۶ سایت دریافت تتر رایگان؛ چگونه تتر رایگان بگیریم؟

چگونه تتر رایگان بگیریم؟ معرفی ۶ سایت معتبر

کوین فیزیکی تتر در دست یک مرد
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

بازار کریپتوکارنسی با سورپرایزهای چپ و راست خود، دیگر جایی برای تعجب نمی‌گذارد. یکی از بزرگترین آرزوی‌های هر انسانی در این کره خاکی، دریافت پول رایگان بدون کوچکترین زحمتی یا با صرف حداقل‌ترین حالت انرژی است. کریپتو حتی این مسئله را نیز در نظر گرفته و شرایطی جذاب، ساده و سریع را برای دریافت تتر رایگان برای کسانی که به دنبال آسان‌ترین روش‌های پول در آوردن هستند، قرار داده است. به همین منظور، در این مقاله از رمزینکس به این موضوع پرداخته‌ایم که چگونه تتر رایگان بگیریم و در ادامه ۶ سایت معتبر برای دریافت تتر رایگان را بررسی می‌کنیم.

روش‌ های دریافت تتر رایگان

نماد تتر روی مانیتور سفید رنگ
تتر در رتبه سوم ارزهای دیجیتال با بیشترین حجم بازار قرار دارد.

کمتر کسی در حال حاضر وجود دارد که تتر را نشناسد و یا اسم تتر تا به حال به گوش او نخورده باشد. خیلی‌ها با توجه به اینکه به دنبال یک سرمایه‌گذاری سودمند و مطمئن هستند، با نگاه به قیمت لحظه ای تتر و با در نظر گرفتن اینکه تتر موقعیت مناسبی را به واسطه تفاوت نرخ ارزی در اختیارشان قرار می‌دهد، این ارز دیجیتال را به عنوان یکی از راه‌های کسب درآمد در بلندمدت و کوتاه مدت پذیرفته و در این مسیر پیوسته به دنبال کسب سود هستند.

حال راه‌هایی نیز وجود دارد که می‌توان بدون صرف حتی یک ریال، تتر رایگان دریافت کرد. این روش‌ها مبتنی بر یک فعالیت بسیار کوتاه در سایتی هستند که تتر رایگان ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه افراد زیادی به این سایت‌ها برای دریافت تتر رایگان مراجعه می‌کنند، این چالش‌ها و فعالیت‌ها ساده‌سازی شده و فقط ممکن است برای انجام آن‌ها، به زمانی حدود یک تا ۲ ساعت نیاز داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکات در رابطه با این سایت‌ها این است که هیچ‌گونه محدودیتی برای افراد جهت شرکت در این چالش‌ها در نظر گرفته نشده است.

به طور کلی تمام روش‌های دریافت تتر رایگان از طریق سایت‌هایی که جلوتر معرفی خواهیم کرد، به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.

  • بازی کردن
  • چرخاندن گردانه
  • تماشای ویدیو تبلیغاتی
  • دعوت دوستان
  • نظردهی در پلتفرم‌های ارائه برنامه
  • دریافت بلیط (مانند شرکت در لاتاری)
  • شرکت در نظرسنجی

معرفی ۶ سایت برای دریافت تتر رایگان

تتر روی اسکناس دلار که نماد ارزشمندی تتر رایگان است
راحت‌ترین راه دریافت تتر رایگان، دعوت از دوستان است.

با توجه به اینکه روش‌های فوق برای دریافت تتر رایگان وجود دارد، در ادامه به معرفی ۶ سایت متنوع پرداخته‌ایم.

۱- سایت Free Tether

در اولین روزهای ظهور بیت کوین نیز روشی مانند روش پیاده‌سازی شده در سایت Free Tether وجود داشت که به «فلکه» یا «Faucet» معروف است. طبق این روش، کاربران با انجام مجموعه‌ای از فعالیت‎‌‌های ساده مانند شرکت در نظرسنجی، بازی کردن یا دعوت دوستان، تتر رایگان دریافت می‌کنند. سایت Free Tether نیز از همین روش برای ارائه تتر استفاده می‌کند. کاربران با شرکت در چالش‌های این سایت می‌توانند حتی تا ۲۰۰ دلار تتر دریافت کنند. البته به خاطر داشته باشید، روش بازی در این سایت مانند «گردانه» است.

طی این روش کاربران گردانه‌ای را می‌چرخانند و عددی به آن‌ها نمایش داده می‌شود. این عدد اگر در بازه‌های تعریف شده سایت باشد (که حتما هست)، مقداری تتر رایگان به کاربران داده می‌شود. برای مثال اگر کاربری به بازه ۹۹۹۸ – ۹۹۹۹ دست پیدا کند، ۲۰ تتر رایگان به او داده خواهد شد.

۲- سایت idle-empire

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، دریافت تتر رایگان در سایت‌هایی که قصد معرفی آن‌ها را داریم، بسیار ساده و بی‌دردسر است. در سایت idle-Empire کافی است فقط مراحل زیر را طی کنید

  • ساخت حساب کاربری
  • پاسخ به پرسشنامه‌ها
  • دیدن ویدیو‌های تبلیغاتی
  • کسب امتیاز از طریق بازی کردن 

پس از طی کردن مراحال فوق، سایت idle-empire تتر رایگان را به حساب کاربری شما در کوین بیس بدون حتی یک ریال هزینه ارسال می‌کند.

۳- سایت Earncrypto

یکی از سایت‌های معروف و قدیمی دریافت تتر رایگان، سایت EarnCrytpo بوده که از قدیم الایام پاتوق دوست‌داران دریافت‌های رایگان است. سایت Earncrypto هم مسیر دشواری برای رسیدن به تترهای رایگان تعبیه نکرده و کاربران به سادگی می‌توانند با انجام چند مرحله از مزایای این سایت استفاده کنند. برای دریافت تتر در سایت Earncrypto باید مراحل زیر را طی کنید.

  • پاسخ به نظرسنجی
  • بازی کردن
  • دیدن ویدیو‌های تبلیغاتی
  • دعوت از دوستان

۴- سایت Trust Dice

همانطور که از نام این سایت مشخص است، برای بدست آوردن تتر رایگان باید به ریختن تاس اکتفا کنید. در این سایت امکان ریختن تاس به صورت کاملا تصادفی را با ارائه روش‌های نوین امنیتی برای جلوگیری از هرگونه دستکاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فقط کافی است با ساخت حساب کاربری، اتصال کیف پول و ریختن تاس، به تتر رایگان دست پیدا کنید.

۵- سایت Faucet Pay

این وبسایت قبل از اینکه محلی برای دریافت تتر رایگان باشد، یک ارائه‌دهنده خدمات پرداختی (مانند مسترکارت) بوده که قابلیتی را برای دریافت تتر رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این سایت، نه تنها تتر رایگان دریافت کنند، بلکه می‌توانند به تبادل ارزهای دیجیتال در طیف گسترده‌ای نیز بپردازند. 

۶- سایت BC.Game

در این سایت کافی است یک حساب کاربری بسازید، وارد یکی از بازی‌ها شوید، بازی کنید و در نهایت به پاس تلاشی که در این وبسایت کرده‌اید، تتر رایگان دریافت کنید. سایت BC.Game از آن دسته سایت‌هایی است که به راحتی کاربران فقط با داشتن یک سرگرمی ساده می‌توانند به دریافت رایگان کریپتوکارنسی نزدیک و نزدیک‌تر شوند.

جمع‌بندی

روش‌های دریافت تتر رایگان فقط به همین چند دسته تقسیم نمی‌شود و ممکن است راه‌های دیگری برای رسیدن به این هدف وجود داشته باشد. اما راه‌هایی که ما در این مقاله معرفی کردیم، ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌هایی هستند که می‌توان در کمتر یک ساعت تتر رایگان دریافت کرد. حتما به خاطر داشته باشید که قبل از هرگونه اقدام برای دریافت تتر رایگان، اعتبار سایت مورد نظر بررسی کنید.

سوالات متداول

چطور ۱۰ تتر رایگان بدست آوریم؟

با مراجعه به سایت‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم و انجام فعالیت‌های مربوطه، می‌توانند تتر رایگان دریافت کنید.

آیا تتر از ایردراپ‌ های رایگان تراست ولت است؟

عمدتا ایردراپ های رایگان تراست ولت مرتبط با ارزهای جدیدی هستند که به بازار معرفی می‌شوند و بعید است تتر از این دسته ایردراپ‌ها باشد.

منابع: Medium

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر