تعداد کاربران بازی تپ سواپ رکورد تازه‌ای زد! - مجله رمزینکس

جامعه‌ی نوظهور تپ سواپ، تلگرام را تسخیر کرده است: پیشروی به سوی سلطه؟

آدمک‌های کاغذی رنگارنگ و سکه‌ی تپ سواپ در وسط تصویر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

جامعه‌ی نوپای تپ سواپ با پشت سر گذاشتن نات‌کوین، به عنوان بزرگترین بازیگر ارز دیجیتال در اکوسیستم تلگرام شناخته می‌شود. توسعه‌دهندگان این پروژه در پستی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند که این اکوسیستم در چند ماه گذشته موفق به جذب بیش از ۱۷ میلیون کاربر شده است.

شتاب فزاینده‌ی تپ سواپ

حضور تپ سواپ در شبکه‌های اجتماعی نیز درخشان بوده است. این پروژه با بیش از ۳.۳ میلیون دنبال‌کننده در پلتفرم X، از سولانا (۲.۶ میلیون) و پای‌نتورک (۳ میلیون) پیشی گرفته و تقریبا هم‌تراز با اتریوم، دومین غول صنعت ارز دیجیتال، قرار دارد.

تپ‌سواپ همچنین در تعداد دنبال‌کنندگان و کاربران از نات‌کوین پیشی گرفته است. با توجه به تعداد کمتر از ۱۵ میلیون کاربر نات‌کوین، می‌توان به‌وضوح روند فزاینده‌ی نفوذ تپ‌سواپ را مشاهده کرد.

این عملکرد به‌ویژه قابل توجه است، چرا که نات‌کوین تنها هفته‌ی گذشته توزیع توکن رایگان (ایردراپ) خود را آغاز کرده است. با وجود کاهش قیمت نات‌کوین (NOT) از آن زمان، ارزش کل بازار آن همچنان طبق وب‌سایت CoinMarketCap، بیش از ۵۷۹ میلیون دلار است و به عنوان صد و بیست و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ جهان شناخته می‌شود.

اهمیت دیگر عملکرد تپ‌سواپ، افزایش چشمگیر تعداد اعضای جامعه‌ی آن است. در حالی که تعداد کاربران این پروژه در ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) ۱۱ میلیون نفر بود، این رقم در کمتر از یک هفته به بیش از ۱۷ میلیون نفر افزایش یافته است.

رونق بازار رمزارز، محرک تپ‌سواپ

با ورود بازار ارزهای دیجیتال به یک روند صعودی قابل توجه، انتظار می‌رود این روند رو به رشد تپ‌سواپ در روزهای آینده نیز ادامه یابد. قیمت خرید اتریوم در چند روز گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است و بیت‌کوین نیز به آرامی در حال نزدیک شدن به بالاترین قیمت تاریخی خود می‌باشد.

تجربه نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال و جوامع جدید در زمان رونق بازار، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند. نمونه‌ی بارز این موضوع، موفقیت توکن‌های جامعه‌محور پیشرو مانند دوج‌کوین و شیبا اینو در روند صعودی سال ۲۰۲۱ است.

تپ‌سواپ در وهله‌ی اول، یک توکن بازی جامعه‌محور است که کاربران را برای کلیک کردن در بازی پاداش می‌دهد. هدف نهایی، دریافت این توکن‌ها در زمان راه‌اندازی احتمالی توزیع توکن رایگان (ایردراپ) در ماه‌ها یا هفته‌های آینده است.

تلگرام با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان، به یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. تون‌کوین، ارز دیجیتال تلگرام، با ارزش کل بازار بیش از ۲۲ میلیارد دلار، به عنوان نهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان شناخته می‌شود.

منبع: Bankless Times

4/5 - (10 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر