بازی همستر کامبت از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر گذشت - مجله رمزینکس

همستر کامبت، بازی کسب درآمد مبتنی بر کلیک با ۱۰۰ میلیون کاربر: رقیب بالقوه‌ی نات‌کوین؟

همستر کامبت در فکر داشتن ۱۰۰ میلیون کاربر.
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

بازی محبوب همستر کامبت، با عملکرد چشمگیر خود توجهات را به خود جلب کرده است. این بازی که در امتداد موفقیت توکن‌های بازی‌های بلاکچینی نظیر نات‌کوین (NOT) توسعه یافته، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک بازی رمزنگاری پیشرو بر بستر تلگرام است.

همستر کامبت با دارا بودن بیش از ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه، به تازگی از برنامه‌ی خود برای راه‌اندازی بر بستر بلاکچین تون‌کوین (TON) خبر داده است. حساب کاربری رسمی همستر کامبت با تأکید بر این دستاورد جدید اعلام کرد:

ما از اینکه امروز به یک رکورد جدید دست یافتیم و به ۱۰۰ میلیون کاربر رسیدیم، بسیار هیجان‌زده هستیم.

داده‌های گوگل آنالیتیکس همستر که از طریق X (شبکه‌ی اجتماعی سابق توییتر) به اشتراک گذاشته شد، این آمار را مورد تأیید قرار می‌دهد.

وجوه اشتراک با نات‌کوین

مشابه با نات‌کوین، همستر کامبت به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق یک مینی‌اپ تلگرامی و با کلیک کردن، توکن کسب کنند. سادگی روند بازی، آن را به تجربه‌ای شبیه به باز کردن یک چت در تلگرام تبدیل کرده است.

تیم همستر کامبت برای جشن گرفتن راه‌اندازی خود در بازار، تصمیم گرفته است تا بر اساس تعامل درون شبکه‌ای کاربران با این پلتفرم، آن‌ها را با توکن‌های همستر پاداش دهد.

کاربران می‌توانند از طریق لینکی که برای ارزیابی واجد شرایط بودن آن‌ها برای دریافت سهمیه‌ی توکن‌های HMSTR ارائه شده است، میزان مشارکت خود را بررسی کنند. این اقدام، بر رویکرد همه‌گیر بودن در اکوسیستم کاربری همستر کامبت صحه می‌گذارد.

در یک جلسه‌ی لایو استریم اخیر، همستر کامبت نقش اساسی نات‌کوین در موفقیت خود را به رسمیت شناخت. بهره‌گیری از قابلیت‌های قدرتمند شبکه‌ی اجتماعی تلگرام نیز عامل دیگری در موفقیت این بازی به شمار می‌رود.

چشم‌انداز قیمتی همستر کامبت

این رویداد تأثیر قابل توجهی بر نات‌کوین داشت و به طور موقت آن را به ۰.۰۲۲۹ دلار رساند. با این حال، افزایش قیمت دوام چندانی نداشت و NOT در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲۴ درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، تون‌کوین نیز با روندی مشابه، کاهش ۰.۸۲ درصدی را تجربه کرده است.

با وجود نوسانات اخیر قیمت، نات‌کوین همچنان در میان سه توکن برترِ ترندینگ در CoinMarketCap قرار دارد.

نتیجه‌گیری

با وجود مشخص نبودن جزئیات راه‌اندازی، تیم همستر کامبت انتظار عرضه‌ی بازی در جولای را دارد. همچنین، اشاره به مجموعه‌ی توکن‌های غیرمثلی (NFT) آتی، بر تعهد این پروژه به مشارکت و توسعه‌ی جامعه‌ی کاربری تأکید می‌کند.

بنابراین، با پیشرفت بازی، جالب خواهد بود که ببینیم آیا همستر کامبت پتانسیل رقابت با نات‌کوین را دارد یا خیر. این بازی با ارائه‌ی تجربه‌ای کاربرپسند و استراتژی جامعه‌محور، می‌تواند به رقیب جدی برای نات‌کوین در حوزه‌ی بازی‌های مبتنی بر بلاکچین تبدیل شود.

منبع: AMBCrypto

2.7/5 - (4 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر