قدرت‌نمایی ارز دیجیتال پپه بازار نزولی رمزارز - مجله رمزینکس

قدرت‌نمایی ارز دیجیتال پپه بازار نزولی رمزارز

صخره‌نوردی با یک دست از صخره آویزان است.
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

در بحبوحه‌ی اصلاح قیمتی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت توکن پپه با حفظ ثبات، خود را از سایرین متمایز کرده است. قیمت این توکن همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ روزه و خط روند معاملاتی قرار دارد.

با وجود تجربه افت قیمتی مقطعی به زیر میانگین متحرک و رسیدن به خط روند، PEPE بار دیگر توانسته روند صعودی خود را حفظ کند و بالاتر از میانگین متحرک قرار گیرد. در حال حاضر، نقدینگی کل این توکن از ۳۸ میلیون دلار فراتر رفته و حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ی آن از مرز ۴.۹ میلیون دلار عبور کرده است.

در زمان نگارش این تحلیل، پپه همچنان با قیمتی معادل ۰.۰۰۰۰۰۸۷۲ دلار، بالاتر از هر دو سطح میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه و خط روند، به معامله ادامه می‌دهد. این قیمت، بیانگر افزایش ۳.۵۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته است.

اندیکاتورهای تکنیکال، نویدبخش ادامه‌ی روند صعودی پپه هستند

  • شاخص RSI ۴ ساعته: بررسی شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم ۴ ساعته نشان می‌دهد که خط RSI بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد که این، بیانگر تداوم مومنتوم صعودی است. با این حال، واگرایی بین نوسانات قیمت و خط RSI، احتمال اصلاح قیمتی آتی را نیز مطرح می‌کند.
  • مکدی ۴ ساعته: بررسی شکل‌گیری اندیکاتور مکدی (MACD) در تایم فریم ۴ ساعته حاکی از آن است که خطوط مکدی و سیگنال، هر دو از خط صفر مکدی عبور کرده‌اند. این الگو، نشان‌دهنده‌ی تداوم روند صعودی است. همچنین، نمودار هیستوگرام مکدی که بالاتر از خط صفر مکدی قرار دارد، بر احساسات صعودی بازار صحه می‌گذارد.
  • تمساح ۴ ساعته: بررسی اندیکاتور تمساح (Alligator) در تایم فریم ۴ ساعته نشان می‌دهد که قیمت په په بالاتر از خطوط تمساح معامله می‌شود و هر دو لب و دندان تمساح، بالاتر از فک تمساح قرار گرفته‌اند. پیش از این، قیمت لحظه‌ای به زیر خط تمساح سقوط کرده بود اما از آن زمان، مجددا به بالای آن بازگشته است که این، پتانسیل صعود بیشتر را نشان می‌دهد.

چشم‌انداز آتی

در حال حاضر، قیمت پپه در حال نزدیک شدن به سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۹۱۶ دلار است. در صورت عبور موفق از این سطح، این توکن می‌تواند روند صعودی خود را تداوم بخشد و حتی به دنبال ثبت مجدد بالاترین قیمت تاریخی خود باشد.

از طرف دیگر، عدم عبور از سطح مقاومت می‌تواند منجر به حرکت نزولی به سمت سطح حمایت قبلی ۰.۰۰۰۰۰۷۵۶ دلار شود. ریزش بیشتر قیمت می‌تواند به نزول آن به سمت سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۵۹۱ دلار منجر شود.

منبع: bitcoinist

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید