برنامه استیبل کوین جدید تتر با پشتوانه درهم امارات چیست؟
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

تتر برنامه‌ای برای توسعه استیبل کوینی با پشتوانه درهم امارات به همراه گروه فینیکس دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
درهم امارات

تتر، توسعه‌دهنده بزرگ‌ترین استیبل‌کوین جهان، اعلام کرد که قصد دارد توکنی با پشتوانه درهم امارات را در همکاری با گروه فینیکس (PHX)، یک شرکت بزرگ کریپتو مستقر در ابوظبی، معرفی کند.

بزرگ‌ترین استیبل‌کوین‌ها همه به دلار آمریکا متصل هستند، و استیبل کوین‌هایی که به سایر ارزها متصل هستند، به‌طور نسبی کوچک‌تر هستند.

با توجه به شهرت دبی و ابوظبی به عنوان مراکز کریپتو، صدور مجوز بانک مرکزی برای استیبل‌کوین‌های درهم می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

استیبل‌کوین‌ها نوعی دارایی دیجیتال هستند که معمولاً به یک ارز فیات متصل می‌شوند و به کاربران در برابر نوساناتی که می‌تواند ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین (BTC) را تحت تأثیر قرار دهد، محافظت می‌کنند. استیبل‌کوین‌های اصلی همه به دلار آمریکا متصل هستند که در این میان، تتر با ارزش بازار بیش از ۱۱۷ میلیارد دلار بزرگ‌ترین است و تقریباً ۷۰٪ از سهم بازار استیبل‌کوین‌ها را به خود اختصاص داده است.

توکن‌هایی که به ارزهای فیات دیگر متصل هستند، در مقایسه بسیار کوچک هستند. به عنوان مثال، معادل یوروی تتر (EURT) تنها ۳۰ میلیون دلار ارزش بازار دارد.

تتر قصد دارد برای استیبل‌کوین درهم مجوزی را تحت مقررات خدمات توکن پرداخت بانک مرکزی امارات که در ژوئن اعلام شد، دریافت کند. این ممکن است با توجه به شهرت دبی و ابوظبی به عنوان مراکز کریپتو به آن کمک کند.

منبع: coindesk

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر