پاداش ۱۰ میلیون دلاری برای ایردراپ توکن Coti v2 - مجله رمزینکس

لایه‌ی محرمانگی Coti با برنامه‌ی پاداش ۱۰ میلیون دلاری از راه‌اندازی توکن Coti v2 پشتیبانی می‌کند

توزیع رایگان و ایردراپ ۱۰ میلیون دلار توکن Coti V2 برای دارندگان توکن بومی خود
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

Coti، لایه‌ی پیشرو در حوزه‌ی محرمانگی مبتنی بر بلاکچین اتریوم، از تخصیص ۱۰ میلیون دلار توکن Coti v2 برای توزیع رایگان (ایردراپ) به دارندگان توکن بومی خود، COTI، خبر داد. این اقدام با هدف حمایت از راه‌اندازی آتی پروتکل Coti v2 صورت می‌پذیرد.

Coti v2 یک راه‌حل لایه ۲ با تمرکز بر حفظ حریم خصوصی است که بر بستر اتریوم توسعه یافته است. این پروتکل با هدف تسهیل انتقال امن داده‌های حساس در سراسر برنامه‌های کاربردی وب ۳ بر بستر بلاکچین طراحی شده است.

این شرکت ابتکار جدیدی را برای پاداش‌دهی به جامعه‌ی خود معرفی کرده است. این ابتکار شامل توزیع رایگان ۴۰ میلیون توکن Coti v2 به دارندگان توکن‌های COTI بومی و همچنین دارندگان توکن‌های ERC-20 COTI می‌شود.

کمپین توزیع رایگان Coti v2 از ۶ فروردین آغاز خواهد شد. با این حال، توزیع توکن‌های Coti v2 پس از رویداد تولید توکن که در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، صورت خواهد گرفت.

علاوه بر دارندگان فعلی توکن‌های COTI، دارندگان وجوه در خزانه‌ی Coti نیز به طور خودکار واجد شرایط دریافت پاداش‌های توزیع رایگان هستند. Coti تاکید کرد که این توزیع رایگان، علاوه بر پاداش‌های سالانه‌ی بهره‌ی درصدی (APY) در نظر گرفته شده برای دارندگان توکن است.

در این بیانیه آمده است:

«برای شرکت در این برنامه، تنها کافی است کاربران دارای سپرده‌ای در خزانه‌ی Coti باشند. با این حال، به منظور قدردانی از حمایت زودهنگام دارندگان، افرادی که قبل از ۹ اسفند سپرده‌گذاری کرده‌اند، پاداش اضافی دریافت خواهند کرد.»

ارزش کل قفل‌شده (TVL) در خزانه‌ی Coti در زمان نگارش این گزارش، تقریباً ۹۸.۷ میلیون دلار است. میزان پاداش برای هر سرمایه‌گذار بر اساس سطح مشارکت آن‌ها در اکوسیستم Coti تعیین می‌شود. این شرکت، راه‌اندازی Coti v2 را کلیدی برای گشودن موارد استفاده‌ی کاملاً جدید برای اقتصاد وب ۳ از طریق حفظ حریم خصوصی معرفی می‌کند.

Coti همچنین قصد دارد با ارائه‌ی دوره‌ی قفل طولانی‌تر ۱۸۰، ۲۷۰ و ۳۶۰ روزه از تاریخ ۶ فروردین، برنامه‌ی پاداش‌دهی خود را گسترش دهد.

دی‌ماه ۱۴۰۲ با اهدای مجموعاً ۷۰۰ میلیون دلار توکن به صورت توزیع رایگان توسط پروتکل‌های مختلف تنها در یک هفته، به عنوان «فصل توزیع رایگان» شناخته شد.

همانطور که کوین‌تلگراف پیش‌تر گزارش داده بود، راه‌کار مقیاس‌پذیری اتریوم، AltLayer، عرضه‌کننده‌ی رول‌آپ چندلایه، Dymension و صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا، Jupiter، از جمله پروتکل‌های برجسته‌ای بودند که به کاربران خود پاداش ارائه دادند.

به کاربران ارز دیجیتال که به دنبال توزیع رایگان توکن‌های ارز دیجیتال هستند، توصیه می‌شود تحقیقات جامعی در مورد پروژه‌هایی که قصد سرمایه‌گذاری در آن‌ها را دارند، انجام دهند. همچنین، سرمایه‌گذاران باید مراقب حساب‌هایی باشند که خود را به جای پروژه‌های برجسته‌ی ارز دیجیتال جا می‌زنند و اغلب وعده‌ی بازدهی غیرواقعی روی سرمایه‌گذاری می‌دهند.

منبع: Cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید