رشد ۷۰ درصدی نات کوین تنها در سه روز! - رمزینکس
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار

رشد ۷۰ درصدی نات کوین تنها در سه روز!

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۳

در چند روز گذشته قیمت نات‌ کوین با افزایش چشمگیری مواجه شده و به ۰.۰۱۷۱ دلار رسیده است. این افزایش قیمت باعث ایجاد فشار خرید شده که رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) نات کوین در حال حاضر بالاتر از خط میانی است.

شاخص RSI بالا به طور کلی نشان‌دهنده این است که سرمایه‌گذاران بیشتری در حال خرید Notcoin هستند. اگر این روند ادامه پیدا کند افزایش تقاضا منجر به افزایش بیشتر قیمت می‌شود. علاوه بر RSI مثبت، نرخ تأمین مالی نات‌ کوین نیز به مثبت تغییر یافته و این تغییر پس از دوره‌ای از نرخ‌های تأمین مالی به شدت منفی که قبلاً نشان‌دهنده روحیه خرسی بود، قابل توجه است.

نرخ تأمین مالی مثبت نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران اکنون نسبت به آینده نات کوین خوش‌بین‌تر هستند. این تغییر در روحیه نشان می‌دهد که بسیاری از سرمایه‌گذاران روی سودهای احتمالی حساب زیادی کرده‌اند که می‌تواند قیمت سکه  Notcoin را بیشتر تقویت کند. قیمت نات کوین در سه روز گذشته ۶۸ درصد افزایش یافته و از زیان‌های ۳۵ درصدی که در انتهای ماه ژوئن بهبود یافته است. هدف برای این ارز دیجیتال اکنون ۰.۰۲۱۱ دلار محسوب می‌شود که نیازمند شکستن مقاومت در ۰.۰۱۷۹ دلار است.

با این حال اگر این شکست رخ ندهد و سرمایه‌گذاران تصمیم به ثبت سود بگیرند، کاهش به ۰.۰۱۳۰ دلار بسیار محتمل است و از دست دادن این حمایت تز رو به رشد را کاملاً باطل می‌کند و نات‌ کوین را به زیر ۰.۰۱۰۰ دلار بفرستد.

منابع: beincrypto

به این post امتیاز دهید
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید