رشد دو رقمی میم‌کوین‌ها در ۲۴ ساعت گذشته! - مجله رمزینکس

جهش غیرمنتظره میم‌کوین‌ها روند نزولی بازار را به چالش کشید

ارزهای دیجیتال و در صدر آن‌ها بیت‌کوین قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۳

بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک اتفاق غیرمنتظره است. پس از یک هفته تسلط روند نزولی، میم‌کوین‌ها با ثبت رشد دو رقمی در ۲۴ ساعت گذشته، جریانی صعودی را به بازار تزریق کرده‌اند.

این جهش در حالی رخ می‌دهد که بیت‌کوین همچنان در تلاش برای ایجاد حرکت صعودی است و در ۴ تیر به پایین‌ترین حد ماهانه خود یعنی ۵۸٬۵۵۴ دلار سقوط کرد. اما برخلاف روند کلی، بسیاری از میم‌کوین‌ها توانستند مسیر را معکوس کرده و با ثبت رشد دو رقمی، توجه فعالان بازار را به خود جلب کنند.

پیش از این افزایش ناگهانی، میم‌کوین‌ها در میان بزرگترین بازندگان بازار خونین ارزهای دیجیتال قرار داشتند. با این حال، به نظر می‌رسد بازیگران جدید این عرصه، روند نزولی را به چالش کشیده‌اند.

در میان پیشتازان این جهش، میم‌کوین‌های تازه‌وارد مبتنی بر بلاک‌چین‌های نوظهور مانند پاپ‌کت (POPCAT) بر بستر سولانا، با رشد خیره‌کننده ۵۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته قرار دارند. ماگ کوین (MOG) نیز با افزایش ۳۹ درصدی قیمت، عملکرد قابل توجهی از خود به جا گذاشته است.

این جهش نه تنها روند بازار را معکوس کرده، بلکه باعث بازگشت توجهات به میم‌کوین‌ها شده است. پس از فروکش کردن هیجان اولیه پیرامون این دارایی‌ها، به نظر می‌رسد این جهش قیمتی، فصل جدیدی را برای میم‌کوین‌ها رقم بزند.

بازگشت میم‌کوین‌های قدیمی: داگ ویف هت و پپه در مسیر صعود

داگ ویف هت (WIF) که در اوایل سال ۲۰۲۴ با رسیدن به ارزش بازار ۴ میلیارد دلاری سر تیتر اخبار شد، در اوایل این هفته با سقوط به ۱.۴۷ دلار، پایین‌ترین حد چند ماهه خود را تجربه کرد.

با این حال، در ۵ تیرماه، این میم‌کوین با جهشی بیش از ۲۵ درصد توانست بخش عمده‌ای از ضررهای هفته گذشته خود را جبران کند. قیمت داگ ویف هت از ۱.۴۷ دلار به ۱.۹۴ دلار در بالاترین حد روزانه خود رسید و در زمان نگارش این متن، با قیمت ۱.۸۸ دلار معامله می‌شود.

علاوه بر WIF، پپه، یکی دیگر از بازیگران قدیمی و شناخته‌شده‌ی دنیای میم‌کوین‌ها نیز در لیست ۵۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته با رشد دو رقمی همراه بوده است.

قیمت پپه از پایین‌ترین حد روزانه ۰.۰۰۰۰۱۰۲۸ دلار به بالاترین حد روزانه ۰.۰۰۰۰۱۱۹۸ دلار افزایش یافت و شاهد افزایش ۱۳ درصدی قیمت بود. فلوکی (FLOKI) و بونک (BONK) نیز به ترتیب با رشد ۱۱ و ۱۶ درصدی، عملکرد مثبتی را به ثبت رساندند.

منبع: Cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید