تاریخ لیست شدن همستر کامبت ؛ آیا همستر کمبت لیست می‌شود؟

تاریخ لیست شدن همستر کامبت (Hamster Kombat)؛ همستر کی در صرافی ها لیست میشود؟

یک همستر کارتونی که سکه بیت کوین در دستانش دارد
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

آیا همستر کمبات لیست شد؟ چه تریدر حرفه‌ای ارز دیجیتال باشید و چه یک تازه‌‌کار و مبتدی، حتما به دنبال یک پاسخ معتبر برای این سوال هستید. مدتی است که پس از لیست شدن نات کوین، بازی تلگرامی همستر کمبت (Hamster Kombat) هیاهویی در بازار ارز دیجیتال ایجاد کرده است. این بازی (Tap-to-Earn) آنقدر فریاد کشیده است که صدایش حتی به گوش مادر‌بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها هم رسیده است. آن‌ها نیز با موبایل گوشه‌ای دنج پیدا می‌کنند و پشت سر هم به شکم همستر کامبت ضربه می‌زنند!

همستر کامبت یک بازی موبایل سبک  P2E (بازی کن جایزه ببر) است که در اپلیکیشن تلگرام می‌توانید آن را پیدا کنید. این بازی که به طور رسمی در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ عرضه شد، در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر به خود جذب کرده است. همستر کامبت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک صرافی مجازی ارز دیجیتال را مدیریت کرده و سکه‌های درون بازی را کسب و سپس آن‌ها را به توکن‌های واقعی تبدیل کنند. گیم پلی بازی شبیه به بازی محبوب نات کوین (Notcoin) است. با توجه به اینکه کاربران زیادی اکنون در حال جمع‌آوری سکه‌های این بازی هستند، برای بسیاری سوال شده که زمان لیست شدن همستر کمبات چه تاریخی است؟ با ما همراه باشید.

آیا لیست شدن همستر کمبت در راه است؟

قبل از اینکه به سراغ بررسی تاریخ لیست شدن همستر کامبت برویم، خوب است نگاهی به این بازی تلگرامی داشته باشیم.

همستر کمبات چیست و گیم پلی آن چگونه است؟

همستر کامبت یک بازی به سرعت در حال رشد سبک Clicker است که در تلگرام راه اندازی شد. این یک پروژه رایگان است که برای ارائه روشی سرگرم کننده و جذاب برای کسب ارز دیجیتال به کاربران طراحی شده است. گیم پلی بازی نیز ساده است، بازیکن یک صرافی ارز دیجیتالی را که می‌خواهد مالک آن باشد انتخاب می‌کند و روی همستر واقع در وسط صفحه ضربه می‌زند تا سکه‌های بازی را جمع‌آوری کند. هر چه سکه‌های بیشتری در موجودی صرافی انباشته شود، سطح شما بالاتر می‌رود، به این معنی که می‌توانید سریع‌تر سکه به دست بیاورید.

بوسترهای (Booster) مختلفی در بازی برای تسریع درآمدزایی موجود است، مانند tap productivity، افزایش محدودیت انرژی (energy limit) و غیره. علاوه‌بر این، بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های ویژه‌ای را برای کسب سکه‌های اضافی انجام دهند. یکی از راه‌های محبوب برای به دست آوردن سکه‌های بیشتر از طریق یک برنامه ریفرال است که به موجب آن بازیکن در ازای دعوت دوستان خود به بازی همستر کمبت  پاداش دریافت می‌کند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی همستر کمبت تلگرام، توانایی کسب درآمد غیرفعال است. بازیکنان می‌توانند کارت‌های ویژه‌ای را در بخش «Mine» خریداری کنند که به صرافی‌شان اجازه می‌دهد حتی پس از خروج از بازی تا ۳ ساعت به دریافت سکه‌ها ادامه دهند. گفتنی است،  کاربران این بازی در حال حاضر منتظر لیست شدن همستر کامبت در صرافی‌ها هستند تا بتوانند سکه‌های به دست آمده خود را نقد کنند.

نقشه راه همستر کامبت؛ آیا همستر لیست می‌شود؟

تصویر یک همستر و چند سکه ارز دیجیتال مربوط به بازی همستر کمبات
همستر کمبات یکی از جدیدترین ایردراپ‌های بازار رمزارزها است که در آن بازیکنان می‌توانند مدیریت صرافی ارز دیجیتال را به دست بگیرند و با ضربه زدن روی صفحه موبایل، سکه‌های داخل بازی را کسب کند.

در جواب این سوال که آیا همستر لیست می‌شود یا خیر؟ باید گفت که تاکنون هیچ تاریخی برای لیست شدن همستر مشخص نشده است. اگر اطلاعاتی در مورد تاریخ لیستینگ آن مشاهده کردید، صحت آن را در کانال خبری رسمی یا توییتر رسمی بررسی کنید.

با این حال با توجه به roadmap همستر کامبت به نظر می‌رسد در آینده ارز دیجیتال همستر کمبات در صرافی‌های لیست شود، البته اگر همه چیز طبق روال پیش برود. در ادامه نگاهی به نقشه راه همستر کامبت می‌اندازیم تا شاید بتوانیم دقیق‌تر و بهتر به این سوال جواب بدهیم که همستر کمبات تلگرام کی لیست می‌شود.

در roadmap همستر کمبت با موارد زیر مواجه می‌شوید که به ترتیب تاریخ وقوع آن‌ها را مطالعه می‌کنید:

مارس ۲۰۲۴

  • بازی پایه ( basic games): راه‌اندازی اولیه بازی با امکانات پایه.
  • به‌روزرسانی‌های ماینینگ (mining updates): آپدیت‌های مرتبط با فرآیند استخراج.
  • وظایف کسب درآمد (Earn tasks): وظایفی که به بازیکنان امکان کسب توکن‌ها را می‌دهد.

آوریل ۲۰۲۴

  • سیستم زیر مجموعه‌گیری یا ارجاع (Referral system): معرفی سیستمی برای دعوت دوستان و کسب پاداش.
  • سطح‌بندی (LVL ratings): معرفی سیستم رتبه‌بندی بر اساس عملکرد بازیکنان.
  • جوایز روزانه (daily rewards): امکان کسب پاداش‌های روزانه برای فعالیت‌های مختلف در بازی.

مه ۲۰۲۴

  • کارت‌های ویژه (Special cards): معرفی کارت‌های جدید با ویژگی‌ و پاداش‌های خاص.
  • ترکیب‌بندی روزانه (Daily Combo): وظایفی که با تکمیل آنها بازیکنان جایزه دریافت می‌کنند.
  • همکاری با بلاکچین‌های خاص (Partner» blockchain announcement): اعلام همکاری جدید با یک بلاکچین خاص (تون)

ژوئن ۲۰۲۴

  • توسعه زیرساخت آن‌چین (On-chain infrastructure development): توسعه زیرساخت‌هایی مانند ایجاد و بهبود قراردادهای هوشمند، ارتقا امنیت شبکه، بهینه‌سازی فرآیندهای تراکنش و سایر قابلیت‌های فنی مرتبط با بلاکچین. هدف از این توسعه‌ها، اطمینان از اجرای موثر و ایمن تراکنش‌ها و تعاملات درون بازی و دسترسی راحت‌تر کاربران به امکانات و ویژگی‌های جدید در بازی است.
  • پیاده‌سازی کیف پول درون برنامه‌ای (Wallet in-game implementation): در نقشه راه همستر کامبت، عبارت «Wallet in-game implementation» به معنی پیاده‌سازی کیف پول در بازی است. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد که به‌طور مستقیم درون بازی دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کنند.
  • انجام فعالیت‌ها و بررسی چالش‌ها قبل از لیست شدن توکن (Web 3 pre-listing Quest quest ): این مرحله از نقشه راه بازی همستر کمبت به یک فعالیت یا مجموعه‌ای از وظایف اشاره دارد که قبل از لیست شدن رسمی توکن یا پروژه در یک صرافی ارز دیجیتال انجام می‌شود. تعامل کاربران با پلتفرم، شرکت در مسابقات، تکمیل وظایف خاص و انجام تراکنش‌ از جمله این فعالیت‌ها به‌شمار می‌روند.

جولای ۲۰۲۴

  • لیست شدن (TGE): در همستر کامبت، TGE مرحله‌ای از نقشه راه است که در آن توکن‌های بازی ایجاد و به کاربران عرضه می‌شوند. این رویداد می‌تواند شامل فروش اولیه توکن‌ها، توزیع توکن‌ها به شرکت‌کنندگان در پیش‌فروش‌ها و یا حتی توزیع توکن‌ها به عنوان پاداش برای فعالیت‌های مختلف در بازی باشد. هدف از TGE افزایش سرمایه برای توسعه پروژه و همچنین ایجاد یک جامعه پویا و فعال از کاربران و سرمایه‌گذاران است.
  • اعلام کاربرد توکن در بازی (Token in-game utility launch): آغاز و معرفی توکن در بازی که برای استفاده از امکانات و قابلیت‌های خاصی طراحی شده است.

سه ماه سوم ۲۰۲۴

  • کومبات تیمی (Squad Kombat): معرفی حالت‌های بازی تیمی.
  • شخصیت‌ها (Characters and skins): اضافه شدن شخصیت‌های جدید.
  • رویدادهای محدود زمانی (Time limited events): برگزاری رویدادهای محدود زمانی در بازی.
  • رویدادهای زنده (Live events): برگزاری رویدادهای زنده برای تعامل بیشتر با بازیکنان.

سه ماه چهارم ۲۰۲۴

توسعه دهندگان بازی همستر کمبت اطلاعات بیشتری را برای این بازه زمانی فاش نکرده‌اند. روند شروع و پیشرفت این بازی نشان می‌دهد که تاریخ لیست شدن همستر می‌تواند نزدیک‌تر آن چیزی باشد که فکرش را بکنید!

شبکه‌های اجتماعی همستر کامبت

کانال تلگرام اختصاصی همستر کامبت در ۱۴ مارس راه اندازی شد، بازی نیز در ۲۵ مارس راه اندازی شد و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بازیکن فعال را جذب کرده است. این کانال عمدتاً برای اشتراک‌گذاری اطلاعیه‌ها استفاده می‌شود.

اکانت این پروژه در شبکه ایکس بیش از ۲۳۰ هزار دنبال کننده را جذب کرده است. با این حال، بخش نظرات زیر این حساب بیشتر با پیام‌های اسپم پر شده است. علاوه بر این، Hamster Kombat وب سایت اختصاصی ندارد، به این معنی که راه‌های کمتری برای به دست آوردن اطلاعات جامع یا ارتباط مستقیم با تیم (که ناشناس است) در دسترس است.

لیست شدن همستر به عنوان انگیزه بازی

یکی از انگیزه‌های اصلی بازیکنان برای بازی کردن همستر کمبت، لیست شدن همستر در صرافی‌های مختلف است. در پایان فصل بازی، یک توکن واقعی ایجاد خواهد شد و بین بازیکنان به نسبت درآمد آنها (تعداد سکه‌ها) تخصیص داده می‌شود. این راهی را برای تبدیل دارایی‌های داخلی بازی به ارز دیجیتال واقعی باز می‌کند.

جمع‌بندی

همستر کامبت در ژانر بازی‌های Tap-to-Earn محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برخلاف برخی از بازی‌ها که اهداف و عملکرد پیچیده‌ای دارند، همستر کمبات مشابه همتای خود نات کوین، صرفاً برای سرگرمی طراحی شده است،. این پروژه نقشه راه یا وایت پیپری ندارد و هویت تیم توسعه آن نیز فاش نشده است.

نات کوین در همین سناریو در حال توسعه است و هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه قابل اجرا است یا خیر. با این حال، همستر فقط یک بازی برای سرگرمی است و نیازی به سرمایه گذاری مالی ندارد. بنابراین، تا زمانی که فقط یک بازی سرگرم کننده باشد، ارزش امتحان کردن را دارد. اگر شما هم منتظر لیست شدن همستر در صرافی‌ها و فروش سکه‌های خود هستید، با رمزینکس همراه باشید تا از جدیدترین اخبار مطلع شوید.

سوالات متداول

همستر کمبات چیه؟

اگر با نات کوین آشنا باشید به‌راحتی می‌توانید بهفمید همستر کامبت تلگرام چیست؟ این بازی در گروه بازی‌های play-to-earn قرارر می‌گیرد و در بستر تلگرام انجام می‌شود.

همستر کمبات کی لیست میشه؟

برای لیست شدن Hamster Kombat تاریخ دقیقی تعیین نشده است. اما به نظر می‌رسد شمارش معکوس برای لیست شدن و خرید و فروش ارز همستر آغاز شده است. بهترین راه باخبر شدن از زمان لیست شدن همستر کامبت این است که به‌طور مرتب در جریان اخبار آن باشید.

آیا همستر کامبت می‌تواند نات کوین بعدی باشد؟

با توجه به روندی که این بازی ارز دیجیتال طی کرده است می‌تواند رقیب جدی و سرسختی برای notcoin باشد.

ارزش ارز همستر کمبت چقدر است؟

قیمت همستر کامبت هنوز مشخص نشده است.

منبع:‌ medium

3.5/5 - (115 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. سلام
    ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۴:۲۷

    تا ۳۰ خرداد لیست میشه

  2. ناشناس
    ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۲:۱۸

    سلام نمیدونم جرا یهویی ازم ۵۰۰ هزار کم کرده کسی میدونه دلیلشو؟

  3. AliReza
    ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۰۷

    سلام بعد از ۱۱ تیر لیست میشه و قبل از آن ممکن نیست

  4. علیهان
    ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۴:۳۷

    سلام چجوری از بازی خارج بشیم کلا حسابو ببندیم
    و اتوکلیک هم خاموش کنیم و بعد از خاموش کردن کل بازی لغو یعنی حذف کنم نمی‌خوام ادامه بده به دلایلی ترخدا کمک کنید

  5. علی جاذبی
    ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۲:۱۱

    فردا لیست میشه

  6. علی جاذبی
    ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۲:۱۱

    فردا لیست میشه؟

  7. عبدالله
    ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۲:۲۹

    سلام علیهان
    خدایی باید گوشیتو برسونی بهم که برات اتوکلیک رو خاموش کنم، اصلا بهم بگو الآن می‌تونی از موبایلت استفاده کنی تماس بگیری، اتوکلیک مزاحم نیست؟

  8. ابراهیمی رضایی
    ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۰:۳۴

    توی تیر یا مرداد لیست می شود ولی نمی دونم چندم است لیست شدنش 😕🙁☹️ اگر کسی می دونه دقیق بگه 😁😄😃😀😆

  9. ابراهیمی رضایی
    ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۰:۳۵

    توی تیر یا مرداد لیست می شود ولی نمی دونم چندم است لیست شدنش 😕🙁☹️ اگر کسی می دونه دقیق بگه 😁😄😃😀😆

  10. محمد علی
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۱:۰۵

    وقتی لیست شد چطوری میفهمیم

    • شهریار قلی‌پور
      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۲:۵۴

      آخرین اخبار ارز همستر را در رمزینکس یا کانال تلگرامی آن دنبال کنین.

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر