بررسی کامل تفاوت انتقال کاردانو روی شبکه bep2 و bep20
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

تفاوت انتقال کاردانو روی شبکه bep2 و bep20

صرافی‌های ارز دیجیتال در گوشی با تم بنفش
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاید در نگاه اول، دو شبکه bep۲ یا bep۲۰ برای انتقال کاردانو بسیار شبیه به هم به نظر برسند؛ اما تفاوت‌های بسیار کلیدی با هم دارند که برای انتقال‌های موفق کاردانو و پرداخت کارمزد پایین‌تر، باید این تفاوت‌ها را بدانید. در این مقاله از رمزینکس بررسی تفاوت انتقال کاردانو روی شبکه bep۲ و bep۲۰ خواهیم پرداخت.

شبکه bep۲ چیست؟

حتما شما نیز با ارز BNB در بازار کریپتو آشنا هستید. این ارز، توکنِ عرضه‌شده توسط صرافی بایننس بوده که دارای یک پلتفرم برای انتقال و انجام تراکنش‌ها است. به همین دلیل است که شما باید مانند استاندارد trc۲۰، کارمزد تراکنش‌های خود روی شبکه bep۲ را با ارز bnb پرداخت کنید.

حال bep۲ استاندارد توکن BNB محسوب می‌شود که در حال حاضر بسیار محبوب بوده و تراکنش‌های توکن‌های bep۲ تقریبا در تمامی پلتفرم‌های محبوب اعم از صرافی‌ها و کیف پول‌هایی مثل تراست ولت انجام می‌گیرد.

لوگوی بایننس و شبکه هوشمند بایننس
bep2، شبکه‌ای استاندارد ارز bnb است.

شبکه bep۲۰ چیست؟

شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) یک شبکه بلاکچین مستقل مانند شبکه اتریوم و استاندارد erc۲۰ است و استاندارد توکنِ این شبکه، bep۲۰ نام دارد. افراد می‌توانند با استفاده از استاندارد bep۲۰ در شبکه بایننس اسمارت چین، توکن‌ها و پروژه‌های مختلفی ایجاد کنند و همچنین انتقال ارزهای دیجیتال مختلفی مانند کاردانو را انجام دهند. حال انتقال کاردانو روی دو شبکه استاندارد bep۲ و bep۲۰ چه تفاوتی با هم دارد؟

تفاوت شبکه bep۲ و bep۲۰

همانطور که دریافتید، شبکه bep۲، همان زنجیره بایننس و شبکه bep۲۰، زنجیره هوشمند بایننس بوده که این دو شبکه برای تامین فرایندهای پروژه bnb، مکمل یکدیگر هستند و شاید تفاوت اندکی بین شبکه کاردانو و این دو شبکه، در سرعت انتقال، کارمزد شبکه و مهم‌تر از همه، آدرس واریز در انتقال کاردانو داشته باشند که در بخش بعد به این موضوع پرداختیم.

عکس شبکه bep2 و bep20
انتقال با bep2 و bep20 کارمزد کمتری دارد.

تفاوت انتقال کاردانو روی شبکه bep۲ و bep۲۰

کاردانو نیز خود یک شبکه مستقل دارند و افراد برای انتقال این ارز از شبکه ada نیز استفاده می‌کنند؛ اما امکان انتقال کاردانو روی شبکه  bep۲ و bep۲۰ نیز وجود دارد. باید گفت تفاوت اصلی انتقال کاردانو در شبکه خودش و  bep۲ و bep۲۰ در کارمزد است.

اگر شما بخواهید ارز کاردانو را در شبکه ada انتقال دهید، نیازمند پرداخت حداقل یک کاردانو هستید؛ اما در صورت استفاده از شبکه bep۲ و bep۲۰ این کارمزد به ۰.۰۸۷ از یک کاردانو تبدیل می‌شود که باید آن را در قالب ارز bnb پرداخت کنید.

نحوه دریافت کاردانو در شبکه

برای دریافت کاردانو تحت شبکه bep۲ و bep۲۰ کافی است تا نام این ارز را در کیف پولی مانند تراست ولت که از این دو شبکه پشتیبانی می‌کند، جستجو کرده و سپس روی ارز کاردانو که دارای پسوند یکی از این دو شبکه است، کلیک کنید. در قدم بعد، با کلیک بر روی گزینه «receive» آدرس bep۲ یا bep۲۰ برای انتقال کاردانو برای شما به نمایش در می‌آید و می‌توانید برای واریز از آن استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله از صرافی رمزینکس، با بررسی تفاوت انتقال کاردانو روی شبکه bep۲ و bep۲۰ با شما همراه بودیم. اگر قصد خرید کاردانو را دارید و می‌خواهید با استفاده از استانداردهایی مانند bep۲ و bep۲۰ آن را به مقصد مورد نظر خود انتقال دهید، می‌توانید به‌راحتی و در عرض چند ثانیه، با ثبت نام در رمزینکس این کار را انجام دهید.

سوالات متداول

شبکه bep۲ بهتر است یا bep۲۰؟

به‌طور کلی، نمی‌توان برتری میان این دو شبکه قائل شد؛ زیرا هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند.

کارمزد انتقال کاردانو در شبکه ada پایین‌تر است یا bep۲ و bep۲۰؟

کارمزد انتقال کاردانو روی شبکه bep۲ و bep۲۰ به مراتب پایین‌تر از انتقال این ارز روی شبکه کاردانو است.

منبع: guarda

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ