شبکه تون (TON) به تراست ولت اضافه شد! - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

شبکه تون (TON) به تراست ولت اضافه شد!

 
۳۱ تیر ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه

شبکه TON به شبکه‌های تراست ولت (Trust wallet) اضافه شده است. از این لحظه تمامی توکن‌هایی که در این شبکه قرار دارند، در این کیف پول Trust wallet نیز پشتیبانی می‌شوند. این همکاری جدید به کاربران امکان می‌دهد تا از امکانات و امنیت تراست ولت بهره‌مند شوند و دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کنند.

تراست ولت یکی از کیف‌پول‌های دیجیتال محبوب است که با پشتیبانی بیش از ۱۶۰ هزار دارایی دیجیتال و ۵۳ بلاکچین مختلف به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌های خود را مدیریت کنند. با اضافه شدن شبکه تون (TON) به تراست ولت، کاربران می‌توانند توکن‌های خود را ذخیره، ارسال و دریافت کنند و از امکانات این کیف‌ پول بهره‌مند شوند.

این همکاری به کاربران امکان می‌دهد تا از ویژگی‌های Trust wallet مانند پشتیبانی از استیکینگ، سواپ و دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) بهره‌مند شوند. همچنین کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را با امنیت بالا انجام دهند و دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کنند.

این همکاری جدید بهبود تجربه کاربران و افزایش امنیت و امکانات مدیریت دارایی‌های دیجیتال آن‌ها را به همراه دارد. کاربران می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و با استفاده از Trust wallet دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید