشد؟

نهنگ‌های بیت‌ کوین در چهار روز ۳۰,۰۰۰ بیت کوین فروختند

در پستی جدید در پلتفرم X، تحلیلگر معروف کریپتو علی مارتینز فاش کرد که نهنگ‌های بیت‌کوین پس از بازگشت قیمت بیت کوین به بالای ۶۳,۰۰۰ دلار، فعالیت خود را در بازار افزایش داده‌اند. این مشاهده زنجیره‌ای بر اساس کاهش کل دارایی‌های نهنگ‌ها با موجودی بین ۱,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ بیت کوین است. طبق داده‌های Santiment، این گروه از نهنگ‌های بیت‌کوین در ۹۶ ساعت گذشته بیش از ۳۰,۰۰۰ بیت کوین (حدود ۱.۸۶ میلیارد دلار) را فروخته‌اند. جالب اینجاست که این سطح از فعالیت نهنگ‌ها پس از افزایش قیمت ارز دیجیتال برتر به دلیل کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا مشاهده شد.

فروش میلیاردی بیت‌کوین در چهار روز
فروش میلیاردی بیت‌کوین در چهار روز

بازار بیت‌کوین تا کنون در ماه سپتامبر تحت فشار نزولی زیادی بوده و در مقطعی به پایین‌ترین حد خود یعنی ۵۳,۰۰۰ دلار رسیده است. کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به عنوان کاتالیزوری ایده‌آل برای تغییر شرایط و جرقه زدن به یک حرکت صعودی تازه به نظر می‌رسید. با این حال، کسب سود نهنگ‌ها ممکن است مانع از ادامه این روند بهبود شود.

هنگامی که نهنگ‌ها دارایی‌های خود را می‌فروشند، اغلب باعث می‌شود که سایر سرمایه‌گذاران با احتیاط بیشتری در بازار عمل کنند، زیرا به این فکر می‌کنند که دارندگان بزرگ چه چیزی را می‌دانند. این موضوع می‌تواند به فشار فروش بیشتر یا یک افت موقتی قیمت منجر شود.

نگاهی به قیمت بیت‌ کوین

با این حال، شایان ذکر است که قیمت بیت‌کوین در چند روز گذشته به طور قابل توجهی حرکت کرده است. در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال برتر در حدود ۶۳,۱۳۱ دلار ارزش‌گذاری شده که تنها ۰.۱ درصد کاهش در روز گذشته داشته است.

ارزش بیت‌ کوین در هفته گذشته بیش از ۵ درصد افزایش یافته است. به نظر می‌رسد که بیت کوین در بازه‌های زمانی گسترده‌تر نیز عملکرد بهتری داشته باشد. به عنوان مثال، عملکرد قیمت بیت‌کوین در این ماه به شدت شگفت‌انگیز بوده، زیرا سپتامبر به طور تاریخی یک دوره نزولی برای این ارز دیجیتال برتر محسوب می‌شود. بیت‌کوین در این ماه بیش از ۶.۸ درصد رشد داشته که بالاترین بازده متوسط خود در ماه سپتامبر است.

منبع: newsbtc

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر