آینده شیبااینو در خوشه قیمتی ۴۳۰ تریلیونی به چه سمتی می‌رود؟
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد ویدیوی CATS جمعه ۲۷ مهر
  2. تصویر امروز جیمز جمعه ۲۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  3. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۲۷ مهر + آموزش وارد کردن
  4. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۲۷ مهر + آموزش تصویری
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۲۷ مهر + آموزش ویدئویی
  6. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  7. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  8. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  9. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  10. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

تحلیل رفتار خریداران شیبا اینو در خوشه قیمتی ۴۳۰ تریلیونی

 
۲۲ مهر ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه
گاو و خرس اطراف چارت

شیبا اینو با یک خوشه قیمتی مهم مواجه است که شامل ۴۳۰ تریلیون توکن می‌باشد. توکن‌های شیبا اینو در بازه قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۷ تا ۰.۰۰۰۰۱۹ با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۱۸ در دست ۴۹۰۸۰ آدرس نگهداری می‌شوند. در حالی که قیمت شیبا اینو در این خوشه کلیدی تثبیت می‌شود، خریداران به فکر اقدام بعدی خود هستند.

این خوشه توکن شیبا اینو یک ناحیه مقاومتی و حمایتی محکم را تشکیل می‌دهد و می‌تواند قیمت را تثبیت کرده یا موجب نوسانات شود. در زمان نگارش این متن، قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۸۹٪ کاهش یافته و به ۰.۰۰۰۰۱۷۳۳ رسیده است. اگر خریداران بتوانند با حجم کافی، قیمت را بالای این خوشه افزایش دهند، ممکن است شاهد یک شکست قیمتی باشیم که می‌تواند موج خریدی را به راه بیندازد و منجر به افزایش شدید قیمت شود.

در این سناریو، مقاومت اصلی بعدی شیبا اینو در قیمت‌های ۰.۰۰۰۰۱۹ و ۰.۰۰۰۰۲۴ قرار دارد که ۹۶.۹۸ تریلیون توکن در دست ۹۵۴۴۰ آدرس نگهداری می‌شود.

از سوی دیگر، ممکن است شیبا اینو برای مدتی بیشتر در فاز تثبیت باقی بماند و در خوشه توکن ۴۳۰ تریلیونی نوسان کند. این وضعیت ممکن است معامله‌گرانی که به دنبال بازدهی فوری هستند را ناراضی کند، اما می‌تواند ثبات قیمتی برای سرمایه‌گذاران بلندمدت فراهم کند. اگر شیبا اینو نتواند در خوشه قیمتی ۴۳۰ تریلیون باقی بماند و به زیر سطوح حمایتی کلیدی بشکند، خرس‌ها ممکن است کنترل اوضاع را در دست بگیرند و منجر به کاهش قیمت شوند.

منبع: u.today

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید