اتریوم، محرکی کلیدی برای درآمد صرافی کوین‌بیس - مجله رمزینکس
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

اتریوم، محرکی کلیدی برای درآمد کوین‌بیس، طبق گزارش جی‌پی‌مورگان

طبق گفته‌ی بانک جی‌پی‌مورگان، اتریوم پتانسیل بالایی برای درآمدسازی برای صرافی کوین‌بیس دارد.
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

بر اساس گزارش منتشر شده توسط جی‌پی‌مورگان، بزرگترین بانک آمریکا، شبکه اتریوم و توکن بومی آن، اتر (ETH)، پتانسیل ایفای نقشی مهم در اکوسیستم گسترده‌تر ارزهای دیجیتال را داشته و می‌توانند به عاملی محرک و مثبت بر درآمد کوین‌بیس (COIN)، صرافی پیشرو در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، تبدیل شوند.

جی‌پی‌مورگان با حفظ رتبه‌ی “نگهداری” (Neutral) برای سهام کوین‌بیس، به منظور انعکاس رشد اخیر بازار ارزهای دیجیتال و تأثیر مثبت اتر بر درآمد این صرافی، هدف قیمتی خود را از ۹۵ دلار به ۱۵۰ دلار افزایش داده است. با این حال، سهام کوین‌بیس با افت بیش از ۴ درصدی در معاملات پیش از بازار، به قیمت ۲۲۳ دلار معامله شد.

گزارش مذکور اشاره می‌کند که اگرچه بازار ارزهای دیجیتال تاکنون عمدتاً بر ورود سرمایه‌های جدید به صندوق‌های قابل معامله‌ی بورسی مبتنی بر بیت‌کوین (ETF) متمرکز بوده و این موضوع منجر به افزایش قیمت بیت‌کوین شده است، نباید از اهمیت افزایش قیمت اتر غافل شد.

تیم تحلیلگران جی‌پی‌مورگان به رهبری کنت وورتینگتون در گزارش تحقیقاتی روز جمعه خود نوشتند:

“کاربردهای اتریوم فراتر از اکوسیستم ارزهای دیجیتال گسترش یافته و ما معتقدیم که این موضوع در کوتاه‌مدت، محرک درآمدی قابل توجهی برای کوین‌بیس ایجاد خواهد کرد.”

نویسندگان این گزارش در ادامه اظهار داشتند: “علاوه بر این، پیشرفت در نقشه راه اتریوم، از جمله ارتقای دنکن که در ۲۳ اسفند انجام شد، عاملی محرک برای توسعه‌ی ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود و در بلندمدت تأثیری مثبت بر این حوزه خواهد گذاشت.”

جی‌پی‌مورگان همچنین تأکید می‌کند که موفقیت بلندمدت کوین‌بیس با تمرکز بر توسعه، به ویژه در حوزه‌های توکن‌سازی و پرداخت‌ها، رقم خواهد خورد.

منبع: CoinDesk

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ