کمیسیون بورس آمریکا (SEC) بررسی زیر ساخت شبکه بیت کوین را پایان داد! - رمزینکس
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار

کمیسیون بورس آمریکا (SEC) بررسی زیر ساخت شبکه بیت کوین را پایان داد!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۳

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تحقیقات خود را درباره شبکه مقیاس‌پذیری بیت کوین، Stacks و توسعه‌دهنده اصلی آن (Hiro Systems ) به پایان رسانده و تصمیم گرفته است که هیچ اقدام اجرایی علیه آن‌ها انجام ندهد. این خبر پایان یک تحقیق که از سال ۲۰۲۱ آغاز شده بود را نشان می‌دهد. امکان آن می‌رود که پایان دادن این بررسی بر قیمت بیت کوین تاثیر داشته باشد.

در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۴ Hiro Systems توسط کارکنان SEC مطلع شد که تحقیقات درباره بلاکچین Stacks به پایان رسیده و بر اساس اطلاعات موجود، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قصد ندارد هیچ اقدام اجرایی علیه Hiro توصیه کند. این خبر برای Hiro Systems که با بررسی‌های دقیق مواجه بود، یک تسکین بزرگ است. این شرکت در یک پست وبلاگی تأکید کرد که به تعهدات خود در زمینه رعایت مقررات پایبند است و از توسعه‌دهندگانی بیت کوین حمایت می‌کند.

در اطلاعیه هیرو سیستم آمده است:

این نتیجه تعهد ما به رعایت مقررات و حمایت از توسعه‌ دهندگان را تایید می‌کند. ما به عنوان یک شرکت متمرکز بر توسعه دهندگان ابزارهای خود را در طول سال‌های گذشته توسعه داده‌ و اکنون شامل Ordinals ،BRC-20s Runes ،Stacks و به زودی دارایی جدید sBTC بیت کوین می‌شود.

تصویری از سکه‌ای با نماد بیت کوین
هیرو سیستم می‌تواند با تمرکز بیشتری به توسعه و نوآوری در حوزه بیت کوین ادامه دهد. 

در حالی که پایان تحقیقات SEC برای Hiro مثبت محسوب می‌شود این فرآیند بسیار پرهزینه و دشوار بوده است. یک منبع آگاه این تحقیقات سه ساله را بسیار گران و بسیار تهاجمی توصیف کرد و هزینه‌های سالانه آن را بیش از هفت رقم اعلام کرد. این منبع همچنین اشاره کرد که تعاملات با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اغلب مانند صحبت با یک دیوار آجری بوده است.

این نتیجه برای Hiro Systems و شبکه Stacks یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود زیرا آن‌ها توانسته‌اند از بررسی‌های دقیق SEC سربلند خارج شوند.

منبع: coinmarketcap

به این post امتیاز دهید
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید