اطلاعیه؛ معیارهای کامل دریافت توکن‌های ایردراپ میم فای
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

معیارهای میم‌فای برای دریافت ایردراپ

 
۲۶ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
معیارهای لازم برای دریافت ایردراپ میم‌فای

براساس اطلاعاتی که کانال رسمی ایردراپ میم فای (MemeFi) اعلام کرده است، کاربران براساس لیستی که در ادامه نوشته شده است، می‌توانند به راحتی توکن‌های ایردراپ خود را دریافت کنند. همچنین میم فای اعلام کرده است که کاربران می‌توانند تنها با انجام یکی از معیارهای گفته شده، ایردراپ خود را دریافت کنند.

طبق اطلاعیه‌ی میم فای، کاربران ایردراپ از دو جامعه وب ۳ (Web3) و تلگرام هستند که شامل یک‌سری معیارهای اصلی و اضافی می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که این ایردراپ، به صورت غیرخطی و وزنی، داده‌های تمامی بخش‌های اکوسیستم میم فای را به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های افراد متقلب و سایر کاربران مخرب جمع‌آوری می‌کند.

کاربران تلگرام

تقریبا ۸۵ درصد از عرضه کل ایردراپ، به کاربران تلگرام می‌رسد که فضا برای انجام دادن ماموریت‌ها را گسترده‌تر می‌کند. معیارهای اصلی برای دریافت ایردراپ شامل مجموع تمام خریدهای کاربران با استفاده از تون (TON) و Stars و مقدرا سکه است که حداقل مقدار سکه برای واجد شرایط بودن در نظر گرفته شده است. همچنین کاربران با انجام دادن معیارهای دیگر می‌توانند امتیاز خود را براساس معیار پاس شده، بالاتر ببرند. از طرفی، بازکنان برتر براساس مقدار سکه، به صورت غیرخطی پاداش‌های خود را دریافت می‌کنند.

معیارهای اضافی کاربران نیز شامل تراکنش‌های On-Chain TON، مشارکت در قرعه‌کشی، خرید میم فای پرمیوم (MemeFi Premium) و کمپین‌ها است. به گفته کانال رسمی میم فای، هر کدام از این معیارها دارای ضرایب خاص و جداگانه‌ای هستند که امتیاز کاربر را افزایش می‌دهند.

کاربران تلگرام میم فای
کاربران میی فای در تلگرام

ایردراپ Web3

طبق اطلاعیه، تنها ۵ درصد از ایردراپ متعلق به بخش وب ‎۳ است. معیارهای اصلی شامل امتیاز Testnet و جشنواره NFT این بخش، امتیازهای بخش Mainnet، بخش GAL Stakers و دارندگان Nomis است. در ایردراپ وب ۳ نیز کاربران تنها با انجام دادن یک مورد از آن‌ها می‌توانند توکن‌های خود را دریافت کنند. البته به دلیل انجام شدن فرآیند اسنپ شات (snapshots) اگر کاربری اکنون آن‌ها را انجام دهد، شامل دریافت ایردراپ نمی‌شود.

معیارهای اضافی شامل ERC-404های برند سازی شده NFT، توکن‌های چرخ شانس وب‌سایت، بخش جشنواره Elite & Royal مربوط به NFTها، نقش OG در دیسکورد (Discord)، وضعیت پذیرنده‌های اولیه‌ی Testnet، پذیرنده اولیه NFT در Galxeها و در آخر وضعیت پذیرنده‌ی اولیه‌ی اکوسیستم Pre-MemeFi است.

روش‌های توزیع در سه ایردراپ وب ۳ نیز به این صورت است: ایردراپ Testnet به صورت توزیع غیرخطی، ایردراپ Mainnet با روش لایه‌ای با ۵ کلاس و ایردراپ Galxe براساس عرضه انتخاب شده برای هر ماموریت انجام می‌شود.

در پایان این اطلاعیه، میم فای اعلام کرد که مطمئنا معیارها تغییر نخواهند کرد، اما ممکن است براساس بازخورد کاربران یا جلوگیری از سوءاستفاده‌های متقلبان تغییر کنند. به طور مثال ممکن است از تابع غیرخطی به یک روش گام به گام برای توزیع تغییر کند. این ایردراپ پس از تغییر زمان عرضه، قرار است در ۳۰ اکتبر (۹ آبان) لیست شود و کاربران می‌توانند از آن پس، خرید و فروش میم فای را انجام دهند.

منبع: mirror

به این post امتیاز دهید
درباره محمدصادق قربانی
سلام به دوستان عزیز. محمد صادق قربانی هستم، دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه فردوسی.
درباره محمدصادق قربانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید