میم‌کوین‌هایی مانند دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و بعضی دیگر چندین سال است که در دنیای رمزارز محبوب شده و مورد معامله علاقه‌مندان به این بخش (Sector) از بازار قرار می‌گیرند. در همین حال نوسانات قیمت این ارزهای دیجیتال برای بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار کریپتو بسیار سودآور بوده است. 

میم‌کوین کیشو اینو نیز با این‌که به تازگی به این فضا وارد شده است، اما توکن بومی آن همین حالا هم راه خود را به کیف پول‌های بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال باز کرده. در ادامه نگاهی کامل به این ارز خواهیم انداخت و بررسی خواهیم کرد که آیا ارز کیشو می‌تواند برای ما فرصتی سودآور باشد یا که نه.

 

نگاهی به ارز کیشو اینو 

کیشو اینو (Kishu Inu) از دسته میم‌کوین‌های با تم سگ مانند دوج و شیباست که صرافی غیرمتمرکز (DEX)، مکانیسم‌های پاداش و NFTهای خود را داراست. ماموریت اصلی خود را نیز افزایش آگاهی در مورد ارزهای دیجیتال بیان کرده و این‌که به آن‌ها کمک کند تا به جریانی اصلی بدل شوند.

اکوسیستم کیشو اینو شامل یک استخر نقدینگی روی یونی سوآپ، یک بازار NFT و یک صرافی غیرمتمرکز است که از طریق آن می‌توان توکن‌های KISHU را خرید و فروش یا معامله کرد. توکن‌های کیشو را همچنین می‌توانید از طریق مکانیسم استیک نیز دریافت کنید. علاوه بر این، دارندگان توکن KISHU می‌توانند از طریق اکوسیستم آن NFT ایجاد کرده و آن‌ها را خرید و فروش و یا معامله کنند. 

طراحی کیشو اینو دقیقاً از سایر میم‌کوین‌های محبوب مانند دوج کوین (Dogecoin)، بیبی دوج کوین (Baby Dogecoin)، کابوسو (Kabosu) و بعضی دیگر الگوبرداری شده است.

با این حال، کیشو اینو در چندین بخش کلیدی از سایر میم‌کوین‌ها متمایز بوده و برای انجام یک ماموریت خاص طراحی شده است. یکی از این تمایزها، نماد آن یعنی تصویری از نژاد سگ کیشو است. 

علاوه بر این ۲٪ از هر تراکنش را بین دارندگان توکن خود توزیع می‌کند. در حالی‌که این ساختار کارمزد برای کیشو اینو منحصربه‌فرد است، برخی دیگر از میم‌کوین‌ها مکانیسم نسبتا مشابهی دارند. این استراتژی کاربران را تشویق می‌کند تا توکن‌های KISHU را برای میان‌مدت هولد کنند.

 

تاریخچه، آینده و رودمپ ارز کیشو اینو 

تاریخچه ارز کیشو اینو

کیشو اینو در سال ۲۰۲۱ با سر و صدای زیادی شروع به کار کرد. رونمایی از این میم‌کوین در بیلبورد بزرگ میدان تایمز اعلام شد. بنیان‌گذاران و توسعه‌دهندگان آن ناشناس هستند، اما با این حال نکاتی در مورد هویت آن‌ها در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی کیشو اینو وجود دارد. 

پس از اولین‌ماه راه‌اندازی این میم‌کوین، بیش از صد هزار نفر به هولدر این ارز بدل شدند که ارزش بازار آن در آن زمان را به بیش از ۲ میلیارد دلار رساند. با این که کیشو اینو در سال۲۰۲۱ شروع به کار کرد، در حال حاضر چهار مرحله از برنامه توسعه و رودمپ خود را پیش برده است. مراحل اولیه از رودمپ آن‌ها راه‌اندازی اولیه (Actual Launch) بود. 

در آن زمان هدف این بود که دو هزار هولدر و دو هزار ممبر تلگرام داشته باشند. لیست شدن در کوین گکو (CoinGecko) و کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) نیز در این مراحل انجام شد. 

در مرحله سوم و چهارم از رودمپ نیز راه‌اندازی صرافی کیشو سوآپ و افزایش هولدرها تا صد هزار در دستور کار بود که آن هم انجام شد.

از این‌ها گذشته علاقه و تمایل قابل توجهی به کیشو اینو وجود دارد و این علاقه ممکن است در طول زمان افزایش یابد. بازار آن به طور خاص به گونه‌ای طراحی شده است که قدرت ماندگاری طولانی‌تری نسبت به سایر میم‌کوین‌های دوج‌مانند داشته باشد و ویژگی‌های منحصربه‌فرد و پیشرفت‌های آتی آن ممکن است به محبوبیت مداوم آن کمک کند. بنابر‌این می‌توان به آینده آن با خوش‌بینی نگاه کرد و این فرض را داشت که هنوز ارز کیشو اینو می‌تواند برای معامله‌گران با فرصت‌هایی سودآور همراه باشد.

 

قیمت ارز کیشو اینو 

قیمت ارز کیشو اینو (KISHU) در زمان نگارش این مطلب چیزی حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۹ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱۷۳ هزار دلاری می‌باشد. این نشان‌دهنده افزایش ۰.۶۴ درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته و کاهش ۰.۶۸ درصدی قیمت در ۷ روز گذشته است. کیشو اینو با عرضه در گردش ۹۷ کوادریلیون کیشو، ارزش بازاری معادل ۱۸ میلیون دلار دارد.

 

تحلیل ارز کیشو اینو 

توجه به این نکته مهم است که قیمت شروع معاملات ارز KISHU در آوریل ۲۰۲۱، ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۹ دلار بود و تنها به فاصله یک ماه در ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۷۵۴۷ دلار به اوج خود رسید. سپس قیمت آن به‌طور مداوم رو به کاهش بود تا اینکه در ماه اکتبر ۲۰۲۱ مجددا ۱۹۰۰ درصد افزایش یافت. با این حال، از آن زمان تاکنون، ارزش KISHU تا ۹۴ درصد کاهش یافته که به احتمال زیاد می‌تواند به احساسات کلی نزولی در بازار کریپتو نسبت داده شود.

خرید هر نوع ارز دیجیتال و سرنوشت آن در حال حاضر با حدس و گمان همراه است. با این حال، می‌توان تعداد زیادی از توکن‌های KISHU را با چند سنت خریداری کرد، بنابراین اینجا ریسک انجام یک سرمایه‌گذاری معمولی واقعا ناچیز است. قیمت توکن KISHU در حال حاضر از اوج خود فاصله زیادی دارد و احتمال کاهش بیشتر آن نیز وجود دارد.

با این حال، اگر ریزشی مجدد برای ارز کیشو اتفاق بیافتد، با رعایت مدیریت سرمایه می‌توانید از ضررهای بزرگ جلوگیری کنید. با توجه به همین نکته نیز، اگر ارزش کیشواینو سر به فلک بکشد، ممکن است در طی چند سال آینده سود نسبتا کمی عاید شما شود. با این وجود، اگر قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت را دارید، فرصت خوبی برای کسب سود وجود دارد.

 

ارز کیشو اینو در کدام صرافی است

در حال حاضر ارز کیشو در بیش از ۱۰ صرافی معامله می‌شود. اگر به دنبال بهترین صرافی برای خرید ارز کیشو اینو می‌گردید به دلایل زیادی بهترین گزینه برای شما می‌تواند یونی‌سوآپ باشد. از این دلایل می توان به نقدینگی بالا برای این ارز و قابل اطمینان بودن این صرافی اشاره کرد. 

در صورتی که تمایل به استفاده از یک صرافی متمرکز را نیز دارید می‌توانید از کوینکس استفاده کنید. ارز کیشو اینو در صرافی کوینکس با ارز تتر جفت شده و معامله می‌شود.

 

نحوه خرید ارز کیشو اینو 

  1. قدم اول: یک صرافی پیدا کنید. 
  2. قدم دوم: مقداری اتریوم برای سوآپ بخرید.
  3. قدم سوم: کیف‌پول خود را به صرافی متصل کنید.
  4. قدم چهارم: اترهای خود را با کیشو سوآپ کنید.

قدم اول: یک صرافی پیدا کنید 

همان‌طور که بالاتر گفتیم، ارز کیشو را می‌توانید از یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) مانند یونی‌سوآپ (Uniswap) خریداری کنید.

خود اکوسیستم کیشو همچنین شامل یک صرافی غیرمتمرکز به نام Kishu Swap است که کاربران می‌توانند توکن‌های کیشو را خریداری کنند.

قدم دوم: مقداری اتریوم برای سوآپ بخرید 

می‌توانید مقداری اتریوم از صرافی رمزینکس خریداری کرده و آن را به کیف‌پول تحت‌وب خود که می‌تواند متامسک باشد، انتقال دهید.

قدم سوم: کیف پول خود را به صرافی متصل کنید 

حالا که کیف‌پول خود را شارژ کرده‌اید، آن را به صرافی غیرمتمرکز که اینجا یونی سوآپ است وصل کنید.

قدم چهارم: اترهای خود را با کیشو سوآپ کنید 

حالا که کیف‌پول متامسک (متامسک کیف‌پولی تحت‌وب است که به‌صورت افزونه روی مرورگر شما نصب می‌شود) خود را به صرافی متصل کرده‌اید، وقت آن است تا معامله را انجام دهید. 

  • توکن KISHU را انتخاب کنید.
  • مقدار اتریومی که می‌خواهید بخرید را وارد کرده و جزییات معامله را تایید کنید.
  • بعد از طی این مراحل ارز KISHU را در کیف‌پول خود خواهید دید.

 

پیش‌بینی قیمت ارز کیشو اینو

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال به خصوص اگر از بخش (Sector) میم‌کوین‌ها باشند، می‌تواند کاری سخت یا حتی غیرممکن باشد و در حد حدس و گمان به نظر برسد. 

ارز کیشو اما تاریخچه خوبی دارد و به نظر برنامه‌های خود را به درستی اجرا کرده است. سناریوهای قیمت آتی ارز کیشو اینو هم می‌تواند خوش‌بینانه و هم بدبینانه باشد. 

  • اگر سناریوی خوش‌بینانه را در نظر بگیریم، در صورتی که کیشو اینو بار دیگر سقف قیمتی خود را ملاقات کند، می‌تواند سودی چند ده برابری را به هولدرهای خود پاداش دهد. 
  • در سناریوی بدبینانه اما با توجه به وضعیت نه چندان جالب مارکت کریپتو در حال حاضر، رسیدن قیمت کیشو به قیمت‌های آوریل ۲۰۲۱ می‌تواند مقداری دور از انتظار باشد.

 

سخن آخر 

ارز کیشو اینو، به طور خاص با بهره‌گیری از بهترین ویژگی‌های میم‌کوین‌های محبوب توسعه یافته است، اما توسعه آن بر ایجاد ویژگی‌ها و مکانیسم‌هایی متمرکز شده که سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت را تشویق می‌کند. 

با توجه به قیمت بسیار پایینی که KISHU امروز دارد، سرمایه‌گذاری اولیه می‌تواند با خیالی آسوده انجام شود و در ادامه راه حتی سودآور باشد.

 

سوالات متداول 

  1. ارز کیشو اینو چه تعداد هولدر دارد؟ در حال حاضر کیشو اینو کمی بیش از ۳۰۰ هزار هولدر دارد.
  2. بهترین صرافی برای خرید کیشو اینو کدام است؟ همان‌طور که در متن گفته شد صرافی یونی‌سوآپ به دلایلی مانند حجم معاملات و نقدینگی گزینه مناسبی برای خرید و فروش کیشو اینو است.
  3. بالاترین قیمت کیشو اینو چه مقدار و در چه زمانی بوده؟ بالاترین قیمت توکن کیشو اینو ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار و در ماه می ۲۰۲۱ بوده است. کیشو از آن زمان تاکنون چیزی بیش از ۹۹ درصد کاهش قیمتی را تجربه کرده است.