۴ قدم ساده در انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت

نحوه انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت در ۴ قدم

تعدادی توکن اسلیپ لس ای آی در جعبه شیشه‌ای
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۳

به دنبال معرفی ارز اسلیپ به عنوان نوین‌ترین ارز دیجیتال که تلفیقی از بلاکچین و هوش مصنوعی را ارائه کرده است، بسیاری از فعالان حوزه کریپتوکارنسی با توجه به اینکه پلتفرم این رمزارز روابط اجتماعی افراد را بهبود می‌بخشد، درصدد یافتن راهکاری برای انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت هستند تا بتوانند با استفاده از ارز sleepless ai، قابلیت‌های شخصیت بازی را ارتقاء دهند. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به شیوه انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت در ۴ قدم پرداخته‌ایم.

شیوه انتقال ارز اسلیپ به تراست در چند قدم ساده

حال که ارز اسلیپ چند ماهی است که در صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف عرضه شده است، کاربران برای اینکه بتوانند رمزارز خود را به راحتی در اختیار داشته باشند، به دنبال انتقال آن به تراست ولت هستند. در ادامه در ۴ مرحله، انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت را بررسی کرده‌ایم

۱. دانلود و نصب تراست ولت

اولین قدم در انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت، نصب برنامه Trustwallet روی تلفن همراه شما است. از آنجایی که تراست ولت به سه شکل نسخه موبایل، دسکتاپ و تحت وب در دسترس است، در ابتدا باید یکی از اشکال تراست ولت را انتخاب کنید. قطعا یکی از راحت‌ترین نسخه‌ها، ورژن موبایلی تراست ولت است که برای دانلود آن باید در نظر داشته باشید که سیستم عامل تلفن همراه شما چیست. اگر اندروید است، باید از گوگل پلی و اگر iOS است، باید از طریق اپل استور اقدام کنید. 

۲. ساخت حساب کاربری تراست ولت

مراحل ساخت تراست ولت که در ۵ مرحله توضیح داده شده است
حتما عبارت امنیتی را در جایی امن نگهداری کنید..

پس از دانلود و نصب تراست ولت نوبت به ساخت حساب کاربری در تراست ولت می‌رسد. در این مرحله، باید تمرکز بالایی داشته باشید؛ زیرا مراحل امنیتی تراست ولت بسیار ساده اما در عین حال حساس هستند که با یک سهل‌انگاری کوچک، ممکن است تمام دارایی خود را از دست دهید. در اولین قدم ساخت حساب کاربری تراست ولت، باید یک رمز عبور به تراست ولت بدهید. این رمز می‌تواند تلفیقی از اعداد و حروف یا اثر انگشت شما باشد.

در مرحله بعد، با قبول شرایط تراست ولت، وارد حساس‌ترین مرحله ساخت کیف پول می‌شوید؛ در این مرحله تراست ولت به شما یک صفحه تشکیل شده از ۱۲ کلمه به شما نمایش می‌دهد که باید آن را جایی یادداشت کنید.

این ۱۲ کلمه که به عبارت امنیتی معروف هستند، تنها کلید شما برای دسترسی به تراست ولت در صورت فراموشی رمز یا انتقال کیف پول به پلتفرم دیگری است. حال با ساخت حساب کاربری، مرحله دوم انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید.

۳. اضافه کردن ارز اسلیپ به تراست ولت

مراحل اضافه کردن ارز اسلیپ به تراست ولت
حتما اطلاعات توکن را از کوین مارکت کپ بررسی کنید.

حال که تراست ولت شما آماده است، نوبت به اضافه کردن ارز اسلیپ به تراست ولت می‌رسد. برای اضافه کردن یک ارز دیجیتال به تراست ولت، باید از گزینه بالا سمت راست (مطابق عکس بالا)، به صفحه رمزارزهای تراست ولت بروید. در اینجام ۲ راه پیش رو دارد؛ یا اینکه اسلیپ لس ای آی را در این لیست جستجو کنید یا اینکه با زدن گزینه به‌علاوه بالای سمت راست تراست ولت، خودتان اطلاعات ارز اسلیپ را وارد و به تراست ولت اضافه کنید. 

۴. انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت از صرافی

حال که کیف پول خود را ساخته و همه‌چیز آماده انتقال است، باید به صرافی ارز دیجیتالی که ارزهای اسلیپ خود را در آن خریداری کرده‌اید مراجعه کرده و فرایند انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت را آغاز کنید. در ابتدا باید به تراست ولت خود مراجعه کنید و در صفحه ارز اسلیپ با انتخاب گزینه «Receive»، آدرس مرتبط با ارز اسلیپ را کپی کنید. پس از آن به قسمت انتقال ارز اسلیپ در صرافی ارز دیجیتال خود مراجعه کنید و آدرس را در جایگاه گیرنده قرار می‌دهید. حال همه چیز برای اتمام این فرایند آماده است.

جمع‌بندی

با توجه به اینکه ارز اسلیپ به تازگی معرفی شده و به سرعت در حال جذب کاربران جدید است، بسیاری از این افراد به دنبال انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت برای دسترسی راحت‌تر به توکن AI هستند. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس، در ۴ قدم روش انتقال ارز اسلیپ به تراست ولت را شرح دادیم. حتما به خاطر داشته باشید که برای انتقال ارز اسلیپ خود از صرافی به تراست ولت چندین بار آدرس گیرنده را بررسی و در نهایت با اطمینان خاطر ارزهای خود را انتقال دهید. 

سوالات متداول

ارز اسلیپ لس چیست؟

ارز اسلیپ توکن بومی پلتفرم اسلیپ لس ای آی است که برای موارد مختلف داخل پلتفرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازی اسلیپ لس چیست؟

در این بازی کاربران با انتخاب شخصیت‌های مختلف برای خود همراه و شریک عاطفی انتخاب می‌کنند.

منابع: binance

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر