معرفی نات کوین، میم‌کوین تلگرامی، در صرافی بای‌بیت - مجله رمزینکس

صرافی Bybit امکان معامله پیش از ورود به بازار برای Notcoin (NOT)، میم‌کوین مبتنی بر تلگرام را فراهم می‌کند

جزئیات معرفی و لیست شدن توکن نات کوین، میم کوین مبتنی بر تلگرام، در صرافی بای بیت و نحوه‌ی پیش‌خرید این کوین در این مقاله مرور شده است.
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳

بای‌بیت (Bybit)، صرافی ارز دیجیتال پیشرو مستقر در امارات متحده عربی، روز دوشنبه از راه‌اندازی معاملات پیش از بازار برای نات کوین Notcoin (NOT)، توکن مبتنی بر تلگرام با قابلیت بازی‌(گیمیفای) خبر داد.

بر اساس این اعلامیه، معاملات توکن‌های NOT در پلتفرم معاملات پیش از بازار بای بیت از ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت هماهنگ جهانی (UTC) در روز دوشنبه آغاز شد. جزئیات دقیق در مورد زمان‌بندی نهایی تحویل توکن‌ها قرار است به زودی منتشر شود.

«برای اطمینان از یک تجربه معاملاتی روان، به به‌روزرسانی‌های زمان‌بندی تحویل توکن‌ها توجه داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید که رعایت نکردن زمان‌بندی تحویل می‌تواند منجر به از دست رفتن وثیقه شما شود.»

صرافی بای‌بیت

این راه‌اندازی فرصتی را برای کاربران بای بیت فراهم می‌کند تا قبل از لیست شدن برای معاملات اسپات، نسبت به خرید توکن نات کوین اقدام نمایند. این امر یک مزیت دوطرفه محسوب می‌شود، زیرا توکن‌های NOT برای بیش از ۲۶ میلیون کاربر ثبت‌نام‌شده در صرافی Bybit قابل معامله خواهد بود.

از سوی دیگر، صرافی بای بیت نیز از حجم معاملات افزایش یافته توسط جامعه‌ی کاربران نات‌کوین بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس وب‌سایت نات کوین، این پروژه موفق به جذب بیش از ۳۲ میلیون کاربر و بیش از ۵.۴ میلیون عضو فعال روزانه شده است.

بررسی دقیق‌تر پروژه‌ی نات کوین Notcoin (NOT)

بازی تحت وب ۳.۰ با قابلیت کسب درآمد از طریق کلیکِ نات کوین در مدت زمان کوتاهی به یک اکوسیستم پیشرو مبتنی بر تلگرام تبدیل شده است. هم‌اکنون بیش از ۶۷.۹ تریلیون توکن NOT عرضه شده است، در حالی که حدود ۱۶ تریلیون واحد برای همیشه سوزانده شده‌اند. کاربران نات‌کوین علاوه بر انجام بازی، می‌توانند از طریق برنامه‌ی ارجاعی در حال اجرا، توکن‌های بیشتری کسب کنند.

قابل توجه است که پس از پیوستن به پلتفرم X در دسامبر سال گذشته، پروژه نات کوین موفق به جذب بیش از ۲.۴ میلیون دنبال‌کننده شده است. رشد سریع توکن NOT نشان‌دهنده‌ی پتانسیل عظیم این توکن مبتنی بر تلگرام است. همچنین، جالب توجه است که یک‌سوم کاربران پریمیوم تلگرام، بازیکن بازی نات‌کوین هستند.

نحوه بازی

بازی وب۳ نات کوین اساساً یک بازی بر اساس کلیک است که به کاربران امکان می‌دهد با کلیک کردن روی صفحه، درآمد کسب کنند. هرچه توکن‌های NOT بیشتری جمع‌آوری شود، بازیکن رتبه‌ی بالاتری را در لیگ‌ها به دست می‌آورد.

با این حال، بازیکنان نات‌کوین می‌توانند برای دریافت توکن‌های NOT بیشتر، اقدام به ارتقاء درون بازی (بوست) و تکمیل وظایف نمایند. همچنین، بازیکنان می‌توانند کاربران کانال‌ها و گروه‌های مختلف تلگرام را برای کسب امتیاز بیشتر از طریق ارجاع دعوت کنند.

بررسی بازار

رشد قابل توجه پروژه نات کوین شباهت‌هایی به موفقیت شبکه باز تون کوین Open Toncoin (TON) دارد. تون کوین یک اکوسیستم وب۳ لایه ۱ روی پلتفرم تلگرام است که دارای بیش از ۸۳ میلیون دلار ارزش کل قفل‌شده (TVL) است. همانطور که Coinspeaker قبلاً گزارش داده است، اکوسیستم تون کوین با پشتوانه مشارکت‌های دنیای واقعی، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

در زمان نگارش این متن، پروژه تون کوین با ارزش دفتری کاملا رقیق شده‌ی تقریباً ۲۸.۹ میلیارد دلار، در رتبه‌ی دوازدهمین دارایی دیجیتال بزرگ قرار دارد.

منبع: CoinSpeaker

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر