آینده ارز brise چگونه رقم می‌خورد؟ | پیش‌بینی قیمت بیت رایز
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

آینده ارز بیت رایز چه خواهد شد؟ بررسی احتمال افزایش قیمت ارز brise

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۳   تاریخ بروزرسانی: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
آینده ارز بیت گرت

از آن جایی که بحث‌هایی پیرامون ارز brise و عملکرد پروژه آن به وجود آمده، آینده این رمزارز مورد اهمیت قرار گرفته است. فاکتورهای متعددی در آینده این دارایی دیجیتال تازه وارد به بازار کریپتو تاثیرگذار هستند که معامله‌گران باید به دقت این موارد را بررسی کنند. بیت گرت فارغ از تمام وقایعی که ممکن است برای بازار کریپتو اتفاق بیفتد، پتانسیل آن را دارد که در بلندمدت افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کند. در این مطلب به موارد تاثیرگذار در آینده brise اشاره می‌شود و مطالبی در مورد شرایط حال حاضر این دارایی دیجیتال بیان خواهد شد.

تردیدها درباره کلاهبرداری بودن ارز بیت رایز و تاثیر آن در آینده brise

نماد بیت گرت و اثر انگشت
ادعای ارتقای امنیت بلاک چین در کنار مقیاس‌پذیری با معمای سه‌گانه حل نشده، مغایر است.

 شاید بتوان گفت تاثیرگذارترین موضوع در آینده بیت رایز مشخص شدن ابهامات در مورد احتمال کلاهبرداری بودن آن است. شایعات زیادی از طرف مخالفین این رمزارز مبنی بر اسکم (Scam) بودن آن وجود دارد که تا الان اکوسیستم بیت گرت پاسخ روشنی به این ابهامات نداده است. در ادامه مهم‌ترین موارد در این زمینه را مطالعه می‌کنید:

ناشناس بودن بنیانگذاران

یکی از بزرگترین چالش‌های حل نشده اکوسیستم بیت گرت، ناشناس بودن هویت سازندگان آن است. از زمان شروع به فعالیت brise، سازندگان آن با هویت‌های دیگر شروع به فعالیت کرده‌اند که برخی منابع حدس می‌زنند این هویت‌های جعلی توسط نرم افزارهای هوش مصنوعی ساخته شده باشند. سابقا یک صفحه اختصاصی در وبسایت بیت گرت وجود داشت که اسامی سازندگان پروژه درآن ذکر شده بود. با این حال این افراد فاقد اکانت‌های لینکدین (Linkdin) بودند. این صفحه بعدا از وبسایت بیت گرت حذف شد تا ابهامات بیشتری درباره هویت اسامی مطرح شده بوجود بیاید.

عدم اطمینان در مورد استقلال بلاک چین

با توجه به رفتارها و قابلیت‌هایی که پروژه ارائه کرده است، مشخص نیست بیت گرت تا چه حد به استقلال در اکوسیستم خود دست یافته است. پاداش‌هایی که در شبکه بایننس اسمارت چین به سهام‌گذاری کاربران اعطا می‌کند در کنار شرایط تبادلات توکن، بخش قابل توجهی از تبلیغات انجام شده را زیر سوال می‌برد. به طور خلاصه، همچنان مشخص نیست آیا وابستگی‌هایی به بلاک چین بایننس وجود دارد یا نه.

کمک‌ها به خیریه ناشناس

یکی از ابهاماتی که درباره فعالیت‌های این پروژه وجود دارد، کمک‌های خیرخواهانه‌ای است که به یک آدرس ناشناس انجام می‌شود. تا الان توضیحاتی درباره جزئیات این کمک خیریه توسط سازندگان بیت رایز ارائه نشده است.

ممیزی‌های داخلی

بیت گرت طی یک سری بازرسی‌هایی که توسط خودش انجام داده، به بلاک چین‌اش امتیازی در بخش امنیتی داده است. امتیاز ۹۸ که در نوع خود یک امتیاز بسیار بالا است، این بازرسی‌های داخلی و درنتیجه امنیت بلاک چین را زیرسوال می‌برد. در اصل انجام بازرسی‌های خارجی توسط یک شخص ثالث می‌تواند نگرانی‌ها را از بابت امتیاز داده شده برطرف سازد.

ادعای اثبات نشده

ادعاهای اثبات نشده‌ای از طرف بیت گرت وجود دارد که ابهاماتی درباره آن وجود دارد. به عنوان مثال بیت گرت ادعا می‌کند که توان انجام ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه را با کامزدی نزدیک به صفر امکان‌پذیر کرده است. همچنین مدعی است، در عین بالا بردن حجم تراکنش‌ها برحسب زمان، امنیت بلاک چین هم نسبت به نسخه‌های دیگر ارتقا پیدا کرده است. این ادعاها هنوز از طرف این اکوسیستم شفاف‌سازی نشده و مشخص نیست تا چه حد واقعیت دارد.

تمام این شک و شبهه‌ها که در مورد ارز brise وجود دارد، می‌تواند برای آن بسیار مخرب باشد و در نهایت به نابودی این دارایی دیجیتال بینجامد. با این حال شفاف‌سازی موارد ذکر شده توسط سازندگان و توسعه‌دهندگان پروژه برگ برنده این ارز دیجیتال نوپا خواهد بود.

عوامل موثر در افزایش قیمت بیت گرت

سکه‌های ارز brise با پس‌زمینه نمودار شمعی
هماهنگی با سازوکارهای اتریوم امتیاز بسیار مهمی در افزایش قیمت بیت رایز خواهد بود.

عوامل موثری وجود دارند که ممکن است بر قیمت بیت گرت تاثیرگذار باشند. این عوامل که نقاط عطف این ارز دیجیتال هستند، در افزایش قیمت آن می‌توانند در شرایطی مفید واقع شوند. موارد زیر عوامل تاثیرگذار در افزایش قیمت brise هستند:

قابلیت‌های قرارداد هوشمند در زنجیره BRISE

توسعه‌دهندگان این فرصت را دارند که از قراردادهای هوشمند برای ساخت و استقرار برنامه‌های غیرمتمرکز در زنجیره BRISE استفاده کنند. این پلتفرم که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است برنامه‌های مبتنی بر اتریوم را بدون هیچ مشکلی اجرا می‌کند.

ساخت استودیو استارتاپ Bitgert

راه‌اندازی استودیو استارتاپ Bitgert یکی از عوامل زمینه‌ساز در توسعه پروژه‌های متعدد وابسته به زنجیره BRISE شده است.  این استودیو ابزارهایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا اقدامات مختلفی انجام دهند. توسعه‌دهندگان می‌توانند به یک سری کمک‌هایی در بخش‌های فنی و بازاریابی دسترسی داشته باشند. همچنین قادرند آزادانه ارزهای دیجیتال خود را ایجاد کنند.

استراتژی بازپرداخت و سوزاندن توکن

شبکه بلاک چین بیت گرت، استراتژی بازخرید را در کنار سوزاندن توکن، برای خرید بیشتر توکن اتخاذ کرده است. این روش به این صورت کار می‌کند که به ازای انجام هر تراکنش، یک مالیات ۵ درصدی برای بازپرداخت‌ها ایجاد می‌شود. برخی از این وجوه برای خرید مجدد توکن‌ها از استخر نقدینگی استفاده می‌شود. در نهایت توکن‌ها از بین می‌روند تا عرضه کلی توکن کاهش یابد و ارزش brise در نتیجه آن افزایش یابد.

پیش‌بینی قیمت ارز بیت رایز

براساس تمام اتفاقاتی که در آینده کوتاه‌مدت و بلندمدت بیت رایز محتمل خواهد بود، سناریوهایی برای قیمت بیت رایز وجود دارد. در اینجا به تعدادی از این پیش‌بینی‌ها توسط برخی وبسایت‌ها و رسانه‌های بازار کریپتو اشاره شده است:

پیش‌بینی آینده ارز brise از نظر Blockchain Reporter

وبسایت Blockchain Reporter آینده مثبتی را برای ارز دیجیتال بیت رایز ترسیم کرده است. از نظر این رسانه، ارزش بیت گرت می‌تواند تا یک دهه آینده بیش از ۱۰ برابر شود. اگرچه Blockchain Reporter روند مثبتی برای brise در نظر گرفته است اما مقدار نوسانات چندان زیاد نخواهد بود. به طور کلی پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۴ بیت گرت به حداکثر ۰.۰۰۰۰۰۰۲۴ دلار برسد.

چارت پیش‌بینی Blockchain Reporer از برایز
پیش‌بینی وبسایت Blockchain Reporer در مورد آینده ارز brise

پیش‌بینی آینده ارز بیت رایز از نظرWalletInvestor

WalletInvestor افزایش قیمت بالایی را برای brise متصور نیست. از نظر WalletInvestor، ارز دیجیتال بلاک چین بیت گرت پتانسیل این را دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۲۰۹ دلار برسد و تا پایان سال ۲۰۲۵ به حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۶ دلار کاهش خواهد یافت. WalletInvestor پیش‌بینی می‌کند ارزش بیت گرت به طور بالقوه می‌تواند تا ۰.۰۰۰۰۰۰۲۰۹ افزایش یابد.

پیش‌بینی قیمت brise از نظرDigitalCoinPrice  

DigitalCoinPrice نگاه به مراتب خوشبینانه‌تری نسبت به بیت گرت دارد. از نظر DigitalCoinPrice میانگین قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۵۵ دلار برای brise در سال ۲۰۲۴ محتمل است و افزایش قیمت جزئی و چشم‌انداز خوش‌بینانه‌ای را نشان می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۵ میانگین قیمت بیت رایز به ۰.۰۰۰۰۰۲۰۰ دلار افزایش یابد که می‌تواند حاصل از توسعه پروژه باشد. اما بخش جالب تر داستان اینجاست که DigitalCoinPrice افزایش قابل توجهی تا حدود ۰.۰۰۰۰۰۳۶۵ دلار را تا سال ۲۰۳۰ متصور است. این افزایش قیمت بالا نتیجه پذیرش قوی‌تر بیت گرت در اکوسیستم خود خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت brise از نظرCoinCodex

CoinCodex پیش‌بینی می‌کند که ارزش بیت گرت در سال ۲۰۱۴ به ۰.۰۰۰۰۰۰۲۴ دلار هم برسد. البته میانگین قیمت این رمزارز را در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۰۲۱ دلار در نظر گرفته است. از نظر CoinCodex سال ۲۰۲۵ چندان قابل پیش‌بینی نیست اما به طور کلی نوسانات بیشتر نسبت به قبل محتمل است. اما CoinCodex بازه ۰.۰۰۰۰۱۲۱۶ تا ۰.۰۰۰۰۱۶۷۲ دلار را برای بیت رایز تا سال ۲۰۳۰ پیش‌بینی کرده است که پتانسیل افزایش قابل توجهی در بلند مدت خواهد داشت.

آینده ارز دیجیتال بیت گرت از نظرTechNewsLeader

TechNewsLeader حداکثر ارزش brise در سال ۲۰۲۴ را در حدود ۰.۰۰۰۰۱۴۹۶ دلار تخمین می‌زند. از نظر TechNewsLeader قیمت بیت گرت تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۰۰۱۷۰۵ دلار افزایش خواهد یافت. مقدار در نظر گرفته شده برای این دارایی دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ در حدود ۰.۰۰۰۰۲۴۹۷ دلار خواهد بود.

نام وب‌سایتمیانگین قیمت تا پایان سال ۲۰۲۵ (برحسب دلار)حداکثر قیمت در درازمدت (برحسب دلار)
Blockchain Reporter ۰.۰۰۰۰۰۰۳۱ ۰.۰۰۰۰۰۷
WalletInvestor۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۶۰.۰۰۰۰۰۰۲۰۹
DigitalCoinPrice۰.۰۰۰۰۰۲۰۰۰.۰۰۰۰۰۳۶۵
CoinCodex۰.۰۰۰۰۰۰۲۱۰.۰۰۰۰۱۶۷۲
TechNewsLeader۰.۰۰۰۰۱۷۰۵۰.۰۰۰۰۲۴۹۷
آینده ارز brise از نظر وبسایت‌های مختلف

جمع‌بندی

نمودار قیمت ارز brise با پس‌زمینه مشکی
مقبولیت هر چه بیشتر بیت گرت روی افزایش قیمت قابل توجه آن تاثیر خواهد گذاشت.

در این مطلب به پیش‌بینی آینده ارز بیت رایز پرداخته شد و حواشی مربوط به کلاهبرداری بودن آن مورد بررسی قرار گرفت. آینده توکن بومی بلاک چین بیت گرت به عوامل مختلفی وابسته است اما برای هر پروژه‌ای درصد پیشرفت و توسعه آن تعیین‌کننده‌ترین فاکتور است. باید دید سازندگان بیت گرت چه برنامه‌ای برای توسعه پروژه خود در کنار ارائه پاسخ مناسب به حواشی اسکم بودن خواهند داشت.

سوالات متداول

بیت گرت چیست؟

بیت رایز یا بیت گرت یک توکن مبتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین و هماهنگ با شبکه اتریوم است که هدف آن ارائه فناوری بلاک چین با سرعت بالا و کم‌هزینه برای موارد مختلف است. این موارد مشتمل بر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرمثلی (NFT) و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) است

آیا بیت رایز در آینده افزایش خواهد یافت یا کاهش می‌یابد؟

تعیین آینده ارز دیجیتال بیت رایز برخلاف خیلی از ارزهای دیجیتال کار آسانی نیست. با این حال، در صورت حل و فصل شدن ابهامات پیش آمده در مورد این رمزارز و توسعه آن طبق یک برنامه از پیش تعیین شده، شانس افزایش قیمت همراه با نوسانات بیشتر برای brise بسیار محتمل خواهد بود.

منابع: BlockchainReporter | StormGain

به این post امتیاز دهید
درباره حامد ترابی
دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی هستم. از ابتدای دوره کارشناسی به حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال علاقه پیدا کردم و به نویسندگی و کار ژورنالیستی در ارزهای دیجیتال مشغول شدم. طراحی و توسعه شبکه‌های بلاکچینی برای من جذاب بوده و ایده‌های جدید و خلاقانه بلاکچینی رو دنبال می کنم.
درباره حامد ترابی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر