راه‌اندازی ربات معامله‌گر (اسپات گرید) در رمزینکس - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

راه‌اندازی ربات معامله‌گر (اسپات گرید) در رمزینکس

 
۱۹ تیر ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه

انجام معامله با ربات معامله‌گر (Spot Grid Trading) یک استراتژی خودکار در دنیای ارزهای دیجیتال است که از نوسانات قیمت در یک محدوده خاص سود می‌برد. این ویژگی از امروز برای کلیه‌ی کاربران رمزینکس قابل استفاده است.

در این روش نمودار به یک شبکه تقسیم می شود که سفارشات خرید در فواصل منظم در مسیر نزولی و سفارشات فروش در مسیر صعودی قرار گرفته‌اند. برخلاف معاملات سنتی که بر خرید در کف و فروش در سقف برای کسب سود کلان تمرکز دارد، هدف شبکه‌ای یا پله‌ای کردن، کسب سودهای کوچک‌تر از طریق معاملات متعدد کوچک‌تر است. این رویکرد در بازارهای پرنوسان، جایی که قیمت‌ها تمایل به بالا و پایین رفتن دارند، به خوبی عمل می‌کند.

چه کسانی باید از ربات معامله‌گر استفاده کنند؟

  • معامله‌گران تازه‌کار یا ریسک‌گریز: برای کسانی که به تازگی وارد معاملات ارز دیجیتال شده‌اند، اسپات گرید در مقایسه با انتخاب نقاط ورود و خروج توسط کاربر، رویکردی خودکار و بالقوه کم‌خطرتر ارائه می‌دهد. محدوده قیمت از پیش تعیین شده به مدیریت ریسک با محدود کردن ضررهای بالقوه کمک می‌کند.
  • سرمایه‌گذارانی که به دنبال بازدهی ثابت هستند: این استراتژی می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که اولویتشان کسب سودهای ثابت، هرچند کوچک‌تر، به جای هدف قرار دادن سودهای کلان یک‌باره‌ است، مناسب باشد. این می‌تواند راهی خوب برای انباشت تدریجی ارز دیجیتال در طول زمان باشد.

معاملات اسپات گرید رویکردی منحصر به فرد برای کسب سود از نوسانات بازار ارائه می‌دهد. استفاده از این ویژگی جدید رمزینکس در حالی که بدون محدودیت نیست، می‌تواند ابزاری ارزشمند برای معامله‌گران تازه‌کار باشد که به دنبال روشی خودکارتر و بالقوه کم‌خطرتر برای مشارکت در بازار ارزهای دیجیتال هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در این حوزه.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید