آیا ایلان ماسک از بازی بلوم حمایت کرده است؟ - مجله رمزینکس

ایلان ماسک از پروژه Blum حمایت می‌کند؟

لوگوی بلوم با پس‌زمینه‌ی سای‌فای
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۳

بر اساس شایعات، ایلان ماسک، یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیای تکنولوژی، از پروژه بلوم (با نماد اختصاری BLUM) پشتیبانی کرده است. این خبر به تازگی از طریق کانال رسمی Blum و همچنین کانال شخصی ولادیمیر اسمیرکیس، بنیان‌گذار Blum، منتشر شده است. در حال حاضر، این خبر با سرعتی حیرت‌انگیز در حال انتشار در پلتفرم X (توئیتر سابق) نیز می‌باشد.

اخیراً تیم بلوم برای جلب توجه هر چه بیشتر و جذب حمایت کاربران، اقدام به ساخت یک تبلیغ موسیقیایی جذاب با حضور ایلان ماسک کرده است. با این کار، تیم بلوم امیدوار است تا هیجانی در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کند و علاقه‌مندان به این حوزه را به پلتفرم خود جذب نماید.

پروژه بلوم چیست؟

Blum یک پروژه منحصربه‌فرد توزیع توکن رایگان (ایردراپ) مبتنی بر تلگرام است که در حوزه میم‌کوین فعالیت می‌کند. کاربران می‌توانند با شرکت در بازی‌های مختلف و دعوت دوستان خود به پلتفرم، به استخراج ارز دیجیتال بلوم بپردازند. این روش نوآورانه، امکان جمع‌آوری ارز دیجیتال را به روشی سرگرم‌کننده برای کاربران فراهم می‌کند.

برخلاف ارزهای دیجیتال سنتی مانند بیت‌کوین یا اتریوم که بر روی بلاک‌چین‌های اختصاصی خود فعالیت می‌کنند، بلوم یک دارایی دیجیتال یکپارچه با تلگرام است. این پروژه با تمرکز بر فعالیت‌هایی مانند استخراج و بازی‌کردن، در پی بهبود تجربه کاربری است. فناوری بلوم بر کنترل کاربر، شفافیت و تمرکززدایی تأکید دارد و به کاربران مالکیت دارایی‌های دیجیتالشان را اعطا می‌کند.

چشم‌انداز آینده

اتفاق برجسته‌ دیگر برای Blum، انتخاب آن به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز توسط بایننس لبز برای برنامه شتاب‌دهی فصل ۷ MVB است. این برنامه، امکان معاملۀ توکن‌ها از هر دو پلتفرم متمرکز و غیرمتمرکز را فراهم می‌کند. با آماده‌سازی کمپین توزیع رایگان توکن (ایردراپ) توسط Blum، کاربران می‌توانند با شرکت در این بازی در تلگرام، به کسب توکن رایگان بپردازند.

توجه: لازم به ذکر است که در حال حاضر، صحت و سقم این خبر به طور رسمی تأیید نشده است.

1/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر