افزایش بی‌سابقه قیمت میم کوین ترون با افزایش سقف انرژی
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. چرا نات‌کوین با وجود سوزاندن ۲۳۳ میلیون توکن همچنان در افت است؟
  2. سولانا سیکر؛ گوشی کریپتوی نسل جدید با امکاناتی جذاب و ایردراپ‌های ویژه
  3. انتقال سرمایه از کتیزن به کیف پول غیر حضانتی شروع شد
  4. کارت های امروز همستر پنجشنبه ۲۹ شهریور + ویدیوی آموزشی
  5. چرا فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش داد؟
  6. افزایش فعالیت نهنگ‌های ریپل و سیگنال صعودی به معامله‌گران
  7. کارت های امروز راکی ربیت پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  8. رمز جیمز (GEMZ) امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور
  9. قیمت امروز همستر کامبت پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  10. قیمت امروز کتیزن پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  11. قیمت امروز راکی ربیت پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  12. پاسخ پازل امروز ربات میجر پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش تصویری
  13. سکه مخفی راکی ربیت Easter Eggs امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش تصویری
  14. تصویر امروز جیمز پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  15. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

شبکه ترون سقف انرژی را برای پشتیبانی از فعالیت‌های روزافزون میم‌کوین‌ها افزایش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۳
فضانورد و سکه ترون

شبکه ترون سقف انرژی خود را به ۱۲۰ میلیارد افزایش داده تا فعالیت‌های شبکه را بیشتر کرده و هزینه‌های کارمزد تراکنش‌ها را کاهش دهد.

ترون پس از تب‌وتاب SunPump هفته گذشته، سقف انرژی شبکه را به ۱۲۰ میلیارد افزایش داده است. جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، در صفحه ایکس خود اعلام کرد که این اقدام برای کاهش ترافیک شبکه و کاهش هزینه‌های تراکنش‌ها با افزایش پروژه‌های میم‌کوین در این پلتفرم انجام شده است.

افزایش سقف انرژی که از طریق پیشنهاد شماره ۹۲ اجرا شد، برای سهامداران ترون مفید خواهد بود زیرا هزینه‌ها را کاهش داده و فعالیت شبکه را افزایش می‌دهد.

پیش از این اطلاعیه، ترون توضیح داد که کاهش هزینه‌ها و افزایش سقف انرژی به سودآوری شبکه آسیب نمی‌زند. بلکه، کاهش هزینه‌ها می‌تواند به افزایش تراکنش‌های روزانه به بیش از ۲۰ میلیون در سه ماه آینده کمک کند که می‌تواند سهم بازار را گسترش داده و سود را افزایش دهد.

با اجرای این طرح، درآمد کل شبکه در ۱۲ ماه آینده می‌تواند به ۳ میلیارد دلار برسد، در حالی که ۱ میلیارد دلار سوزانده خواهد شد و ۲ میلیارد دلار به عنوان پاداش به سهامداران و یارانه‌های تراکنش اختصاص داده خواهد شد. علاوه بر این، در صورت موفقیت تیم ترون در استراتژی میم‌کوین، درآمد کل می‌تواند به ۴ میلیارد دلار برسد.

جنون میم‌کوین‌ها در پلتفرم SunPump ترون در هفته گذشته می‌تواند یکی از دلایل اصلی نیاز شبکه به افزایش محدودیت‌های انرژی باشد. بسیاری از تحلیل‌گران کریپتو معتقدند که فصل میم‌کوین ترون ممکن است فعالیت بیشتری نسبت به آنچه که اوایل امسال در سولانا دیده شد، تجربه کند.

رشد توکن ترون، در میان تب‌وتاب میم‌کوین‌ها

افزایش فعالیت‌ها در شبکه ترون باعث افزایش قیمت ترون شده است. قیمت این ارز دیجیتال در هفته گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت این ارز ۰.۱۶۶ دلار است و بیش از ۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد داشته است. افزایش قیمت ترون باعث شده است که این ارز دیجیتال از تون کوین عبور کند و به نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

استراتژی سوزاندن توکن و پذیرش روزافزون آن از جمله عواملی است که قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در میان این افزایش قیمت، جاستین سان ابراز امیدواری کرده است که قیمت پروژه میم‌کوین ترون در روزهای آتی بیشتر افزایش یابد.

یکی از میم‌کوین‌هایی که در شبکه ترون افزایش قابل‌توجهی داشته، سان داگ (SUNDOG) است که طی هفته گذشته بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. همچنین به روند صعودی خود ادامه داده و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۸ درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت ۰.۲۵۹ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن بیش از ۲۵۸ میلیون دلار است.

افزایش فعالیت‌های میم‌کوین در شبکه ترون و بهبودهای لازم در این شبکه می‌تواند به‌عنوان یک کاتالیزور خوب برای ترون در رسیدن به اوج‌های جدید تاریخی، جایگاه ترون را در بازار کریپتو تقویت کند و شاید آن را به یکی از پنج ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل کند.

منبع: coinspeaker

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر