آیا سولانا در حال دستیابی به محدوده قیمتی ۳۰۰ دلار است؟ - رمزینکس
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

آیا سولانا در حال دستیابی به محدوده قیمتی ۳۰۰ دلار است؟

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۳

شماری از تحلیلگران و فعالان بازار رمزارزها گفته‌اند که دیر یا زود سولانا از محدوده قیمتی کنونی به سمت قله ۳۰۰ دلاری خیز برمی‌دارد.

سولانا یکی از رمزارزهایی است که از سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ به این سو عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است. روند روبه‌رشد و صعودی این رمزارز باعث شده تا برخی از تحلیلگران بگویند که سولانا می‌تواند قله قیمتی پیشین خود را هم پشت سر بگذارد.

بااین‌همه، شماری از فعالان بازار نیز بر این باورند که احتمال عبور سولانا از محدوده قیمتی ۳۰۰ دلار آن‌چنان هم محتمل نیست و بعید به‌نظر می‌رسد این رمزارز بتواند از بازه قیمتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار فراتر برود.

درمجموع بخش عمده‌ای از تحلیلگران معتقدند که سولانا از ظرفیت لازم برای جهش به محدوده قیمتی ۳۰۰ دلار برخوردار است. بخش اندکی از تحلیلگران هم سرسختانه بر این باورند که سولانا می‌تواند به سمت محدوده قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار و حتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار خیز بردارد.

بخش دیگری نیز می‌گویند این احتمال وجود دارد که قیمت سولانا از آستانه ۱,۰۰۰ دلار نیز فراتر برود. سولانا برای دستیابی به این هدف، باید از محدوده فعلی دست‌کم ۹۰۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کند.

منبع: بیت‌کوینیست

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر