طرفدار ریپل XRP در انتخابات سنا به رقابت می‌پردازد - مجله رمزینکس

یک وکیل طرفدار XRP که به پیروزی در انتخابات سنا اطمینان دارد، هدف ۱ میلیون دلاری برای مبارزات انتخاباتی خود تعیین کرد.

جان دیتون از طرفداران ریپل کوین وارد کارزار انتخاباتی برای رقابت با الیزابت وارن شد.
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

وکیل Pro-XRP، جان دیتون، با اعتماد به نفس ادعا کرده است که می‌تواند در انتخابات سنایی ماساچوست برنده شود و هدف ۱ میلیون دلاری برای کمپین خود را تعیین کرده است. او آماده است با نقاد رمزارز، سناتور الیزابت وارن، در این کارزار رقابت کند و به دنبال‌کنندگان خود در رسانه‌های اجتماعی که به رمزارز علاقه‌مندند توصیه کرده است که کمپین او را حمایت کنند.

در یک پست در توییتر، دیتون به ۳۲۴٬۱۰۰ دنبال‌کننده خود گفته است که ۵۰۰٬۰۰۰ دلار از پول خود را به کمپین سنایی سرمایه‌گذاری کرده است. او بیشتر به اشتراک گذاشته است که او به امید برنده شدن در برابر وارن خوش‌بین است، حتی اگر وارن برای ۱۱ سال است که در ماساچوست این مقام را در اختیار دارد.

“من می‌توانم ببرم. برخی اشتباهاً فکر می‌کنند که الیزابت وارن در ماساچوست قابل شکست نیست و این به سادگی درست نیست.”

جان دیتون

انتخابات برای ۱۳ شهریور برنامه‌ریزی شده است. اگرچه دیتون ۵۰٪ از موجودی کمپین را تامین کرده است، او به دنبال کمک از دنبال‌کنندگان خود برای جمع‌آوری ۵۰۰٬۰۰۰ دلار اضافی است، که می‌تواند به صورت نقدی یا رمزارز اهدا شود.

در ۲۴ اسفند، بنیان‌گذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، به دنبال‌کنندگان خود گفت که به کمپین دیتون کمک مالی کرده است زیرا کشور به افرادی نیاز دارد که “آماده مقابله با نهادهای بانکی موثر در قوانین ما و از بین بردن صنعت رمزارزی هستند.”

دیتون به‌طور رسمی در تاریخ ۱ اسفند در جریان برای کسب صندلی سنایی ایالات متحده در ماساچوست وارد شده است. 

در یک ویدیو منتشر شده از حساب X او در ۱ اسفند، دیتون گفت که کمپین او بر “مقابله با نخبگان واشنگتن” تمرکز خواهد داشت و ادعا کرده است که سناتور الیزابت وارن “برای ماساچوست چیزی انجام نمی‌دهد”.

هرچند دیتون مکالمه رمزارز را از کمپین خود دور نگه می‌دارد، اما مشخص است که تنش بین دیتون و مقامات دولتی که همچنین نقاد رمزارز هستند، مانند وارن، وجود دارد.

در دی‌ماه ۱۴۰۲، وارن ادعا کرد که بین صنعت رمزارز و دولت واشنگتن، یک دروازه چرخشی وجود دارد و اشاره کرد که بسیاری از مقامات دولتی ممکن است در حالی که در خدمت عمومی هستند، برای “آزمون” برای موقعیت‌های لابی دارایی‌های دیجیتال، زمینه‌ها را فراهم می‌کنند.

منبع: Cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید