صرافی رمزارز بای‌بیت امروز راه‌اندازی یک پلتفرم دارایی دیجیتال دارای مجوز در هلند را از طریق همکاری با شرکت ساتوس اعلام کرد. وب‌سایت Bybit.nl به کاربران هلندی امکان دسترسی به بیش از ۳۰۰ جفت معاملاتی، درگاه‌های ورود و خروج ارز فیات (Fiat On-Ramps) و سایر ویژگی‌ها را با رعایت الزامات نظارتی می‌دهد.

«ما از راه‌اندازی پلتفرم دارایی دیجیتال دارای مجوز خود در هلند بسیار هیجان‌زده هستیم. این اقدام، تعهد ما را به خدمت‌رسانی به کاربران در عین حال رعایت قوانین و مقررات تقویت می‌کند. از طریق همکاری با ساتوس، ما هدفمان این است که یک تجربه معاملاتی امن و روان را برای کاربران هلندی فراهم کنیم که با تدابیر امنیتی پیشرو در صنعت و پشتیبانی بی‌نظیر ما همراه است.»

بن ژو، مدیرعامل بای‌بیت

ساتوس یک ارائه‌دهنده خدمات ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۱۳ در هلند و بلژیک فعالیت می‌کند. این شرکت برای تضمین امنیت و قابلیت اطمینان تحت نظارت بانک مرکزی هلند قرار دارد.

طبق اعلامیه‌ی راه‌اندازی، مزایای کلیدی پلتفرم جدید شامل ابزارهای معاملاتی متنوع، پشتیبانی جامعه‌ی محلی و دروازه‌ای به ویژگی‌های وب ۳ بای‌بیت مانند کیف پول وب ۳ آن است.

تلاش‌های بای‌بیت برای گسترش فعالیت‌هایش ممکن است در حال نتیجه دادن باشد. همانطور که کریپتو بریفینگ گزارش داده است، این صرافی طبق گزارشی از توکن‌اینسایت، یکی از رقبای بایننس است که توانسته سهم بازار خود را در سال ۲۰۲۳ افزایش دهد.

با این حال، پلتفرم معاملات ارز دیجیتال بای‌بیت اخیراً با مانعی روبرو شده است. کمیسیون اوراق بهادار و آتیه هنگ‌کنگ، صرافی بای‌بیت را به دلیل فعالیت بدون مجوز در این کشور، به عنوان یک «پلتفرم مشکوک ارز دیجیتال» علامت‌گذاری کرده است.

منبع: CryptoBriefing