اخبار بازار ارز دیجیتال که در این هفته باید پیگیری کنید!
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

اخبار برتر کریپتو این هفته: نوسانات CPI، ورود SushiSwap به بازار میم‌ کوین‌ها و فهرست شدن پالیگان در بایننس

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
تقویم به همراه علامت بیت کوین

بازارهای کریپتو با شروعی ناپایدار مواجه شده‌اند اما رویدادهای جدید بسیاری در راه است. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به دقت نظاره‌گر خواهند بود و امیدوارند از نوسانات قیمتی که این رویدادها ممکن است ایجاد کنند، بهره‌برداری کنند.

داده‌های CPI ایالات متحده ممکن است بر بیت کوین و بازار کریپتو تأثیر بگذارد

گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) که برای انتشار در تاریخ ۲۱ شهریور برنامه‌ریزی شده است، یکی از مهم‌ترین رویدادهای این هفته است. داده‌های کلان اقتصادی دوباره بر بیت کوین و بازارهای کریپتو تأثیر می‌گذارند. معامله‌گران انتظار نوسانات بالایی را در اطراف این گزارش دارند. میکائل ون د پوپه، سرمایه‌گذار معروف کریپتو، پیش‌بینی کرده است که اگر قیمت بیت‌کوین بالای ۵۶,۰۰۰ دلار نرود، ممکن است به زیر ۵۳,۰۰۰ دلار کاهش یابد.

Zero1 Labs نقشه راه فنی خود را اعلام می‌کند

اکوسیستم هوش مصنوعی غیرمتمرکز Zero1 Labs آماده است تا نقشه‌راه فنی خود را معرفی کند. این پروژه بر ساخت سیستم‌های هوش مصنوعی روی بلاکچین تمرکز دارد و به دنبال ترویج رویکردی عادلانه‌تر به توسعه هوش مصنوعی است. توکن DEAI این پروژه ممکن است در اطراف انتشار نقشه‌راه نوسان کند.

SushiSwap وارد رقابت میم کوین‌ها می‌شود

در تاریخ ۱۹ شهریور، SushiSwap با پلتفرم جدید میم کوین خود به نام Dojo وارد صحنه می‌شود. Dojo هدفش رسیدگی به مشکلات pump-and-dump در بازار میم کوین‌های است. SushiSwap با Goat Trading همکاری کرده تا Dojo را به گزینه‌ای امن‌تر تبدیل کند. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون لغزش قیمت، توکن‌های خود را بفروشند.

بایننس توکن پالیگان را فهرست می‌کند

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی از نظر حجم معاملات، توکن پالیگان را در تاریخ ۲۳ شهریور فهرست خواهد کرد. پالیگان به تازگی از MATIC به POL تغییر نام داده است، که انعطاف‌پذیری توکن و عملکردهای شبکه را افزایش می‌دهد. POL نقش کلیدی در نقشه‌راه Polygon 2.0 ایفا خواهد کرد و انتظار می‌رود که توجه معامله‌گران را به خود جلب کند.

منبع: beincrypto

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر