قیمت پالیگان (ماتیک) در آینده چه روندی خواهد داشت؟ - مجله رمزینکس

قیمت پالیگان (ماتیک) در آینده چه روندی خواهد داشت؟

گوی جادویی با علامت پالیگان (ماتیک) برای پیش‌بینی قیمت
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت ارز دیجیتال پالیگان (ماتیک) تحت تاثیر سیگنال‌های متناقض از سوی بازار و سرمایه‌گذاران قرار گرفته و با عدم قطعیت در خصوص جهت‌گیری آینده مواجه است.

در حالی که پتانسیل بالقوه‌ای برای رشد و یا کاهش قیمت پالیگان (ماتیک) وجود دارد، در حال حاضر به نظر می‌رسد سناریوی صعودی از رجحان بیشتری برخوردار است. با این وجود، نشانه‌هایی از کاهش اعتماد به میان برخی از دارندگان MATIC دیده می‌شود.

قیمت پالیگان طی روزهای اخیر در یک محدوده مشخص نوسان کرده است که بیانگر تردید حاکم بر بازار پس از هاوینگ بیت‌کوین می‌باشد. این ابهام در احساسات سرمایه‌گذاران نیز منعکس شده است. سرمایه‌گذاران فعال رفتاری صعودی تا خنثی را نشان می‌دهند، در حالی که سرمایه‌گذاران بالقوه تمایل به نزول قیمت دارند.

تحلیل معیارهای کلیدی مانند میانگین سن کوین (Mean Coin Age) و رشد شبکه، بر این تردید و ابهام صحه می‌گذارد. از یک سو، افزایش میانگین سن کوین ناشی از رفتار نگه‌داری بلندمدت (HODLing) سرمایه‌گذاران، چشم‌اندازی صعودی را تداعی می‌کند. از سوی دیگر، پایین‌ترین سطح رشد شبکه در ۱۲ ماه گذشته، نشان‌دهنده‌ی عدم ورود سرمایه‌گذاران جدید به شبکه است.

با در نظر گرفتن این عوامل، به نظر می‌رسد چشم‌انداز کلی برای قیمت MATIC خنثی رو به نزول است.

در حال حاضر، MATIC با قیمت ۰.۷۱ دلار معامله می‌شود. سطح مقاومتی کلیدی در ۰.۷۶ دلار قرار دارد که طی یک هفته گذشته پابرجا بوده است. همچنین سطح حمایتی کلیدی در ۰.۶۴ دلار قرار دارد. این آلت‌کوین به تازگی دو بار سطح حمایتی را آزمایش کرده است که محدوده نوسان فعلی را تثبیت می‌کند.

به احتمال زیاد، پالیگان در روزهای آینده همچنان به صورت جانبی بین ۰.۷۶ دلار و ۰.۶۴ دلار معامله خواهد شد، هرچند امکان خروج از این محدوده قیمتی در هر دو جهت وجود دارد.

تحلیل تکنیکال با استفاده از ابر ایچیموکو (Ichimoku Cloud) نشانگر یک روند صعودی بالقوه است. قرارگیری ابر در زیر کندل‌ها، حاکی از پتانسیل افزایش قیمت است. عبور از سطح مقاومتی ۰.۷۶ دلار می‌تواند باعث شود MATIC سطح ۰.۸۱ دلار را آزمایش کند و بدین ترتیب، فرضیه‌ی خنثی رو به نزول را باطل کرده و نشانه‌ای از بهبود برای توکن بومی پالیگان باشد.

با وجود این، رصد تحولات آتی بازار و سیگنال‌های کلیدی برای تعیین جهت‌گیری قاطع قیمت پالیگان ضروری است.

منبع: BeInCrypto

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید