آموزش خرید ارز BRISE از صرافی رمزینکس |‌ راهنمای تصویری
۱۵ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. آدام بک به هویت ساتوشی ناکاموتو خالق بیت کوین در جنجال HBO پایان می‌دهد
  2. امارات مالیات تمامی تراکنش‌های ارزدیجیتال را حذف کرد
  3. زمان عرضه ایردراپ میم فای به تاخیر افتاد
  4. امکان تبدیل NFT برای ویژگی جدید هدایا (gifts) در تلگرام
  5. بازار کریپتو در آخر هفته
  6. جواب سوال تایم فارم امروز یکشنبه ۱۵ مهر
  7. رمز جیمز (GEMZ) امروز یکشنبه ۱۵ مهر
  8. بزرگ‌ترین جایزه در ایردراپ‌های تلگرام؛ یک دستگاه لامبورگینی
  9. کارت های پیکسل امروز یکشنبه ۱۵ مهر به همراه تصویر آموزشی
  10. تصویر امروز جیمز یکشنبه ۱۵ مهر به همراه پاسخ تصویری
  11. کارتهای امروز برد (Bird) یکشنبه ۱۵ مهر + آموزش تصویری
  12. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز یکشنبه ۱۵ مهر
  13. کد کمبو میم فای امروز یکشنبه ۱۵ مهر + آموزش وارد کردن
  14. پاسخ پازل امروز ربات میجر یکشنبه ۱۵ مهر + آموزش تصویری
  15. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز یکشنبه ۱۵ مهر به همراه آموزش وارد کردن

راهنمای خرید ارز brise؛ بررسی روش‌های متنوع خرید از صرافی ایرانی

 
۱۵ مهر ۱۴۰۳   ۱۴ مهر ۱۴۰۳
  5 دقیقه
لوگو ارز بیت رایز

دنیای ارزهای دیجیتال، با سرعت سرسام‌آوری در حال رشد و تغییر است و فرصت‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. یکی از این فرصت‌های نوظهور، ارز دیجیتال بیت رایز (BRISE) است که با پشتوانه پروژه Bitgert و ویژگی‌های منحصربه‌فردش، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اما چگونه می‌توان این ارز دیجیتال آینده‌دار را با اطمینان و سهولت خریداری کرد؟ در صرافی رمزینکس خرید ارز ارز بیت رایز را می‌توانید از طریق معامله حرفه‌ای و معامله با API انجام دهید. در این مقاله به بررسی و آموزش گام به گام این روش‌ها می‌پردازیم.

۲ روش خرید ارز بیت رایز (BRISE) از رمزینکس

برای خرید بیت رایز رایز از صرافی‌ ارز دیجیتال رمزینکس می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

روش خریدمناسب برای چه افرادی
۱- معامله‌ حرفه‌ایکاربران آشنا به تحلیل بازار ارز دیجیتال
۲- معامله با ربات معامله‌گرخرید و فروش ارز با ربات خودکار
روش‌های خرید ارز بیت رایز از صرافی رمزینکس

مراحل خرید BRISE؛ آموزش گام به گام

اگر کاربر رمزینکس نیستید، برای خرید بیت رایز از این صرافی ابتدا باید ثبت‌نام و احراز هویت کنید.

ثبت‌نام و احراز هویت

صفحه ثبت نام و احراز هویت بیت رمزینکس
اولین قدم در خرید بیت رایز، ثبت‌نام و احراز هویت در رمزینکس است

برای ثبت‌نام در رمزینکس تنها به یک شماره تلفن و یک آدرس ایمیل نیاز دارید. مراحل احراز هویت برای تایید واریز ریال و انجام معامله‌ها هم شامل تایید شماره تلفن و ارائه مدارک هویتی مثل کارت ملی و شناسنامه و همچنین احراز هویت ویدیویی می‌شود. در رمزینکس، احراز هویت کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

واریز ریال

صفحه واریز ریال به رمزینکس
با اتصال کارت بانکی به حساب خود در رمزینکس، می‌توانید ریال واریز کنید

بعد از اینکه مراحل احراز هویت انجام شد، می‌توانید با واریز ریال به رمزینکس، وارد فرایند خرید BRISE شوید. برای واریز ریال، در صفحه اصلی روی منوی واریز کلیک کرده و سپس از منوی افزودن کارت، یک کارت بانکی را به حساب رمزینکس خود متصل کنید. این کار تنها برای اولین واریز ریال الزامی است. پس از آن با وارد کردن مقدار ریال مورد نظر و تایید واریز، وارد درگاه بانکی می‌شوید و مراحل پرداخت آنلاین را ادامه می‌دهید. درنهایت ریال واریزی در کیف پول شما در رمزینکس وارد می‌شود.

پس از واریز ریال، می‌توانید با یکی از روش‌های آسان و حرفه‌ای و ربات معامله‌گر، ارز بیت رایز را در رمزینکس بخرید:

معامله حرفه‌ای

معامله حرفه‌ای برای خرید BRISE در رمزینکس، مخصوص کاربرانی است که با تحلیل بازارهای مالی آشنایی دارند و به دنبال یک روش حرفه‌ای برای خرید و فروش ارز دیجیتال هستند.

برای خرید BRISE با روش معامله حرفه‌ای، پس از ورود به حساب کاربری، ابتدا نام BRISE را در نوار جست‌وجوی بالای صفحه اصلی رمزینکس نوشته و آن را انتخاب کنید. در صفحه جدید، نمودارهای بازار، سفارش‌‌های فعلی، قیمت و گزینه‌های سفارش محدود یا بازار را مشاهده می‌کنید:

سفارش محدود BRISE در رمزینکس

صفحه سفارش محدود بیت رایز رمزینکس
در سفارش محدود، باید قیمت مورد نظر بیت رایز را هم وارد کنید

در این روش پس از مشخص کردن مقدار BRISE مورد نیاز، قیمت مورد نظر خود را هم وارد می‌کنید که می‌تواند حتی کمتر از قیمت فعلی بازار باشد. سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که قیمت ارز به قیمت پیشنهادی شما یا کمتر از آن برسد. در این روش سفارش‌ها در برخی مواقع در چند نوبت خرید، نهایی می‌شود.

سفارش بازار 

صفحه خرید بیت رایز سفارش بازار
خرید بیت رایز با سفارش بازار، تنها نیازمند تعیین مقدار ریال پرداختی است

در این روش، کاربر مقدار ریال واریزی یا ارز دیجیتال مورد نیاز را وارد می‌کند و خرید به‌صورت خودکار و با قیمتی نزدیک به قیمت بازار رخ می‌دهد. در این روش احتمال اینکه کل سفارش سریعا اجرا و پر شود، بیشتر است.

اگر به‌دنبال خرید سریع‌تر BRISE با معامله حرفه‌ای هستید، از منوی مربوطه، سفارش بازار را انتخاب کنید. در این منو تنها مقدار ریال واریزی را وارد می‌کنید. سفارش در همان لحظه با قیمتی نزدیک به قیمت لحظه‌ای بیت رایز در بازار، انجام می‌شود.

پس از انتخاب روش خرید و ثبت سفارش، رمزینکس سفارش شما را پردازش می‌کند و BRISE خریداری شده را به کیف پول شما در صرافی واریز می‌کند. 

خرید با ربات معامله‌گر

صفحه تنظیم ربات خرید بیت رایز رمزینکس
برای خرید با ربات، ابتدا باید «بیانیه ریسک» را تایید کنید

ربات‌‌‌های معامله‌گر که به روش خرید با API هم شناخته می‌شوند، مخصوص خرید خودکار هستند. در معامله با API، خرید BRISE باتوجه به پیکربندی ربات توسط کاربر، به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

اگر قصد خرید بیت رایز با ربات معامله‌گر را دارید، تنها باید از صفحه اصلی روی دکمه «ربات معامله‌گر» کلیک کنید. پس از تایید «بیانیه ریسک» وارد مرحله تنظیمات ربات می‌شوید. در این صفحه تنظیمات را طبق استراتژی خود وارد کنید تا ربات از اینجا به بعد فرایند خرید را به‌‌صورت خودکار پیش ببرد.

جمع‌بندی

خرید ارز بیت رایس (BRISE) از صرافی‌های معتبر ایرانی، دریچه‌ای به سوی دنیای پویا و پر پتانسیل Bitgert است. با انتخاب یک صرافی معتبر، انجام مراحل ثبت‌نام و احراز هویت، واریز ریال و انتخاب روش خرید مناسب، می‌توانید به راحتی BRISE خریداری کنید و آن را در یک کیف پول امن ذخیره کنید.

فراموش نکنید قبل از خرید، تحقیقات لازم را در مورد BRISE، پروژه Bitgert و بازار ارزهای دیجیتال انجام دهید و تنها بخشی از سرمایه خود را که می‌توانید از دست بدهید، در این بازار سرمایه‌گذاری کنید. با مدیریت ریسک و سرمایه‌گذاری آگاهانه، می‌توانید از پتانسیل‌های BRISE بهره‌مند شوید و به اهداف مالی خود دست یابید.

سوالات متداول

آیا خرید BRISE از صرافی‌های ایرانی قانونی است؟

بله. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران قانونی است و صرافی‌های معتبر ایرانی مانند رمزینکس نیز مجوزهای لازم را از نهادهای مربوطه دریافت کرده‌اند. بنابراین، شما می‌توانید با خیال راحت BRISE را از این صرافی‌ها خریداری کنید.

چگونه می‌توانم BRISE خریداری شده را به کیف پول دیگری منتقل کنم؟

برای انتقال BRISE به کیف پول دیگر، باید آدرس کیف پول مقصد را در صرافی وارد کنید و درخواست انتقال را ثبت کنید. توجه داشته باشید که برای انتقال BRISE، ممکن است کارمزد شبکه پرداخت کنید.

چگونه می‌توانم BRISE خود را بفروشم؟

برای فروش BRISE، می‌توانید از همان صرافی که BRISE را خریداری کرده‌اید، استفاده کنید. در اکثر صرافی‌ها، می‌توانید سفارش فروش را با تعیین قیمت و مقدار BRISE مورد نظر ثبت کنید.

به این post امتیاز دهید
کیاندخت کرباسی زاده
درباره کیاندخت کرباسی‌زاده
دو سالی هست که می‌نویسم، کارم رو با نوشتن تو حوزه زیرساخت، هاست و سرور شروع کردم و بعد با بلاکچین آشنا شدم. به فناوری بلاکچین به خاطر جدید بودنش علاقه دارم و سعی می‌کنم کمی هم توی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم.
درباره کیاندخت کرباسی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر