حمایت لیونل مسی از ارز دیجیتال واتر کوین - رمزینکس
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار

حمایت لیونل مسی از ارز دیجیتال واتر کوین

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۳

لیونل مسی این ستاره بزرگ دنیای فوتبال از طریق استوری اینستاگرام خود واتر کوین (WATER) را تبلیغ کرده است. این ارز دیجیتال که بر پایه‌ی شبکه سولانا ساخته شده، با هدف افزایش آگاهی و ارائه راه‌حل‌هایی برای مسائل زیست‌ محیطی معرفی شده است.  بر اساس اسناد منتشر شده توسط واتر کوین این پروژه به دنبال افزایش آگاهی در مورد مسائل مرتبط با آب بوده و قصد دارد در آینده به یک ارز دیجیتال کاملا زیست‌محیطی تبدیل شود.

استوری حمایت لیونل مسی باعث افزایش ۱۶۸ درصدی قیمت واتر کوین شد.

استوری مسی در اینستاگرام و حمایت از واتر کوین
افسانه فوتبال لیونل مسی به تازگی به جمع حامیان یک ارز دیجیتال جدید به نام واتر کوین پیوسته است.

واتر کوین یک ارز زیست‌محیطی

نقشه راه water coin چهار مرحله را از پیش‌فروش اولیه توکن از طریق لیست‌شدن در بورس‌های مرکزی و همکاری‌های مشهور تا مرحله نهایی تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال زیست‌محیطی با تمرکز بر خیریه ترسیم کرده است. با وجود این خطرات قابل توجهی که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ممکن است به همراه داشته باشد، معامله‌گران را از امید به کسب سودهای بزرگ باز نداشته است. محبوبیت ارزهای دیجیتال موجب بحث و جدل در جامعه رمزارز شده و برخی را بر آن داشته تا این توکن‌ها را به دلیل تصویر بدی که ایجاد می‌کنند و نظارت ناشی از آن توسط مقامات تنظیم‌کننده، منفی برای فضای رمز ارز بدانند.

در ادامه بررسی ارزهای زیست محیطی باید اشاره کنیم در سال ۲۰۲۲ سامسونگ به فهرست شرکت‌هایی پیوست که از سیستم‌های بلاکچین برای ردیابی درختان کاشته شده با استفاده از فناوری Veritree استفاده می‌کنند. این ابتکار عمل بر دستیابی به ۱ میلیارد پوند کربن در طول ۲۵ سال آینده با بازسازی جنگل‌ها در ماداگاسکار متمرکز بوده است.

منبع: cointelegraph 

به این post امتیاز دهید
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید