امکان اتصال چند ربات همستر به یک کیف پول وجود دارد؟

آیا می‌توان چند ربات همستر را به یک کیف پول متصل کرد؟

اتصال چند ربات همستر به کیف پول
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

همستر کامبت (Hamster Kombat)، بازی جدید و مهیج تلگرام شمرده می‌شود با ایردراپ آینده خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. این روزها همه به دنبال موفقیت بیشتر در این بازی کریپتو هستند و می‌خواهند سکه‌های بیشتری داشته باشند تا در صورت بالا بودن قیمت ارز همستر درآمد کسب کنند. در این مقاله با رمزینکس همراه باشید تا بفهمیم این امکان وجود دارد که چند ربات همستر را به یک کیف پول متصل کنیم و درآمد خود را افزایش دهیم یا خیر.

چرا نمی‌توانیم چند ربات همستر را به یک کیف پول متصل کنیم؟

تصویر همستر که بیت کوین در دست دارد
در همستر کامبت همه در تلاش‌ هستند تا حساب خود را ارتقا دهند.

بازی محبوب تلگرامی همستر کامبت موفقیت‌های روزافزونی را شاهد بوده است. بازی Tap-to-Earn، ایده کلیکی مبتنی بر تلگرام را پیش برده و آن را حتی با به روزرسانی‌های قوی، فراتر می‌برد. بازیکنان در این بازی، نقش مدیران عامل را در یک صرافی رمزنگاری بر عهده می‌گیرند و سعی می‌کنند امپراتوری خود را رشد دهند. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که برای دریافت امتیاز ضربه بزنند؛ البته همچنین می‌توانند از ارز به دست آمده، برای مواردی استفاده کنند که باعث ارتقای مبادله می‌شود. به‌عنوان یک بازی با هدف کسب درآمد، همستر کامبت به احتمال زیاد اجازه می‌دهد امتیازهای کسب‌شده در بازی در نهایت به توکن تبدیل شود. به همین دلیل همه در تلاش‌ هستند تا حساب خود را ارتقا دهند.

این روزها کاربران ربات همستر تلگرام به دنبال هر راه حلی هستند تا تعداد سکه‌ها و بازده ارز دیجیتال همستر را افزایش دهند. یکی از روش‌هایی که قطعا به ذهن عده‌ی زیادی می‌‎رسد، داشتن چند حساب کاربری به صورت همزمان است. داشتن چند حساب کاربری لزوما مشکلی ندارد، اما اتصال همه‌ آن‌ها به تنها یک کیف پول به دلایل امنیتی و خطرات مسدود شدن، توصیه نمی‌شود. به‌جای این کار، بازیکن‌های ربات همستر قادر هستند چند کیف پول داشته باشند و هر کدام از ربات‌ها را به یک کیف پول متصل کنند.

با وجود آن که از لحاظ فنی امکان وصل کردن چند حساب ربات همستر به یک کیف پول وجود دارد، اما توصیه می‌شود به جای این کار، در کیف پول خود چندین ولت به تعداد اکانت‌های همستری که دارید اضافه کنید. یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌هایی که این روزها برای بازی‌های کریپتویی تلگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد، تون کیپر است. در این کیف پول این امکان وجود دارد که چندین ولت را اضافه کرده و هر ربات همستر را به یک کیف پول جداگانه وصل کنید. این کار باعث می‌شود تا از بروز مشکلاتی مثل بن یا مسدود شدن اکانت، جلوگیری شود.

چگونه چندین ربات همستر به صورت همزمان داشته باشیم؟

یک همستر روی کاغذ موشکی
کیف پول تون کیپر در بین کاربران همستر بسیار پرطرفدار است.

همان‌طور که ذکر شد، کیف پول اختصاصی TON یعنی Tonkeeper برای تعامل با بازی همستر کامبت بسیار پرطرفدار است. این کیف پول را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. در ادامه، نحوه اضافه کردن برنامه همستر به کیف پول را خواهیم گفت.

همستر کامبت را اجرا کنید

در برنامه تلگرام خود، ربات Hamster Kombat را پیدا کنید. پس از پیدا کردن، ربات را راه اندازی کرده و برای ورود به عرصه آماده شوید.

گزینه Airdrop را پیدا کنید

در منوی ربات بخش airdrop را بیابید. ممکن است در ابتدا عبارت «به زودی» نمایش داده شود. اگر با این پیام مواجه شدید، کافی است اپلیکیشن موبایل یا تلگرام خود را مجددا راه اندازی کرده و دوباره امتحان کنید.

اتصال کیف پول را انجام دهید

هنگامی که بخش airdrop را پیدا کردید، به دنبال دکمه یا گزینه ای با عنوان «Connect Your Wallet» باشید. این دکمه به عنوان پرتال بین ذخایر مالی شما و جوایز احتمالی عمل می‌کند. روی آن کلیک کنید تا فرآیند اتصال آغاز شود.

روش اتصال کیف پول خود را انتخاب کنید

با کلیک روی دکمه Connect Your Wallet، ممکن است با انتخاب گزینه‌های اتصال روبرو شوید. کیف پول اختصاصی TON را انتخاب کنید.

مجوز اتصال را قبول کنید

برای ادامه روی دکمه «اتصال کیف پول» کلیک کنید. بسته به نوع کیف پولی که انتخاب کرده‌اید، ممکن است یک پیغام پاپ آپ مشاهده کنید که درخواست اجازه شما را می‌دهد. این پیام معمولا از شما می‌خواهد که به همستر کامبت اجازه دهید تا به آدرس کیف پول شما دسترسی داشته باشید. این یک اقدام امنیتی استاندارد است. قبل از ادامه درخواست را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که به ربات همستر کامبت اعتماد دارید.

یک کیف پول جدید روی کیف پول خود اضافه کنید

تصویری از ربات تون کیپر
اگر چندین حساب همستر دارید، روی New Wallet کلیک و یک کیف پول جدید بسازید.

این مرحله‌ای است که برای کسانی که چندین ربات همستر در اختیار دارند، توصیه می‎‌شود. تعداد زیادی ولت جدید می‌توانید در کیف پول خود اضافه کرده و هر کدام را به صورت جداگانه به یک حساب ربات همستر وصل کنید.

جمع‌بندی

بازی کریپتویی همستر کامبت در چند ماه گذشته بسیار رشد کرده است و با برداشتن گام‌های بزرگ، بازیکنان زیادی هستند که نسبت به آن امیدواری نشان می‌دهند. زمانی که توکن آن در صرافی‌ها لیست شود، عده‌ی زیادی نسبت به خرید و فروش همستر کامبت علاقه‌مند خواهند شد. در مطلبی که خواندید به یکی از دغدغه‌های اخیر کاربران پرداختیم. از آن جایی که همه می‌خواهند سکه‌های همستر بیشتری داشته باشند، برخی به ساخت چندین حساب مختلف روی می‌آورند و درمورد نحوه اتصال آن‌ها به کیف پول می‌خواهند بیشتر بدانند. برای خواندن مطالب بیشتر و همچنین باخبر شدن از آخرین قیمت ارز دیجیتال با رمزینکس همراه باشید.

سوالات متداول

همستر کامبت چگونه کار می‌کند؟

بازی همستر یک اپلیکیشن تلگرام است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای جمع‌آوری سکه دیگران را دعوت کنند و روی صفحه نمایش موبایل خود ضربه بزنند.

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی مبتنی بر ارز دیجیتال شمرده می‌شود که در تلگرام است و بازیکنان می‌توانند در نبردها با همسترهای دیجیتال شرکت کنند.

چگونه در یک بتل همستر شرکت کنیم؟

برای شرکت در یک نبرد، از دستور نبرد تعیین شده در گروه تلگرام استفاده کنید. شما باید یک همستر را انتخاب کرده و بازیکنان دیگر را به چالش بکشید یا چالش‌ها را بپذیرید.

آیا امکان بهبود همستر وجود دارد؟

بله، می‌توانید همستر خود را برای بهبود آمار خود آموزش دهید. جلسات آموزشی هزینه درون بازی دارد و می‌تواند عملکرد همستر شما را در نبردها افزایش دهد.

چگونه سکه‌های همستر کامبت را برداشت کنیم؟

با اتصال برنامه به یک کیف پول معتبر می‌توانید ارز دیجیتال همستر را وارد کیف پول خود کنید.

منبع: medium

4.8/5 - (5 امتیاز)
درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
درباره مهسا سپاهی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. arsalan
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۲:۴۲

    سلام
    همستر رو به تون کیپر بهتره متصل کنیم یا یا مای تون ولت؟

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر