آموزش استخراج Terminal مرحله به مرحله با تصویر

آموزش استخراج Terminal تلگرام به همراه تصویر 

تصویری از دختری در حال اشاره به بازی ترمینال
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۳

استخراج Terminal یک ماجراجویی ذهنی است که در آن بازیکنان با استفاده از مهارت‌های تحلیلی خود به دنبال کلمه گمشده در عبارت‌های اصلی ترمینال می‌گردند. این پروژه GameFi مبتنی بر P2E، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از روش‌های تقاطع و ترکیب بین لیست کلمات امتیاز کسب کنند. در این مقاله از رمزینکس شما را با آموزش انجام بازی ترمینال آشنا می‌کنیم. از مبانی اولیه تا تکنیک‌های پیشرفته هر آنچه برای تبدیل شدن به یک کاربر ماهر نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

آموزش استخراج Terminal تلگرام 

بازی ترمینال (terminal) یک بازی فکری و کلمه‌ای است که در آن بازیکنان باید با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و دقت به جزئیات کلمه صحیح را از میان لیستی از کلمات پیدا کنند. این بازی با اینکه در دسته بازی‌های تلگرامی برای استخراج ارز محسوب می‌شود، اما به دلیل روش استخراج آن در دسته بازی‌های tap to earn (مانند ارز نات کوین) قرار نمی‌گیرد. 

در ابتدا بازیکن یک کلمه را به عنوان کلمه اولیه از میان بقیه انتخاب می‌کند. اگر در همان اول، این کلمه درست باشد که بازیکن موفق به استخراج Terminal با کسب ۲۰۰ امتیاز می‌شود و به دور بعدی می‌رود. در صورتی که کلمه انتخابی اشتباه باشد، یک راهنمایی در کنار کلمه ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد چند حرف از کلمه در موقعیت صحیح قرار دارند. این راهنمایی به بازیکن کمک می‌کند تا کلمه صحیح را با توجه به تعداد حروف صحیح موجود در کلمه اولیه از میان لیست باقیمانده کلمات پیدا کند.

این فرآیند که به آن استخراج Terminal می‌گویند تا زمان یافتن کلمه صحیح ادامه پیدا می‌کند. بازیکنان باید با دقت و تمرکز بالا به این فرآیند بپردازند تا بتوانند بهترین انتخاب‌ها را انجام دهند و به کلمه نهایی دست یابند.

در ادامه یک دور بازی را به عنوان نمونه همراه با تصویر ربات استخراج Terminal آورده‌ایم تا بیشتر با نحوه عملکرد بازی آشنا شوید.

در نمونه با هفت کلمه روبرو هستیم و فقط یکی از آن‌ها امتیاز به ما می‌دهد. حال وقت آن است که کلمه درست را پیدا کنیم. لیست کلمات عبارت‌اند از:

  1. HALLWAYS
  2. RANDOMLY
  3. TACTICAL
  4. OVERCOME
  5. STANDARD
  6. TRAVELED
  7. NIGHTKIN
تصویری از صفحه بازی استخراج terminal
یک مرحله که کامل با موفقیت پشت سر گذاشته شود به کاربر به مرحله بعد منتقل می‌شود.

بازی را با انتخاب کلمه RANDOMLY آغاز می‌کنیم. کافی است روی کلمه ضربه بزنید.

تصویری از صفحه بازی ترمینال
انتخاب کلمه اول نیاز به دلیل مشخصی ندارد و هر کدام را می‌توان انتخاب کرد.

 پس از پردازش کلمه انتخاب شده، نتیجه RANDOMLY نشان می‌دهد که یک حرف در جای درست قرار دارد و باید کلمه بعدی را با در نظر گرفتن این نکته انتخاب کنیم.

تصویری از صفحه بازی ترمینال
بررسی حروف مشترک در این مرحله از استخراج Terminal بسیار اهمیت دارد.

در حال حاضر فقط دو کلمه با شرایط مطابقت دارند:

  • HALLWAYS
  • TACTICAL

پس با توجه به الزامات کلمه بعدی که انتخاب می‌کنیم TACTICAL است.

تصویری از ربات استخراج terminal
هرچه زودتر به کلمه درست دست پیدا کنید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.

 پس از پردازش و بررسی انتخاب ما نتیجه TACTICAL نشان می‌دهد که انتخاب ما درست بوده و چون در انتخاب دوم موفق شدیم ۱۵۰ امتیاز کسب کرده‌ایم.

سیستم امتیاز دهی در استخراج ارز دیجیتال Terminal

در بازی ترمینال هر روز به شما تعداد معینی بازی داده می‌شود که در هر کدام از آن‌ها فرصت دارید تا حداکثر ۲۰۰ امتیاز کسب کنید. بازی با ارائه N کلمه آغاز می‌شود و تنها یک کلمه از این مجموعه صحیح است. همانطور که در قبل گفته شد شما ۴ فرصت برای حدس زدن کلمه صحیح و کسب امتیاز دارید:

  1. موفقیت در تلاش اول ۲۰۰ امتیاز
  2. در تلاش دوم ۱۵۰ امتیاز
  3. در تلاش سوم ۱۰۰ امتیاز
  4. در تلاش چهارم ۵۰ امتیاز

اما اگر تا تلاش پنجم نتوانید کلمه درست را حدس بزنید، بازی را باخته‌ و امتیازی کسب نخواهید کرد. این سیستم امتیازدهی تشویقی است برای تقویت مهارت‌های تحلیلی و سرعت عمل در بازیکنان. همچنین برای استخراج Terminal بیشتر شما می‌توانید از لینک ارجاع شخصی خود استفاده کنید تا دوستانتان را معرفی کرده و از قابلیت افزایش امتیاز x2 بهره‌مند شوید. 

چالش‌های استخراج Terminal برای ایرانیان 

در بازی Terminal کاربران ایرانی با موانع خاصی مانند فیلتر بودن تلگرام روبرو هستند. برای جلوگیری از مسدود شدن دارایی‌ها کاربران ایرانی باید از راهکارهای امنیتی قابل اعتماد استفاده کنند. 

با توجه به ادغام کیف پول‌ها با مینی‌اپ‌ها انتخاب کیف پول‌هایی که تحت تحریم‌های ایران نیستند، بسیار مهم است. استفاده از کیف پول تلگرام برای ایرانیان به دلیل تحریم‌های بین‌المللی ممکن نیست. در نهایت با توجه به محدودیت‌هایی که صرافی‌های بزرگ بین‌المللی ممکن است برای کاربران ایرانی اعمال کنند، انتظار برای لیست شدن توکن Terminal در صرافی‌های داخلی معتبر مانند رمزینکس یک راهکار امن‌تر به شمار می‌رود. این استراتژی به حفظ امنیت سرمایه‌های دیجیتال کاربران ایرانی کمک می‌کند و آن‌ها را در برابر تبعات تحریم‌ها مصون نگه می‌دارد.

جمع‌بندی

این نوشته به بررسی راهنمای ماین Terminal و چگونگی کسب امتیاز از آن پرداخت. استخراج Terminal به گونه‌ای طراحی شده است که هم ساده و هم سرگرم‌ کننده است، به طوری که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. این فرصت منحصر‌به‌فرد به ویژه برای کسانی که به فروش ارز دیجیتال علاقه‌مند هستند، به عنوان یک روش جذاب برای افزایش درآمد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با توجه به رشد روزافزون بازار ارزهای دیجیتال استخراج ترمینال می‌تواند به عنوان یک درگاه ورود به این حوزه پرسود و هیجان عمل کند و به کاربران کمک کند تا با مکانیزم‌های مختلف این بازار آشنا شوند.

سوالات متداول

استخراج Terminal را چگونه آغاز کنیم؟

برای شروع به صفحه ربات مینی‌اپ ترمینال در تلگرام به آدرس terminalgame_bot مراجعه کنید و start را بزنید.

چگونه ارز همستر و ترمینال را میتوان فروخت؟

برای فروش ارز همستر و ترمینال لازم است آنها در صرافی‌های معتبر بازار ارز دیجیتال لیست شوند و قیمت آن‌ها مشخص گردد. در صورتی که در زمان نگارش این مقاله تنها می‌توان این ارز‌ها را به صورت بازی تلگرامی استخراج کرد.

منبع: medium

5/5 - (7 امتیاز)
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید