جذب ۷۲ میلیون دلار نهنگ‌ها برای جلوگیری از سقوط تون‌ کوین
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال

 
۲۷ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
نهنگ روی سکه

در اقدامی جسورانه برای جلوگیری از کاهش بیشتر قیمت تون‌کوین (TON)، نهنگ‌های ارز دیجیتال وارد عمل شده و این ارز را در حجم‌های بالا خریداری کرده‌اند. این فشار خرید پس از چندین باری که تون‌ کوین در آستانه سقوط به سطح ۴ دلار قرار داشت، افزایش یافته است. اما در روزهای اخیر، خریداران مطمئن شده‌اند که این آلت‌کوین به زیر آن سطح نرود.

نهنگ‌ها بیش از ۱۳ میلیون تون‌ کوین خریداری کردند

جریان خالص نهنگ‌های تون‌کوین در هفت روز گذشته ۴۴ درصد افزایش یافته است. در دنیای ارزهای دیجیتال، نهنگ‌ها به آدرس‌هایی اطلاق می‌شود که حدود ۱ درصد از کل عرضه در گردش یک توکن را کنترل می‌کنند.

این سهام‌داران بزرگ معمولاً تأثیر قابل توجهی بر تحرکات قیمت دارند. زمانی که جریان خالص نهنگ‌ها کاهش می‌یابد، این به این معنی است که نهنگ‌ها بیشتر از آنچه خریداری می‌کنند، دارایی را می‌فروشند.

اما در مورد تون‌کوین، این دارندگان حدود ۱۳.۸۳ میلیون توکن را در تاریخ ۱۶ اکتبر خریداری کرده‌اند که در حال حاضر ارزش آن بیش از ۷۲ میلیون دلار است و این امر نشان‌دهنده پتانسیل حرکتی صعودی برای این آلت‌کوین است.

جریان خالص نهنگ‌های تون‌کوین
جریان خالص نهنگ‌های تون‌کوین

علاوه بر افزایش جریان خالص نهنگ‌ها، زمان نگهداری توکن‌های تون‌کوین نیز افزایش یافته است. این معیار نشان‌دهنده مدت زمانی است که یک ارز دیجیتال بدون فروش نگه‌داری شده است. زمان نگهداری طولانی‌تر معمولاً نشان‌دهنده اعتماد بیشتر به این است که دارایی بازده مطلوبی خواهد داشت.

زمانی که زمان نگهداری کاهش می‌یابد، معمولاً سیگنال فشار فروش بالقوه‌ای را نشان می‌دهد که می‌تواند منجر به کاهش قیمت شود. با این حال، افزایش زمان نگهداری نشان می‌دهد که اکثر دارندگان از فروش خودداری کرده‌اند، که می‌تواند قدرت خرید را تقویت کند و احتمال افزایش قیمت را بالا ببرد.

منبع: beincrypto

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید