دریافت ایردراپ رایگان در تراست ولت فقط در ۵ مرحله

چگونه ایردراپ رایگان در تراست ولت دریافت کنیم؟

گوشی همراه که محتوای آن ایردراپ رایگان در تراست ولت را نشان می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت کریپتو روز به روز در حال پیشرفت است و راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق آن وجود دارد. یکی از راه‌های بدست آوردن توکن‌های مختلف، دریافت ایردراپ رایگان در تراست ولت به‌شمار می‌آید که جزو راحت‌ترین فعالیت‌ها است. در این مطلب رمزینکس به صورت کامل نحوه گرفتن ایردراپ رایگان در تراست ولت را خواهیم گفت و همچنین لیست توکن های رایگان تراست ولت را معرفی خواهیم کرد.

نحوه دریافت ایردراپ رایگان در تراست ولت

ایردراپ کریپتو رویداد ویژه‌ای است که توسط پروژه‌های رمزنگاری تازه راه‌اندازی شده، برای به دست آوردن محبوبیت در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال برگزار می‌شود. معمولا ایردراپ‌ها در یک دوره زمانی تعیین شده سازماندهی می‌شوند و پس از پایان رویداد ایردراپ، کاربران می‌توانند توکن‌های رایگان دریافت کنند. ایردراپ رایگان در تراست ولت یکی از ساده‌ترین روش‌ها به‌شمار می‎‌آید.

از آن‌جایی که تراست ولت از دارایی‌های دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند، همه می‌توانند به ذخیره ایردراپ رایگان در تراست ولت بپردازند. از طرفی دیگر، این کیف پول معتبر اطلاعات دقیقی در مورد ایردراپ‌های زیادی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، ارائه می‌دهد. به طور معمول وبلاگ Trust Wallet تمام اطلاعات مورد نیاز را در مورد جدیدترین ایردراپ رایگان در تراست ولت منتشر می‌کند تا همه از آن باخبر شوند. سوال این‌جاست که چگونه ایردراپ های معتبر تراست ولت را به کیف پول خود اضافه کنیم؟ در ادامه توضیح کامل خواهیم داد.

مرحله اول؛ تراست ولت خود را باز کنید

برای دریافت ایردراپ رایگان در تراست ولت ابتدا باید برنامه Trust Wallet را باز کرده و وارد شوید. اگر از قبل این برنامه را ندارید، ایجاد یک حساب کاربری یک فرآیند نسبتا کوتاه و آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Trust Wallet را دانلود کنید.

لوگوی تراست ولت در کنار یک گوشی همراه با پس زمینه آبی رنگ
برای دریافت ایردراپ رایگان در تراست ولت باید یک حساب کاربری داشته باشید.

مرحله دوم؛ پس از پایان یافتن ایردراپ، آدرس توکن را دریافت کنید

در این مرحله، باید آدرسی را دریافت کرده باشید که در آن می‌توانید توکن‌های ایردراپ را درخواست کنید. آن آدرس را پیدا کرده و به حساب Trust Wallet خود اضافه کنید. پس از کپی کردن آدرس، می‌توانید به برنامه Trust Wallet برگردید.

مرحله سوم؛ مشاهد لیست توکن‌ها

وقتی به تراست ولت برگردید، یک نماد کوچک را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. روی آن نماد ضربه بزنید تا لیست توکن‌های موجود را ببینید.

صفحه اپلیکیشن تراست ولت و لیست ارزهای مختلف
روی آیکون توکن کلیک کنید.

مرحله چهارم؛ توکن ایردراپ را به کیف پول خود اضافه کنید

اکنون زمان آن رسیده تا آدرس توکن ایردراپ را اضافه کنید تا به کیف پول شما اضافه شود. روی نماد «+» در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. در این مرحله می‌توانید آدرس را اضافه کنید تا بقیه قسمت‌ها به طور خودکار پر شوند.

تصویری از کیف پول تراست ولت در گوشی همراه با پس زمینه آبی
با افزودن آدرس، بقیه فیلدها به صورت خودکار پر می‌شوند.

مرحله پنجم؛ پس از دریافت ایردراپ رایگان در تراست ولت موجودی خود را تایید کنید

با انجام دادن این مراحل ساده، می‌توانید به صورت رایگان ارز دیجیتال دریافت کرده و آن را در کیف پول خود داشته باشید. در طول ایردراپ کریپتو، کاربران کارهای ساده مختلفی را انجام می‌دهند تا محبوبیت پروژه کریپتو افزایش یابد. برخی از محبوب‌ترین و متداول‌ترین وظایف شامل دنبال کردن شرکت در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی (شبکه ایکس، فیسبوک، اینستاگرام و دیسکورد)، پیوستن به انجمن‌های مختلف یا معرفی پروژه به دوستان است. انجام دادن هر وظیفه می‌تواند تعداد مشخصی امتیاز را به کاربران ارائه دهد و هر چه تعداد آن‌ها بیشتر باشد، در پایان ایردراپ رایگان در تراست ولت توکن‌های بیشتری دریافت می‌شود.

لیست توکن های رایگان تراست ولت

حالا که روش دریافت ایردراپ رایگان در تراست ولت را یاد گرفتید، قصد داریم لیستی از ایردراپ های معتبر تراست ولت را ذکر کنیم. توجه داشته باشید که پروژه‌های کریپتو، ایردراپ‌های مختلفی را عرضه می‌کنند و این لیست می‌تواند در زمان‌های مختلف تغییر کند. ایردراپ‌ها معمولا در زمان‌های مشخصی قابل دسترسی هستند و در آینده هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. بنابراین، برای باخبر شدن از آخرین لیست توکن های رایگان تراست ولت همیشه تحقیق کرده و منابع معتبر در این زمینه را دنبال کنید.

Smog

به عنوان یک پروژه جدید میم کوین، Smog در چندین بلاک چین برجسته قرار دارد و پتانسیل قابل توجهی برای رشد ارائه می‌دهد. بر خلاف بسیاری از میم کوین‌های محبوب که روی اتریوم اجرا می‌شوند، Smog روی بلاک چین سولانا ساخته شده است. این انتخاب، کارایی را به ویژه از نظر کارمزد کمتر و مقیاس‌پذیری بهبود یافته افزایش می‌دهد و آن را به بهترین انتخاب برای ایردراپ رایگان در تراست ولت تبدیل می‌کند.

برای کسب توکن‌های SMOG به صورت رایگان، شرکت‌کنندگان می‌توانند وظایف مختلفی را انجام دهند که هر کدام امتیازهای خاصی را ارائه می‌دهد. کسانی که بالاترین امتیاز یا XP را در پایان کمپین دارند، توکن‌های SMOG بیشتری را دریافت خواهند کرد. وظایف اصلی شامل دنبال کردن Smog در شبکه اجتماعی ایکس و پیوستن به گروه‌های تلگرام و دیسکورد آن است.

تصویر چند بالن که جعبه حمل می‌کنند و چند سکه پایین آن‌ها قرار دارد
کاربران می‌توانند با دنبال کردن وظایف مختلف، ایردراپ بیشتری دریافت کنند.

CEX.io

صرافی رمزنگاری معروف CEX.io در لیست ایردراپ های معتبر تراست ولت قرار دارد که بیش از ۱۰۰ دارایی رمزنگاری را در پلتفرم معاملاتی خود پشتیبانی می‌کند. این شرکت به دلیل رقابت‌های تجاری و امنیت سطح بالا شناخته شده است که آن را به یک انتخاب ترجیحی در بین معامله‌گران تبدیل می‌کند. در سال ۲۰۲۴، CEX.io یکی از جذاب‌ترین کمپین‌های ایردراپ را ارائه می‌دهد.

Jupiter

پلتفرم مالی غیرمتمرکز Jupiter گزینه بعدی ایردراپ رایگان در تراست ولت به شمار می‌آید که روی بلاک‌چین سولانا عمل می‌کند. مشتری به عنوان یک تجمیع‌کننده نقدینگی، نقدینگی را از چندین صرافی غیرمتمرکز (DEX) ادغام می‌کند تا بهترین قیمت‌های معاملاتی را در اختیار کاربران قرار دهد. این پلتفرم منحصربه‌فرد در اکوسیستم سولانا رشد قابل‌توجهی داشته و به دلیل رابط کاربر پسند، مکانیسم تجاری کارآمد و هزینه‌های پایین تراکنش محبوب شده است. ظهور مشتری در دنیای ارزهای دیجیتال با حجم بالای تراکنش و تعامل کاربر مشخص شده و این موضوع، موقعیت پلتفرم را به عنوان یک فضای پیشرو DeFi مستحکم می‌کند.

Bluefin

پلتفرم Bluefin به عنوان فضای معاملاتی پیشرو در شبکه Sui فعالیت می‌کند که معاملات غیرمتمرکز را برای بازارهای رمزنگاری نقطه‌ای و متقابل مارجین ارائه می‌دهد. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجارت خود را تنها با اتصال کیف پول خود شروع کنند. Bluefin بسیار کارآمد است و می‌تواند تا ۵۴۰۰ تراکنش در ثانیه را انجام دهد. در سال ۲۰۲۴، Bluefin در حال انجام ایردراپ قابل توجهی از توکن رمزنگاری بومی خود است تا پلتفرم معاملاتی خود را ارتقا داده و جامعه خود را گسترش دهد. Bluefin در حال حاضر یکی از گزینه‌های مناسب برای دریافت ایردراپ رایگان در تراست ولت به شمار می‌آید.

Avail

پروژه رمزنگاری Avail نسبتا تازه راه‌اندازی شده است که هدف آن تسریع تکامل وب۳ با استفاده از فناوری ماژولار است که در دسترس بودن داده‌ها، تجمیع و امنیت مشترک را ترکیب می‌کند. هدف Avail بهبود اکوسیستم وب۳ با در دسترس بودن داده‌های پیشرفته و مقیاس‌پذیر است؛ بنابراین امکان رشد، اتصال، انطباق و حفظ ایمنی و امنیت را به مجموعه‌ها می‌دهد. این پلتفرم اکنون ۶۰۰ میلیون توکن AVAIL را در طول ایردراپ خود هدیه می‌دهد و جزو ایردراپ های معتبر تراست ولت شمرده می‌شود.

سه بالن که سکه حمل می‌کنند با پس زمینه نمودار سبز رنگ
۶۰۰ میلیون توکن AVAIL از طریق ایردراپ به کاربران هدیه داده می‌شوند.

B² Network

شبکه B² یک پروژه بلاک‌چین نوآورانه است که بر افزایش کارایی بیت‌کوین متمرکز شده است. این امر از طریق تایید اثبات دانش صفر، امکان تراکنش‌های سریع‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر را به دست می آورد. علاوه بر این، شبکه B² مقیاس‌پذیری و حفظ حریم خصوصی را در عین حفظ چارچوب امنیتی اصلی بیت‌کوین بهبود می‌بخشد و در دسته ایردراپ های معتبر تراست ولت قرار می‌گیرد. در تلاش برای جذب کاربران و توسعه‌دهندگان بیشتر، شبکه B² در حال برنامه‌ریزی کمپین‌های آتی ایردراپ کریپتو است. برای شرکت، کاربران باید شبکه B² را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کرده و یک کیف پول را به داشبورد شبکه B² متصل کنند.

Mode

پروژه Mode یک شبکه لایه ۲ است که اخیرا برای توکن‌های اتریوم و ERC-20 راه‌اندازی شده که با استفاده از Optimism Stack، مبادله توکن‌های سریع و مقرون به صرفه را ارائه می‌کند. همچنین بازار پولی را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند APYهای رقابتی را در توکن‌ها به دست آورند. Mode تعداد ۵۵۰ میلیون توکن MODE را برای کمپین ایردراپ رایگان در تراست ولت رزرو کرده است تا پذیرش گسترده شبکه خود را ترویج کند.

برای شرکت در این ایردراپ رایگان در تراست ولت کاربران باید حساب رسمی شبکه ایکس پروژه را دنبال کرده و کیف پول خود را متصل کنند. یا این کار می‌توانند شروع به پل زدن توکن‌هایی مانند ETH از اتریوم به شبکه Mode کنند. امتیازها بر اساس تعداد توکن‌های پل شده به دست می‌آیند و پس از راه‌اندازی توکن‌ها، این امتیازها را می‌توان با توکن‌های MODE مبادله کرد. هیچ اطلاعات شخصی لازم نیست؛ چون امتیاز به طور خودکار به کیف پول کاربر اختصاص داده می‌شود.

جمع‌بندی

در دنیای ارزهای دیجیتال، اخیرا دریافت ایردراپ رایگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از مردم از سراسر دنیا حداقل در یک رویداد شرکت می‌کنند تا با انجام کارهای آسان مانند دنبال کردن کسب و کار در رسانه‌های اجتماعی، توکن به دست آورند. در مطلبی که خواندید به سراغ ایردراپ رایگان در تراست ولت رفتیم و لیست توکن های رایگان تراست ولت را قید کردیم.

توجه داشته باشید قبل از دریافت هر ایردراپ، حتما درمورد آن پروژه و قابل اعتماد بودن آن تحقیق کنید تا قربانی کلاهبرداری نشوید. به طور معمول، بخش وبلاگ سایت رسمی تراست ولت ایردراپ‌های قابل اعتماد را فهرست می‌کند. همچنین با دنبال کردن رمزینکس و دیگر پلتفرم‌های قابل اعتماد، می‌توانید از اخبار این‌چنینی غافل نشوید. برای دنبال آخرین قیمت ارزهای دیجیتال، همراه رمزینکس باشید.

سوالات متداول

آیا می‌توان ایردراپ رایگان در تراست ولت دریافت کرد؟

بله. تا زمانی که توکن‌های مورد نظر توسط پلتفرم پشتیبانی شوند، می‌توان ایردراپ های معتبر تراست ولت را بدست آورد.

آیا ایردراپ‌ها امن هستند؟

به طور کلی بله، اما قبل از دریافت ایردراپ حتما از مشروعیت داشتن آن‌ها توسط پروژه اصلی اطمینان حاصل کنید.

آیا امکان اتصال کیف پول برای دریافت ایردراپ وجود دارد؟

به طور کلی ایردراپ‌ها این امکان را می‌دهند تا کیف پول دیجیتال خود را برای دریافت توکن‌ها متصل کنید. با این حال این بستگی به پروژه‌ای که ایردراپ را سازماندهی می‌کند، دارد.

منابع: coindoo | medium

درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید