پیش‌فروش توکن بازی همستر کامبت (HMSTR) آغاز شد- مجله رمزینکس

صرافی کوکوین پیش‌فروش توکن بازی «همستر کامبت» (HMSTR) را اعلام کرد

لوگوی همستر کامبت و کوکوین به مناسبت اعلام پیش‌فروش HMSTR در این صرافی
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

کوکوین (KuCoin), صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، با افتخار از پیش‌فروش قریب‌الوقوع توکن بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) با نماد اختصاری HMSTR خبر می‌دهد. همستر کامبت یک بازی کلیکر جدید و مهیج با حالت چندنفره رقابتی (PvP) است که تجربه‌ای نوآورانه در این سبک بازی را به ارمغان می‌آورد.

معرفی بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت با ارائه‌ی گیم‌پلی‌ای پرهیجان، کلیک و فتح در یک محیط چندنفره پویا، تجربه‌ای استراتژیک و عمیق را برای کاربران رقم می‌زند و چهره‌ای تازه به دنیای بازی‌های کلیکر می‌بخشد.

زمان‌بندی پیش‌فروش توکن HMSTR در صرافی کوکوین

اطلاعات دقیق در خصوص برنامه‌ی پیش‌فروش توکن بازی همستر کامبت (HMSTR) به زودی از طریق وب‌سایت و کانال‌های ارتباطی رسمی صرافی کوکوین در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند با پیگیری اخبار و اطلاعیه‌های کوکوین، از جزئیات زمان‌بندی و دستورالعمل‌های پیش‌فروش آگاهی یابند.

نکات مهم در خصوص پیش‌فروش

  • تاخیر در لیست شدن توکن: در صورت بروز هرگونه تأخیر در لیست شدن توکن HMSTR در بازار اصلی معاملات، سفارشات ثبت‌شده همچنان معتبر باقی خواهند ماند و زمان تحویل جدید توسط صرافی کوکوین اعلام می‌گردد. با اتمام مهلت پیش‌فروش، سفارشات تکمیل‌نشده لغو خواهند شد.
  • لغو پیش‌فروش: در صورت لغو پیش‌فروش به هر دلیلی، تمامی سفارشات باطل شده و وجوه بلوکه‌شده‌ی کاربران ظرف مدت یک روز کاری به حساب معاملاتی آن‌ها بازگشت داده می‌شود. لازم به ذکر است که هیچ‌گونه کارمزدی بابت معامله در این فرایند دریافت نمی‌گردد.

همچنین صرافی کوکوین در اعلامیه خود ادعا می‌کند شرکت در پیش‌فروش توکن HMSTR، فرصتی استثنایی برای دسترسی زودهنگام به این بازی مهیج و پیشگام در زمینه‌ی بازتعریف رقابت چندنفره آنلاین در سبک بازی‌های کلیکر محسوب می‌شود. با پیوستن به این پیش‌فروش، به جامعه‌ای از گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های سرگرم‌کننده و استراتژیک خواهید پیوست.

منبع: KUCOIN

4.3/5 - (247 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. فاطمه
    ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۵:۵۱

    میخواهم سکه هایم را بفروشم

  2. پارسا
    ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۶:۰۹

    درود
    دوست عزیز به نظر شما ممکنه حساب هامون رو همستر خالی کنه؟
    خود سایت منظورمه نه کلاهبردارهایی که با استفاده از لینک تقلبی همستر حسابمون رو خالی میکنن.
    بعد چون تیک ابی داره و تقریبا ۱۰۰ میلیون دنبال کننده داره ممکنه کلاهبرداری باشه؟

  3. حافظ دژاگاه
    ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۴۴

    ۱۳۰میلیون دارم قیمت۱۵۰میلیون

  4. میثم هاشمی
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۰:۱۲

    سلام در بازی همستر چگونه نقدش کنم روزانه میشه اینکار کرد من مریضم هر روز دارو استفاده کنم مسله اینکه من قبل ثبت نام کردم و چشمم رنگ جایزه ندید. همه روش کار کردن بلد نیستن. چرا شماره کارت موقع ثبت نام نمگیرید ک بعد تایید ثبت نام نقد پرداخت بشه به کاربر در صورت خواستن

  5. محمد فرهومند نژاد
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۷:۲۶

    سلام چجوری وبابت فروشش باید چه کار کنم

  6. Mhmd
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۸:۱۱

    برای ایردراپ ها باید یک ولت جدا داشته باشید که اگر یکی از اونها کلاهبرداری بود شما چیزی‌داخل اون ولت نداشته باشید، در این صورت هیچ مشکلی نداره

  7. عبدی پور
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۱:۵۱

    سلام من میفروشم

  8. Yazokh
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۴:۳۱

    سلام پروژه قوی هست این مطلب بماند به یادگار تا چند سال آینده🙏

  9. علی رضا
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۵:۵۴

    چطور میشه فروخت ۱۵۰۰۰۰۰۰ دارم

  10. Naser
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۹:۰۳

    ۱۵۰ میلیون سکه با پروفیت۶۰۰ هزار میفروشم هرکی خریداره قیمت بده منصفانه و عادلانه میفروشم نه با قیمت فضایی که تو بقیه سایتها میگن برای فروش