آموزش تصویری استخراج blum (ارز دیجیتال بلوم)

کاملترین آموزش گام به گام استخراج blum همراه با تصویر

تصویری که در آن نماد ربات بازی تلگرامی بلوم قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

ارز بلوم به عنوان یک نوآوری جدید در پلتفرم پیام‌رسان تلگرام مطرح شده است. این ارز دیجیتال که از طریق فعالیت‌های مختلف در یک ربات تلگرامی قابل استخراج است، فرصتی منحصربه‌فرد برای کاربران فراهم می‌آورد تا در دنیای رمز ارزها قدم بگذارند.

اهمیت آموزش استخراج blum نیز نمی‌تواند نادیده گرفته شود. با توجه به اینکه استخراج ارزهای دیجیتال می‌تواند پیچیدگی‌های خاص خود را داشته باشد، آموزش صحیح و دقیق این فرآیند می‌تواند تفاوت بین موفقیت و شکست در این عرصه را رقم بزند. در این مقاله از رمزینکس ما به بررسی چگونگی استخراج بلوم در تلگرام خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا دریابید که چگونه می‌توانید با استفاده از امکانات موجود در تلگرام به جمع استخراج‌ کنندگان ارز بلوم بپیوندید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

آموزش استخراج blum در تلگرام

در دنیای دیجیتال امروز خرید ارز دیجیتال به یک فعالیت رایج تبدیل شده است. در این میان پروژه بلوم با ارائه یک مینی اپ در telegram فرصتی برای استخراج blum فراهم آورده است. این مینی اپ که توسط ربات BlumCryptoBot پشتیبانی می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا با فعالیت‌های ساده و جذاب به جمع‌آوری امتیازاتی بپردازند که در نهایت قابل تبدیل به توکن‌های بلوم هستند.

با ورود به ربات و ایجاد یک حساب کاربری شما می‌توانید هر هشت ساعت با کلیک بر روی دکمه Farm امتیازات خود را افزایش دهید. علاوه بر این با دعوت دوستانتان از طریق لینک‌های رفرال می‌توانید به امتیازات خود سرعت ببخشید. این فرآیند شبیه به نات کوین و ارز دیجیتال همستر به کاربران امکان می‌دهد تا با انجام فعالیت‌های ساده به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوند.

هنگامی که امتیازات کافی جمع‌آوری شد، می‌توانید آن‌ها را برای دریافت توکن‌های بلوم بازخرید کنید و به کیف پول دیجیتال خود انتقال دهید، این فرآیند نه تنها جذاب و سرگرم‌کننده است بلکه می‌تواند به عنوان یک گام اولیه در مسیر پیوستن به دنیای کریپتو کارنسی عمل کند. بازی تلگرامی بلوم با این رویکرد، تجربه‌ای نوین و رایگان را برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال فراهم می‌آورد.

۱. پیوستن به ربات تلگرام بلوم 

تصویری از کانال پیوستن به ربات بازی استخراج blum
پیوستن به ربات تلگرام ارز بلوم

برای شروع به استخراج ارز دیجیتال blum و ارتباط با ربات بازی بلوم (Blum) در پیام‌رسان تلگرام دو راه پیش روی شماست: یا از طریق لینک دعوت یک معرف وارد شوید، یا با ثبت نام در لیست انتظار (waitlist) و ارائه ایمیل خود منتظر دعوتنامه بمانید. معمولا پاسخ ایمیل درخواست شما در لیست انتظار ظرف مدت یک هفته برای شما ارسال می‌گردد.

۲. اجرا کردن بازی Drop game

تصویری از صفحه بازی بلوم
تنها روی برگ‌های سبز ضربه بزنید و از ضربه زدن روی بمب‌های در بازی (در تصویر مشخص شده است) جلوگیری کنید.

زمانی که به مینی اپلیکیشن بلوم وارد می‌شوید، اولین کاری که انجام می‌دهید دریافت امتیازات روزانه است. پس از آن با یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده مواجه می‌شوید که با پیروی از راهنمای ماین blum می‌توانید امتیازات Blum را کسب کنید. هر بار که به ربات بلوم مراجعه می‌کنید، به عنوان پاداش Blum points و Play pass دریافت می‌کنید که با استفاده از Play pass می‌توانید در بازی شرکت کنید.

در این بازی شما محدودیت زمانی دارید و باید به سرعت روی برگ‌های سبزی که به سمت پایین می‌افتند کلیک کنید تا امتیاز کسب کنید. مراقب باشید که در استخراج blum فقط روی برگ‌های سبز کلیک کنید، چرا که برگ‌های آبی فاقد امتیاز هستند و کلیک بر روی بمب‌ها موجب از دست دادن امتیازات شما خواهد شد. پس از اتمام زمان بازی می‌توانید با دعوت دوستانتان فرصت دیگری برای بازی کسب کنید یا تا روز بعد صبر کنید تا دوباره بتوانید بازی کنید.

۳. کامل کردن تسک‌ها

تصویری از صفحه تسک‌ها در ربات بازی تلگرامی بلوم
افزایش کسب امتیاز با انجام تسک‌ها در استخراج blum

با اجرای وظایف موجود در بخش تسک‌ها (Tasks) امتیازات بلوم شما به تدریج بالا می‌رود. این ماموریت‌ها به نحوی طراحی شده‌ است که هم سرگرم‌ کننده و هم کاربردی باشند، بدون اینکه نیاز به صرف زمان زیادی داشته باشید.

۴. فعال کردن فارمینگ در استخراج blum

تصویری از فعال کردن فارمینگ در استخراج بلوم
فعال کردن فارمینگ در بازی بلوم

همانطور که در بازی تلگرامی تپ سواپ (Tapswap) با استفاده از سکه‌های بازی می‌توانید هر دوازده ساعت توکن‌ها را به دست آورید، بلوم نیز سیستمی مشابه دارد که به صورت کاملا رایگان عمل می‌کند. با فعال کردن گزینه Start Farming در ربات بلوم هر هشت ساعت امکان دریافت امتیازات بلوم وجود دارد. فرآیند استخراج blum در این ربات به صورت خودکار انجام می‌شود و نیازی به انجام دادن کلیک‌های مکرر نیست. حتی با خروج از ربات و آفلاین بودن شما فرآیند فارمینگ ادامه می‌یابد و پس از اتمام هشت ساعت می‌توانید دوباره فرآیند را راه‌اندازی کنید.

۵.خرج کردن امتیازات بلوم در ربات

امتیازات تنها نشان‌دهنده تعامل شما با پروژه نیستند بلکه شما می‌توانید امتیازات کسب شده را درون ربات برای بدست آوردن جوایز متنوع مورد استفاده قرار دهید. گفته می‌شود که در آینده شاید بتوان این امتیازات را با توکن‌های بلومی که هنوز عرضه نشده‌اند، مبادله کرد. اما در حال حاضر فرآیند بازخرید هنوز فعال نیست و شما باید به انباشت امتیازات خود ادامه دهید.

چالش‌های مهم در استخراج blum برای ایرانیان

بازی بلوم ویژگی‌های منحصربه‌فردی از صرافی‌های غیر متمرکز و متمرکز را در خود جای داده است. این ترکیب ضمن ارائه انعطاف‌پذیری و امنیت ممکن است محدودیت‌هایی را برای کاربران در مناطق خاص مانند ایران به همراه داشته باشد. 

در راستای استخراج blum توصیه می‌شود که کاربران ایرانی از ابزارهای امنیتی معتبر و قابل اعتماد استفاده کنند تا از مسدودسازی دارایی‌های خود جلوگیری نمایند. همچنین استفاده از کلیکرها در بازی‌های tap to earn می‌تواند ریسک‌هایی را در آینده ایجاد کند و بهتر است از آن‌ها پرهیز شود.

با توجه به اتصال ولت به مینی اپ در فازهای بعدی استفاده از ولت‌هایی که برای کاربران ایران تحریم نیستند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. توجه داشته باشید استفاده از کیف پول تلگرام به دلیل تحریم‌های بین‌المللی برای ایرانیان امکان پذیر نیست.

در نهایت با توجه به اینکه صرافی‌های بزرگ مانند بایننس یا OKX ممکن است برای کاربران ایرانی محدودیت‌هایی داشته باشند، صبر کردن برای لیست شدن توکن بلوم در صرافی‌های معتبر ایرانی مثل رمزینکس می‌تواند گزینه‌ای امن‌تر باشد.

جمع‌بندی

استخراج blum در حال حاضر یک فعالیت منحصربه‌فرد و نوآورانه در دنیای ارزهای دیجیتال است. با وجود اینکه هنوز توکن‌های بلوم در هیچ صرافی‌‌ای لیست نشده‌ است، تعداد قابل توجهی از کاربران با شور و اشتیاق در ربات مربوطه فعالیت می‌کنند و به استخراج این ارز می‌پردازند. این فعالیت‌ها نه تنها به آن‌ها امکان می‌دهد تا با فرآیند استخراج ارز دیجیتال آشنا شوند، بلکه فرصتی برای کسب درآمد از طریق تکمیل وظایف ساده و سرگرم‌کننده را نیز فراهم می‌آورد.

سوالات متداول 

چه تعداد کاربر در ربات بلوم فعالیت دارند؟

بر اساس اطلاعات موجود ربات بلوم در تلگرام بیش از ۸.۵ میلیون کاربر دارد و به سرعت در حال رشد است.

آدرس ربات استخراج blum چیست؟

کاربران می‌توانند با ورود به ربات BlumCryptoBot@ در تلگرام و انجام فعالیت‌هایی مانند بازی‌ها و تکمیل تسک‌ها امتیازاتی جمع‌آوری کنند که به استخراج ارز بلوم منجر می‌شود.

آیا ارز بلوم در صرافی‌ها لیست شده است؟

تاکنون ارز بلوم در هیچ صرافی‌ای لیست نشده است، اما انتظار می‌رود که با افزایش محبوبیت و کاربرد در آینده در صرافی‌های مختلف قابل معامله باشد.

استخراج blum برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است؟

کاربران ایرانی نیز می‌توانند در استخراج بلوم شرکت کنند، اما باید از ابزارهای امنیتی معتبر استفاده کنند تا از مسدودسازی دارایی‌ها جلوگیری شود.

منابع: medium

5/5 - (15 امتیاز)
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. محسن خلیفه زاده
    ۶ تیر ۱۴۰۳ در ۰۴:۱۲

    میشه چند ابزار امنیتی کاربردی رو معرفی کنید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر