وعده ترامپ برای پایان جنگ بایدن با ارز دیجیتال- مجله رمزینکس

دونالد ترامپ قول داد که به “جنگ جو بایدن با ارزهای دیجیتال” پایان دهد

لوگوی ارزهای دیجیتال معروف روی توپ پینگ‌پنگ
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، اعلام کرده است که در صورت انتخاب مجدد، به “جنگ جو بایدن با ارزهای دیجیتال” پایان خواهد داد. وی در یک سخنرانی ویژه در وست پام بیچ فلوریدا در ۲۵ خرداد به مناسبت تولد ۷۸ سالگی ترامپ، گفت:

من به جنگ جو بایدن با ارزهای دیجیتال پایان خواهم داد و اطمینان می‌دهیم که آینده ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین در آمریکا ساخته خواهد شد؛ ما قصد داریم آن را در همین‌جا نگه داریم و بسیاری از فعالیت‌ها نیز در فلوریدا انجام خواهد شد.

این اولین بار نیست که ترامپ از بایدن به دلیل موضع سختگیرانه‌اش در مورد ارزهای دیجیتال انتقاد می‌کند. در ۶ خرداد، او در شبکه اجتماعی “Truth Social”، که متعلق به شرکت رسانه‌ای و فناوری ترامپ است، نوشت: “جو بایدن، بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ کشور ما، می‌خواهد ارزهای دیجیتال به مرگی آهسته و دردناک بمیرد. این هرگز با من اتفاق نخواهد افتاد.”

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ قرار است در ۱۵ آبان برگزار شود، جایی که ترامپ با بایدن روبرو خواهد شد.

حمایت ترامپ از صنعت ارزهای دیجیتال

ترامپ همچنین وعده داده است که فلوریدا را به یک مرکز اصلی برای ارزهای دیجیتال تبدیل کند. این وعده پس از آن می‌آید که فلوریدا به عنوان “بهترین ایالت” برای مالیات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده نام‌گذاری شد.

داده‌های CoinLedger نشان می‌دهند که فلوریدا به دلیل عدم وجود مالیات بر درآمد ایالتی و سیاست‌های مقرراتی دوستانه با ارزهای دیجیتال، بهترین ایالت برای مالیات ارزهای دیجیتال است. این سیاست‌ها شامل یک برنامه پایلوت است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا هزینه‌های ایالتی را با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. در مقابل، نیویورک به عنوان بدترین ایالت نام‌گذاری شد.

در ۲۳ خرداد، ترامپ حمایت خود را از صنعت استخراج بیت‌کوین اعلام کرد و گفت که می‌خواهد تمام بیت‌کوین باقی‌مانده در ایالات متحده استخراج شود. این بیانات در حالی صورت می‌گیرد که تلگرام اخیراً یک ارز داخلی جدید به نام استارز را معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد خریدهای درون‌برنامه‌ای انجام دهند، و همچنین افزایش چشمگیر تعداد کاربران مینی‌اپلیکیشن‌های تلگرام را شاهد بوده‌ایم.

با توجه به این تحولات، به نظر می‌رسد که ترامپ قصد دارد نقش کلیدی در توسعه و ترویج ارزهای دیجیتال در ایالات متحده ایفا کند.

منبع: Cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید