راه اندازی DAO چه کمکی به افزایش قیمت شیبا اینو خواهد کرد؟
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

افزایش قدرت کاربران شیبا اینو با راه‌اندازی سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO)

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۳
سکه شیبا اینو

شیبا در حال راه‌اندازی سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) خود است. این اقدام با هدف توانمندسازی تمام دارندگان شیبا، بدون توجه به تعداد توکن‌هایی که در اختیار دارند، انجام می‌شود. این توسعه به دارندگان اجازه می‌دهد تا در تعیین جهت آینده این ارز دیجیتال نقش داشته باشند.
اگرچه DAO هنوز به‌طور کامل عملیاتی نشده است، لوسی (LUCIE) تأکید کرد که معرفی آن نقطه عطف مهمی برای شیبا اینو خواهد بود. علاوه بر این، مشخص شد که این پلتفرم به جامعه اختیار بیشتری در تصمیم‌گیری‌های تأثیرگذار بر اکوسیستم خواهد داد.
طبق اطلاعیه، سازمان خودمختار غیرمتمرکز شیبا شامل دو بخش اصلی خواهد بود، یکی متمرکز بر فعالیت‌های بشردوستانه و دیگری بر فرهنگ و میراث.

لوسی در این باره گفت:

با اولویت دادن به شفافیت و شمولیت، این ابتکارات اطمینان می‌دهند که رشد شیبا اینو با ارزش‌های اصلی که از زمان پیدایش پروژه آن را هدایت کرده است، همسو باقی می‌ماند.

با وجود اعلام این خبر، قیمت شیبا اینو واکنش مثبتی نداشته است. در زمان نگارش این مطلب، شیبا در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵۴٪ کاهش داشته و با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۴۸۴ دلار معامله می‌شود.
این ارز دیجیتال میم طی چهار ماه گذشته دچار مشکلاتی بوده است. اگرچه قیمت شیبا در ماه مارس به ۰.۰۰۰۰۳۶ دلار رسید، اما هنوز بیش از ۷۰٪ کمتر از بالاترین قیمت تاریخی خود است.

منبع: cryptodnes

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر