استخراج MEME FI تلگرام؛ آموزش آسان و ساده با تصویر

آموزش کامل استخراج MEME FI تلگرام؛ گام به گام به همراه تصویر

تصویری از یک پسر بچه در حال اشاره به نوشته میم فای
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۳

استخراج MEME FI نه تنها یک بازی آنلاین مبتنی بر بلاکچین است بلکه یک ربات ماجراجویانه در دنیای قبیله‌های میم به‌شمار می‌رود. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا در محیطی تاریخی در نقش‌های مختلفی از قبیله‌های میم بازی کنید و در جدال‌های PvP و PvE به رقابت بپردازید. با ساخت شخصیت‌هایی منحصر‌به‌فرد و پیوستن به فرهنگ‌های متنوع میم در یک دنیای پویا و متکی بر Web3 به کاوش در ابعاد جدیدی از بازی‌های بلاکچین بپردازید. 

در این مقاله از رمزینکس به شما آموزش‌هایی در مورد نحوه بازی Meme Fi در تلگرام ارائه خواهیم داد و شما را با استراتژی‌های موثر برای ادغام در این اکوسیستم آشنا می‌سازیم.

آموزش استخراج MEME FI تلگرام

در بازی‌های رمزی، Meme Fi Coin پس از امکان پذیر شدن خرید نات کوین با قصه‌ای نو و جذاب پا به عرصه  گذاشته است. در این بازی شما به عنوان رئیس بزرگ باید با زدن مشت و لگد به دشمنان و رهبر‌های متفاوت امپراطوری خود را بنا کنید. هر ضربه یک سکه در جیب شما می‌اندازد و با هر رئیسی که به زانو درآورید پله‌ای بالاتر برای تسخیر دنیای MemeFi برمی‌دارید!

۱. پیوستن به ربات بازی 

تصویری از صفحه اول ربات تلگرام برای شروع استخراج MEME FI.
این دو مرحله روال شروع بیشتر ربات‌های استخراج ارز در تلگرام محسوب می‌شود.

برای استخراج MEME FI از بات تلگرام میم فای ابتدا باید یک حساب کاربری تلگرام داشته باشید. در صورتی که حسابی ندارید، لازم است تا اپلیکیشن تلگرام را دانلود و نصب کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از وارد شدن به آدرس memefi_coin_bot@ با تصویر بالا رو به رو می‌شوید.

هنگامی که بات میم فای را باز می‌کنید با پیام خوش‌آمدگویی مواجه شده و به عنوان پاداش ده هزار سکه دریافت خواهید کرد. در ادامه به یک صفحه عمومی هدایت می‌شوید که توضیحات بیشتری نیاز دارد.

۲. بررسی و معرفی اجزا صفحه عمومی بازی

تصویری از صفحه عمومی بازی میم فای
ربات بازی میم فای در تلگرام تیک آبی اعتبار را دریافت کرده است.

موجودی حساب شما و مجموع سکه‌هایی است که در اختیار دارید و می‌توانید برای خرید تقویت‌کننده‌ها (boosters) از آن استفاده کنید. این سکه‌ها نمایانگر ثروت دیجیتالی شما در استخراج MEME FI هستند و می‌توانند قدرت شما را در مسیر پیروزی افزایش دهند. همچنین هر چالش در بازی با یک رهبر مشخص می‌شود که دارای نام و سطح خاصی است. 

  • انتخاب یا ایجاد قبیله: شما مختارید که به یک قبیله موجود بپیوندید یا قبیله خودتان را تشکیل دهید. این انتخاب اگرچه اجباری نیست، اما می‌تواند تجربه بازی شما را غنی‌تر کند.
  • ضربه زدن به رهبر: برای آسیب رساندن به رهبر باید در مرکز صفحه نمایش به بدن او ضربه بزنید.
  • سلامتی رهبر: نوار سلامتی رهبر که کنار آن یک قلب قرمز دیده می‌شود، نشان‌دهنده تعداد ضربات لازم برای شکست دادن او است. شما باید به اندازه کافی ضربه بزنید تا به مرحله بعدی جنگ بروید.
  • انرژی تعداد ضربه: هر بازیکن دارای مقدار محدودی انرژی است که با هر ضربه مصرف می‌شود. پس از اتمام انرژی برای استخراج MEME FI باید منتظر باشید تا دوباره شارژ شود یا از بوسترها استفاده کنید. با طی کردن مراحل به میزان این انرژی افزوده می‌شود.
  • گزینه سطح (levels): هر بار که یک دشمن را شکست دهید و از میدان به در کنید، دشمنی جدید که از قبلی قدرتمندتر است وارد می‌شود. شما می‌توانید با کلیک بر روی نام دشمن جدید اطلاعات دقیق و توانایی‌های فیزیکی او را مطالعه کنید. در صورتی که تمایلی به رویارویی با این دشمن ندارید، امکان انتخاب حریف دیگری نیز وجود دارد.

این بازی فرصتی برای نشان دادن مهارت‌ها و استراتژی‌های شما در استخراج MEME FI و مقابله با چالش‌ها و رقابت با دیگر بازیکنان است.

۳. کسب امتیاز بیشتر MEME FI در بخش بوسترها

تصویری از صفحه بوستر بازی استخراج MEME FI
میم فای بر بستر شبکه تون قرار دارد.

در هر روز شما به سه توربو دست پیدا می‌کنید که قدرت آسیب‌ زدن شما را به مدت ۱۰ ثانیه به دو برابر افزایش می‌دهد. در این مدت با تمام توان خود به سرعت ضربه بزنید. نحوه خرید توربو را می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. مراقب باشید که معجون را باید با ضربه زدن روش فعال کنید.

با بهره‌ گیری از بوسترها (boosters) شما قادر خواهید بود تا سریع‌تر استخراج ارز دیجیتال MEME FI انجام داده و پیشرفت کنید. این بوسترها در ۲ نوع موجودند: 

  1. بوستر رایگان: هر بازیکن امکان دارد روزانه تا ۱۰ مرتبه بوستر رایگان دریافت کند.
  2. بوستر خریدنی: با خرید بوستر شما به قدرت بیشتری برای ضربه زدن و انرژی افزوده دست پیدا می‌کنید. اما چون در حال حاضر وضعیت اعتبار و لیست شدن MEME FI مشخص نیست، این روش را پیشنهاد نمی‌کنیم تا از احتمالات ضرر مالی جلوگیری شود.

اما بوستر‌های دسته رایگان عبارت‌اند از:

  • آسیب (Damage): توانایی ضربه زدن شما را تقویت می‌کند. با هر خرید تعداد آسیب زدن شما افزایش یافته و شما به ازای هر صدمه یک سکه بیشتر به دست می‌آورید. همچنین با ادامه خرید درون برنامه‌ای قیمت آن نیز بالا می‌رود.
  • حداکثر انرژی (Energy Cap): حداکثر ظرفیت انرژی شما را نشان می‌دهد که با پرداخت درون برنامه‌ای میم‌ فای این انرژی را افزایش می‌دهید.
  • سرعت بازیابی انرژی (Recharging Speed): امکان پر کردن سریع‌تر ظرفیت انرژی را به شما می‌دهد. توجه کنید این مورد با مورد قبلی متفاوت است. در مورد قبلی تعداد ضربه را بالا می‌برید اما این مورد سرعت بازیابی انرژی را.
  • ربات ضربه‌زن (Tap Bot): یک ربات ضربه‌زن است. هنگامی که شما در حال استراحت و آفلاین هستید، به جای شما به دشمن ضربه می‌زند. این گزینه هنوز در دسترس نیست و به زودی فعال خواهد شد.

۴. دعوت از دوستان

با دعوت از دوستانتان در قسمت Invite به این برنامه شما می‌توانید در استخراج MEME FI امتیاز کسب کنید. هر دعوت موفق ۲۵۰۰ سکه به عنوان پاداش آورده دارد و علاوه‌بر آن اگر دوستی که دعوت کرده‌اید یک رئیس را شکست دهد، پاداش اضافی به شما تعلق می‌گیرد. مقدار پایه ۱۲۵۰۰ سکه برای سطح یک است و با هر سطح بالاتر مقدار آن ۲ برابر می‌شود. برای دریافت لینک دعوتنامه خود روی گزینه Invite بزنید. لینک را کپی کرده و برای دوستان خود بفرستید.

از این شانس برای دعوت دوستانتان به این ایردراپ (airdrop) استفاده کنید و تعداد کاربران و فعالیت‌ها در برنامه را افزایش دهید. 

جمع‌بندی 

در این نوشته به  راهنمای ماین MEME FI و روش‌های کسب امتیاز بیشتر از آن پرداختیم. استخراج MEME FI با طراحی‌ای کمی پیچیده اما سرگرم‌کننده توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این ایردراپ برای علاقه‌مندان به خرید ارز دیجیتال یک راهکار جذاب برای افزایش درآمد به شمار می‌رود.

با توسعه مداوم بازار ارزهای دیجیتال استخراج میم فای می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی به این حوزه پررونق و هیجان‌انگیز عمل کند و به کاربران در فهمیدن مکانیزم‌های متنوع بازار کمک کند.

سوالات متداول 

چه نوع توکن‌هایی در بازی Meme Fi وجود دارد؟

توکن‌های درون بازی شامل سکه‌های مجازی است که ممکن است در آینده به پول واقعی تبدیل شوند یا با جوایز دیگر معامله گردند.

آیا استخراج MEME FI تنها برای طرفداران بازی‌های جنگی و استراتژیک جذاب است؟

خیر. میم فای هم برای دوست‌ داران بازی‌های جنگی و استراتژیک و هم برای علاقه‌مندان به فرهنگ میم و دنیای کریپتو جذابیت دارد.

خرید همستر کمبات و میم فای امکان‌پذیر است؟

در حال حاضر همستر کمبات و میم فای در هیچ کدام از صرافی‌های معتبر لیست نشدند و خرید آنها بعد از لیست شدن امکان‌پذیر می‌شود.

منبع: medium

4.8/5 - (6 امتیاز)
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر