تبدیل شدن تلگرام به رهبر ارز دیجیتال نزدیک است - مجله رمزینکس

پیشرفت خیره‌کننده تلگرام و تبدیل از یک پیام‌رسان به امپراتوری ارز دیجیتال

شبکه‌ی ارزهای دیجیتال با رهبری بیت‌کوین و شبکه‌ی تلگرام در مرکز آن
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، در کنفرانس Token2049 سخنرانی کرد. وی چشم‌انداز آینده‌ی این پروژه را که از ریشه‌های خود به عنوان یک پیام‌رسان فراتر رفته است، تشریح کرد.

BeInCrypto در این کنفرانس حضور داشت تا دیدگاه دوروف را بشنود و وعده‌های وی برای تبدیل تلگرام به یک امپراتوری رمزنگاری را به اشتراک بگذارد.

چشم‌انداز تلگرام برای حوزه کریپتو

دوروف تلگرام را به عنوان پلتفرمی معرفی کرد که بر آزادی ارتباطات و بیان و همچنین باز بودن برای تبلیغات، از جمله ابتکارات رمزنگاری، تمرکز دارد. او ابراز امیدواری کرد که افراد حاضر درگیر فعالیت‌های غیرقانونی نباشند.

«تلگرام در مورد آزادی ارتباطات، آزادی بیان و حتی توانایی تبلیغ آزادانه‌ی طرح‌های کلاهبرداری رمزنگاری است. اما امیدوارم شما این کار را انجام ندهید.»

پاول دوروف

این پلتفرم برای آینده در نظر دارد تا امکاناتی را برای خرید ارزهای دیجیتال و دارایی‌های فیزیکی معرفی کند. هدف این است که کاربران بتوانند به تولیدکنندگان محتوا، انعام و کمک مالی ارسال کنند و حتی NFT ایجاد و بفروشند.

ابزارهایی برای توسعه‌دهندگان برای ایجاد مینی‌اپلیکیشن‌ها و راه‌هایی برای کسب درآمد ارائه خواهد شد و تلگرام را به یک اکوسیستم رمزنگاری قدرتمند تبدیل می‌کند. توسعه‌دهندگان ۷۰ درصد از سود حاصل از فروش درون برنامه‌ای را دریافت خواهند کرد. در همین حال، هنرمندان ۹۵ درصد از سود حاصل از فروش استیکر و ایموجی را دریافت خواهند کرد.

دوروف تأکید کرد که قابلیت مقیاس‌پذیری و تعداد زیاد کاربران تلگرام، آن را به پلتفرمی ایده‌آل برای استقرار برنامه‌های کاربردی رمزنگاری تبدیل می‌کند.

در Token2049، برگزارکنندگان به‌طور رسمی راه‌اندازی استیبل‌کوین USDT را روی بلاک‌چین TON اعلام کردند. این ادغام به معنای ادغام کامل USDT در تمام سرویس‌های تلگرام است که دسترسی آسان به دنیای ارزهای دیجیتال را برای میلیون‌ها کاربر فراهم می‌کند.

جزئیات بیشتر در مورد ادغام TON و USDT شامل کارمزد ثابت با سقف ۰.۱۵ دلار، صرف‌نظر از تراکم شبکه و حجم معاملات، تمرکز بر کاربران خرده‌فروش، امکان پرداخت کارمزد درون شبکه با USDT و توانایی انجام تراکنش‌های درون شبکه‌ای در پلتفرمی با مخاطب گسترده است.

منبع: BeInCrypto

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید