دلیل حذف شدن گزینه‌ی اتصال تپ سواپ به کیف پول - مجله رمزینکس

دلیل حذف شدن گزینه‌ی اتصال تپ سواپ به کیف پول چیست؟

کیف پولی که در آن کارت بانکی و سکه‌ی تپ سواپ قرار دارد
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

تپ سواپ، پلتفرم محبوب بازی برای کسب درآمد، با مجموعه‌ای از مشکلات مواجه شده است که سردرگمی و ابهام را برای کاربران خود به همراه داشته است. به‌روزرسانی‌های قبلی، کاربران را از تأخیر در راه‌اندازی به دلیل فعالیت ربات‌ها و نیاز به توزیع عادلانه‌تر توکن مطلع کرده بود.

یکی دیگر از دلایل تاخیر در راه‌اندازی تپ سواپ، تصمیم تیم توسعه‌دهنده باری انتقال بلاک‌چین خود از سولانا به پلتفرم دیگری بود. نکته‌ی کلیدی این است که هنوز جزئیاتی در مورد بلاک‌چین جدید منتشر نشده است و کاربران را در مورد زیرساخت فنی آینده‌ی پروژه در بی‌خبری نگه داشته است.

تپ سواپ دیروز هم‌زمان با اعلام تاخیر راه‌اندازی توکن به ۱ تیرماه، قابلیت اتصال ربات خود را به کیف پول‌های ارز دیجیتال نیز غیرفعال کرده است. پیش از این، کیف پول فانتوم، انتخابی محبوب برای تعامل با تپ‌سواپ بود. کاربرانی که قبلاً اتصالی بین تپ سواپ و فانتوم برقرار کرده‌اند، ممکن است همچنان پس از انتقال بلاک‌چین به توکن‌های خود دسترسی داشته باشند. با این حال، سایر کاربران تنها می‌توانند به استخراج توکن‌های تپ‌سواپ در بازی ادامه دهند و منتظر اطلاعات بیشتر در مورد بلاک‌چین انتخاب‌شده و گزینه‌های کیف پول آتی باشند.

این تصمیمات به‌طور قابل درکی باعث ایجاد نگرانی در جامعه‌ی تپ‌سواپ شده است. تأخیر در راه‌اندازی، به همراه تغییر غیرمنتظره‌ی بلاک‌چین و قطع اتصال کیف پول، در مجموع اعتماد و اطمینان کاربران به پلتفرم را کاهش می‌دهد.

به کاربران تپ‌سواپ توصیه می‌شود که احتیاط کرده و منتظر ارتباطات و اخبار بعدی از تیم توسعه در رابطه با بلاک‌چین جدید و فرآیند انتقال دارایی‌های خود باشند.

4.1/5 - (52 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. Saman hamrahi
    ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۱:۰۱

    سلام ،دوستان عزیزم اگه با وصل شدنه به سواپ مشکل دارید،اگه در صفحه تلگرام سواپ که ۳ تا گزینه میاد اگه توجه کنید یکی از گزینه ها نوشته helpکه اگه این گزینه رو بزنید ،هر مشکلی که داره واسه وصل شدن خود حل میکنه و راحت میتونید بعد زدنه گزینه ،helpکه پیام میفرسته خودش به سواپ و ۲ تا علامت تیک میخوره و دوباره گزینه start now رو بزنید و راحت ادامه بدین استخراجتون رو‌،فدای همتون موفق باشید

  2. Ebi
    ۱ تیر ۱۴۰۳ در ۰۲:۲۱

    سلام من الان تو ولت بخش کانکت تپ سواپ رو Remove کردم الان گزینه وصل شدن به ولت رو هم دیگه نمیاره چه کنم؟یعنی تپ سواپ سوخت؟

  3. رز
    ۲ تیر ۱۴۰۳ در ۱۰:۲۶

    آره برای منم تو قسمت تسک کیف پول نمیاره. مشخص نیست کی درس میشه ؟

  4. محمدرضا
    ۵ تیر ۱۴۰۳ در ۰۹:۰۶

    سلام
    من توی کیف پول تون کیپر قسمت اتصال ولت رفتم تپ سواپ بود ولی خب دستم خورد و ریمو شد میخوام دوباره برگردونم اصلا راهی نداره نمیشه نمیدونم چرا شما راه و چاره ای ندارید ارائه بدید؟ممنونم 🙏اگه نشه ینی هرکاری کردم تا الان سوخت میشه؟

  5. عبدالرازق
    ۶ تیر ۱۴۰۳ در ۰۵:۲۵

    سلام من اتصال تپ سواپ از کیف پولم را قطع کردم الان هر کاری می کنم هیچ‌راهی نیست که بتوانم دوباره وصلش کنم، میشه رهنمایی کنید .

  6. سید مصطفی حسینی
    ۷ تیر ۱۴۰۳ در ۱۰:۰۵

    سلام من به کیف پول تون کیپر وصل نشدم باید چکار کنم

  7. امیر
    ۸ تیر ۱۴۰۳ در ۰۹:۱۳

    داداش ۲ روز دیگه میخواد لیست بشه
    بعد هنوز قابلیت وصل ولت برای خیلی ها نیومده
    داستان چیه؟
    اگه کسی میدونه یه توضیح بده ناموسا
    من ۱۳ میلیون سکه دارم ولی ولت هنوز درست نشده

  8. محسن محمدی
    ۱۰ تیر ۱۴۰۳ در ۰۲:۰۸

    نگران نباشید اون گزینه قبلی فقط برای ارتقاع بازی ودریافت تون بود گزینه اتصال به کیف پول دوباره اضافه میشه

  9. آرش
    ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در ۰۵:۳۰

    سلام وقت بخیر من تپ سواپ را به تون کیپر وصل کردم الان کیف پولم حذف شده چکار کنم

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر