تغییرات بازار املاک با ورود پرداخت ارزهای دیجیتال
۱ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. مسیر شیبا اینو به قیمت ۰.۰۰۱ دلار با افزایش ۵۴۰۰ درصدی آشکار شد
  2. هشدار ژائو: کلاهبرداران با نام من در حال فعالیت هستند
  3. نرخ سوزاندن شیبا اینو به ۹۴۱% افزایش یافته، چرا قیمت عقب‌مانده است؟
  4. حمایت استخراج‌کنندگان بیت‌ کوین از کمیته Bitcoin Voter PAC در انتخابات ۲۰۲۴
  5. افزایش ۲۲ درصدی دوج کوین پس از شوخی‌های ایلان ماسک در حمایت از ترامپ
  6. تغییر در بازار املاک با پرداخت‌های ارز دیجیتال

تغییر در بازار املاک با پرداخت‌های ارز دیجیتال

 
۱ آبان ۱۴۰۳   ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
تغییر در بازاز املاک با پرداخت ارزهای دیجیتال

به گزارش cointelegraph، پلتفرم نوآورانه Directly.xyz یک همکاری مستقیم با توسعه‌دهندگان است که امکان خرید املاک و مستغلات در دبی و بدون پرداخت هزینه‌های اضافه مانند کمیسیون‌ها را فراهم می‌کند. این پلتفرم که در یکی از بزرگ‌ترین صنایع جهان یعنی بازار املاک، سرمایه‌گذاری کرده است، می‌توانند به نقش مهمی در این صنعت تبدیل شود.

یکی از مشکلات سرمایه‌گذاران بازار املاک و مستغلات، کارمزدهای بالای نمایندگان به‌خصوص در ملک‌های گران قیمت و طی کردن مراحل پیچیده‌ای مانند فرآیند طولانی معاملات، کاغذبازی‌های پیچیده و دخالت واسطه‌ها است. در سمت دیگر، هر چند تراکنش‌های ارز دیجیتال به سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌گیرند اما موانع قانونی و فنی‌ای برای حتی آشنایان این حوزه وجود دارد.

با این حال، Directly.xyz، پلتفرم جدیدی است که امکان پذیرش ارزهای دیجیتال و تبدیل دارایی‌های دیجیتال به املاک را فراهم می‌کند. این شرکت با تراکنش‌های شفاف و امن و کاهش هزینه‌ها و زمان، کمک زیادی به افراد این صنعت می‌کند. Directly.xyz کارمزدهای نمایندگان از ۵ تا ۷ درصد را به طور کامل از قراردادها حذف می‌کند که تفاوت زیادی را در املاک‌های گران قیمت به وجود می‌آورد.

خرید املاک با پرداخت ارز دیجیتال
امکان پرداخت ارز دیجیتال در خرید املاک

همچنین در کنار کارمزدها، با پشتیبانی یک تیم اختصاصی کامل، Directly.xyz سرعت خرید املاک را بدون کاغذبازی‌ها افزایش چشمگیری می‌دهد. به‌علاوه، کاهش ریسک کلاهبرداری و ارائه گزینه‌های بیشتر، از دیگر ویژگی‌های این پلتفرم است.

Directly.xyz با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری V3V Ventures در سنگاپور قصد دارد با بهره‌گیری از چارچوب قوانین شفاف دبی، فرآیند خرید املاک را برای تمام کاربران بین‌المللی ارزهای دیجیتال ساده‌تر کند که شروع آن از کشورهای تایلند و بالی (Bali) است. اقدام جالب‌تر این پلتفرم، عرضه توکن اختصاصی خود است که به‌عنوان بازگشت نقدی برای خریدهای املاک عمل کرده و ارزش بیشتری به خریداران ارائه می‌دهد.

مدیرعامل این پلتفرم به نام ایلیا گوویادکو (Ilya Govyadko) نیز به امکان تبدیل ارز دیجیتال به سرمایه‌های واقعی و ایجاد فرصت‌های جدید برای دارندگان ارزهای دیجیتال اشاره کرد و در انتها پلتفرم خود را به‌عنوان پیشگامان ادغام جهانی ارزهای دیجیتال در دارایی‌های واقعی معرفی کرد.

البته این تنها صنعتی نیست که ارزهای دیجیتال در آن نفوذ می‌کند. صنعت گیمینگ نیز با ارز دیجیتال ایکس ای آی (XAI) دچار تحولات جالبی شده است.

منبع: cointelegraph

به این post امتیاز دهید
درباره محمدصادق قربانی
سلام به دوستان عزیز. محمد صادق قربانی هستم، دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه فردوسی.
درباره محمدصادق قربانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید