ارز برگر (BURGER) چیست؟

اسم کامل این ارز، برگر‌سیتیز (BurgerCities) است که در برخی منابع با نام برگر‌سواپ هم شناخته می‌شود. ارز برگر‌سواپ (BurgerSwap) یک صرافی غیر‌متمرکز است که در آن کاربران می‌توانند درخواست یا رأی به تغییر پارامترهای آن در مورد کارمزد معاملات، پاداش‌های سهام‌گذاری (staking)، سرعت استخراج و غیره بدهند. صرافی برگر‌سواپ در سپتامبر ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده است.

رمزارز برگر‌سیتیز پروژه‌ای است که به‌دنبال ترکیب چندین ترند برتر در دنیای کریپتو، از جمله امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، بازی برای کسب درآمد (P2E) و متاورس، در یک پلتفرم واحد ایجاد گردید. به‌همین دلیل، خود را به عنوان یک متا‌فای (MetaFi) توصیف می‌کند.

توکن برگر (BURGER) برای تسویه تراکنش‌های درون اکوسیستم استفاده می‌شود. بازیکنان بازی برگر‌سیتیز ۲۰۷۷ (BurgerCities 2077) از طریق توکن BURGER پاداش دریافت می‌کنند و می‌توانند آن را با سایر دارایی‌ها از طریق برگر‌سواپ (BurgerSwap) معامله کنند. بازیکنان برای زمانی که صرف بازی BurgerCities 2077 می‌کنند، پاداش دریافت می‌کنند و همچنین می‌توانند با معامله NFT‌های درون بازی با سایر گیمرها، برگر دریافت کنند.

چندین صرافی برتر، از جمله بایننس (Binance) و کوکوین (KuCoin)، برگر را فهرست کرده‌اند و چندین کیف پول برتر از جمله متامسک (Metamask) و تراست‌ولت (TrustWallet) از آن پشتیبانی می‌کنند.

بنیان‌گذار ارز برگر کیست؟

پروژه برگرسیتیز توسط برگر‌سواپ (BurgerSwap) انجام گرفته است. این صرافی ادعا می‌کند که هیچ بنیان‌گذار مشخصی ندارد. همچنین، برگر‌سواپ مدعیست که این یک پروژه اجتماعی است. به‌گفته برخی منابع، بنیان‌گذاران BurgerSwap، تونی کارسون، دکتر مهمت صابر کراز و دکتر سلیمان کارداس هستند.

پیش‌بینی قیمت برگر

وقتی صحبت از قیمت هر ارز دیجیتالی به میان می‌آید، به اشتراک‌ گذاشتن قیمت‌های تخمینی کار دشواری است، اما وقتی با یک فرد باتجربه یا یک تحلیلگر مشورت می‌کنیم، این احتمال وجود دارد که پیش‌بینی‌ها درست باشد، زیرا کارشناسان و تحلیلگران معمولا این کار را به‌درستی انجام می‌دهند. بنابر‌این در اینجا، نظرات و پاسخ‌های برخی از کارشناسان و تحلیلگران را در مورد آینده قیمت برگر به شما ارائه می‌دهیم.

پیش‌بینی قیمت برگر در سال ۲۰۲۲

قیمت ارز دیجیتال برگر در بازار ۰/۸۳۸۴ دلار با ارزش بازار ۲۳/۱۶ میلیون دلار است؛ اما طبق نظر تحلیلگران مالی، تخمین زده می‌شود که تا پایان سال ۲۰۲۲، قیمت‌ آن بالاتر از قیمت فعلی خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت برگر در سال ۲۰۲۳

قیمت برگر در حال حاضر حدود ۰/۸۳۸۴ دلار است. طبق پیش‌بینی‌ها، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۳ حدود ۱ دلار افزایش یابد و به ۱/۸۳ دلار برسد. کارشناسان و تحلیلگران کریپتو انتظار دارند در آینده شاهد رشد بیشتری باشند.

پیش‌بینی قیمت برگر در سال ۲۰۲۴

سرمایه‌گذاری در برگر ممکن است در آینده، با رشد و توسعه آن برای شما سودآور باشد. به‌گفته کارشناسان مالی و اقتصادی، احتمال زیادی وجود دارد که در سال ۲۰۲۴، قیمت ارز برگر به حدود ۲/۴۳ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت برگر در سال‌ ۲۰۲۵ و در سال ۲۰۲۶

وقتی نوبت به سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و چند‌ساله در کریپتوکارنسی‌ها می‌رسد، انجام تحقیق در مورد آن‌ها و تحلیل آن‌ها برای معامله‌گر (تریدر) و همچنین سرمایه‌گذار بسیار حائز اهمیت می‌شود. احتمال زیادی وجود دارد که قیمت‌ این رمزارز همراه با ارزش کل بازار کریپتو رو‌به‌رشد باشد.

تخمین زده می‌شود‌ که قیمت این رمزارز در سال ۲۰۲۵ به حدود ۳/۶۹ دلار و در سال ۲۰۲۶ به ۴/۴۲ دلار هم برسد. این آخرین پیش‌بینی ما در مورد قیمت است، زیرا در حال حاضر خیلی زود است که درباره بعد از سال ۲۰۲۶ صحبت کنیم.

نتیجه‌‌گیری در خصوص آینده ارز برگر 

باید دقت داشت که سرمایه‌گذاری در رمزارزها ‌همیشه با ریسک همراه است. این ریسک در مورد ارزهایی که از جایگاه برتری در بازار برخوردار نیستند، بیش‌تر هم می‌شود. لازم به ذکر است که این پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت برگرسیتیز (برگر‌سواپ)، از وبسایت www.uptobrain.com گزارش شده است و پیشنهاد معاملاتی نیست.

منابع: coinjournal.net uptobrain.com business2community.com