بازی ترکیبی، جدید و جذاب موبایلی بر اساس NFTهای سولانا
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

همکاری گیم‌لاف با کلینوسورز، ورود به دنیای بازی‌های موبایل با NFTهای سولانا

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۳
یک جزیره به همراه آتش فشان

مجموعه NFT کلینوسورز، که در سولانا به محبوبیت رسیده، به دنیای بازی‌ها وارد می‌شود و با گیم‌لاف، غول بازی‌های موبایل، همکاری کرده است. این همکاری به توسعه یک بازی موبایل بر اساس برند کلینوسورز منجر خواهد شد.

جزئیات دقیق بازی هنوز به طور کامل افشا نشده است، اما تیم توسعه اعلام کرده است که این بازی ترکیبی از تجربه انتخاب ماجراجویی خود و گیم‌پلی مشابه بازی مکان‌محور، Pokemon Go، خواهد بود. بازی بر روی پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

کلینوسورز که در سال ۲۰۲۲ به عنوان NFTهای کلکسیونی در سولانا راه‌اندازی شد، به سرعت محبوب شد. این پروژه بیش از ۳۵۰,۰۰۰ دنبال‌کننده جذب کرده و علاوه بر بازی موبایل، استودیو همچنین محتوای ویدئویی طولانی‌مدت کلینوسورز را نیز منتشر خواهد کرد.

نیکلاس کابانا، بنیان‌گذار و مدیر خلاق کلینوسورز، این همکاری را نقطه عطفی مهم در صنعت بازی‌ها توصیف کرد و گفت که این همکاری به دوره جدیدی در نحوه توسعه IP و ساخت جوامع اشاره دارد. او اضافه کرد که گیم‌لاف با توانمندسازی بازیکنان از طریق مالکیت واقعی دارایی‌های دیجیتالشان، به این تغییرات پیوسته است.

تیم کلینوسورز قصد دارد برند خود را به نحوی گسترش دهد که شامل مخاطبان Web2 و Web3 به شیوه‌های خلاقانه باشد. این بازی تلاش خواهد کرد تا این شکاف را بدون فشار به جنبه‌های کریپتویی پر کند.

ژاک لتسون، رئیس محصول در کلینوسورز، گفت:

بازیکنان به سرگرمی اهمیت می‌دهند، چه به صورت انفرادی و چه با دوستان. آنها تجربه کاربری را در اولویت قرار می‌دهند.

تیم کلینوسورز می‌خواهد همان حس مالکیت را به دنیای دیجیتال خود بیاورد و بازی دیجیتال کلکسیونی را به بازیکنان ارائه دهد، هرچند که میزان ادغام Web3 هنوز به طور کامل افشا نشده است.

گیم‌لاف، با تاریخچه‌ای غنی در بازی‌های موبایل از جمله فرانچایزهای معروف مانند Asphalt و Modern Combat و بازی‌های برنددار، اکنون با کلینوسورز همکاری می‌کند. گایلرمه لاشات، مدیر فروش گیم‌لاف، گفت که این همکاری به ترکیب تخصص بازی‌سازی گیم‌لاف با برندی که به سرعت جامعه‌ای فعال و مشتاق ساخته است، کمک خواهد کرد و از آوردن شخصیت‌های محبوب کلینوسورز به زندگی در یک بازی موبایل هیجان‌زده است.

منبع: decrypt

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر