نحوه انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت از صرافی ارز دیجیتال - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز جمعه ۲۷ مهر
  2. رمز جیمز (GEMZ) امروز جمعه ۲۷ مهر
  3. قیمت امروز میم فای ‌جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  4. قیمت امروز میجر (Major) جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  5. کد ویدیوی CATS جمعه ۲۷ مهر
  6. تصویر امروز جیمز جمعه ۲۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  7. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۲۷ مهر + آموزش وارد کردن
  8. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۲۷ مهر + آموزش تصویری
  9. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۲۷ مهر + آموزش ویدئویی
  10. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  11. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  12. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  13. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  14. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

نحوه انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت از صرافی ارز دیجیتال

 
۳۱ تیر ۱۴۰۳
  5 دقیقه

انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت که یکی از بهترین کیف پول‌های ارز AGIX است، نیازمند رعایت نکاتی بوده که در صورت عدم اعمال این رویه‌ها، دچار مشکل خواهید شد. انتقال ارز دیجیتال از صرافی به ولت به‌طور کلی فرایندی حساس و بسیار امنیتی است که در صورت بروز یک اشتباه دارایی شما کاملا از بین خواهد رفت. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی نحوه انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت از صرافی ارز دیجیتال پرداخته‌ایم. 

انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت با ۳ روش ساده

ارز دیجیتال سینگولاریتی یک توکن مبتنی بر بلاکچین اتریوم بوده که با تلفیق هوش مصنوعی با استاندارد ERC-۲۰ تحولی بزرگ در دنیای کریپتوکارنسی به‌وجود آورده است. حال پس از خرید ارز سینگولاریتی، ۳ روش زیر برای انتقال آن به تراست ولت وجود دارد که هرکدام را جداگانه معرفی و بررسی کرده‌ایم.

۱. انتقال ارز سینگولاریتی از صرافی ارز دیجیتال به تراست ولت

نماد سینگولاریتی در وسط صفحه بنفش
سینگولاریتی نت پلتفرم توکن AGIX است.

رایج‌ترین روش انتقال رمزارزها، ارسال آن‌ها از صرافی ارز دیجیتال به کیف پول است. حال در این روش، صرافی‌ها خود به ۲ نوع تقسیم می‌شوند:

  1. صرافی ارز دیجیتال ایرانی
  2. صرافی‌های خارجی

به‌طور کلی، فعالیت در صرافی ارز دیجیتال خارجی به‌دلیل وجود محدودیت‌های مالی زیاد پیشنهاد نمی‌شود. زیرا ممکن است هر لحظه حساب کاربری شما مسدود شود و دارایی‌تان از دست برود.

اما انتقال از یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مانند رمزینکس، می‌تواند گزینه بهتری باشد. زیرا صرافی‌های ایرانی هیچگونه محدودیتی برای ایرانیان ندارند و بدون هیچ مشکلی، می‌توانید به‌راحتی دارایی‌های خود را انتقال دهید. 

۲. انتقال از ولت اول به کیف پول دوم

این روش اغلب مورد استفاده نهنگ‌های بازار ارز دیجیتال است. این روش انتقال برای نهنگ‌ها بیشتر به منظور حفظ امنیت کیف پول و ایجاد تحول در قیمت ارز مورد نظر روی می‌دهد. به‌طور کلی انتقال ارز دیجیتال از ولتی به کیف پول دیگر، به دلیل کارمزد بالا، به‌صرفه نخواهد بود.

۳. انتقال از DEX (صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز مانند یونی سواپ) به ولت

یکی دیگر از روش‌های رایج انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت، ارسال AGIX از صرافی‌های سواپ (مانند یونی سواپ) به ولت است. این فرایند روشی امن و سریع خواهد بود اما از طرفی اگر صرافی از کیف پول مقصد (که در این مقاله تراست ولت است) پشتیبانی نکند، ممکن است این انتقال ناکام بماند و در نهایت نتوانید ارز دیجیتال سینگولاریتی خود را به تراست ولت انتقال دهید.

پس با توجه به گفته‌های فوق، منطقی‌ترین، راحت‌ترین و امن‌ترین روش انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت، استفاده از صرافی ارز دیجیتال رمزینکس خواهد بود. زیرا این صرافی ایرانی، شامل هیچ‌کدام از محدودیت‌های خارجی نخواهد بود و خطری حساب شما را تهدید نمی‌کند. در همین راستا، در ادامه شیوه انتقال ارز سینگولاریتی را از صرافی ارز دیجیتال رمزینکس بررسی کرده‌ایم.

روش انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت از رمزینکس

با انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت از صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، دیگر نگران مسدود شدن حساب خود و از دست رفتن دارایی‌های‌تان نخواهید بود. در همین راستا، در ۵ مرحله، شیوه انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت را از رمزینکس شرح داده‌ایم.

۱. ورود به حساب کاربری

اولین مرحله انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت
از طریق ورود و ثبت نام وارد داشبورد خود شوید.

اگر در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس حساب کاربری داشته باشید، کافی است با مراجعه به صفحه اصلی سایت رمزینکس، از طریق گزینه «ورود»، وارد داشبورد خود شوید. در غیر این صورت، برای ساخت حساب کاربری، کافی است از طریق گزینه «ثبت نام» اقدام کنید. تمام فرایند ثبت نام صرافی ارز دیجیتال رمزینکس بیشتر از ۳ دقیقه زمان نخواهد برد.

۲. انتخاب گزینه برداشت

انتخاب گزینه برداشت برای ادامه مراحل انتقال
از داشبورد گزینه برداشت را انتخاب کنید.

پس از ورود به داشبورد، صفحه‌ای مانند تصویر بالا به شما نمایش داده خواهد شد. در این مرحله کافی است برای اینکه بتوانید ارز سینگولاریتی را به تراست ولت انتقال دهید، باید روی گزینه «برداشت» کلیک کنید. 

۳. انتخاب نوع برداشت

مرحله انتخاب نوع برداشت
برای برداشت ارز سینگولاریتی، گزینه برداشت رمزارز را انتخاب کنید.

حال که برداشت را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب نوع برداشت می‌رسد. برای اینکه بتوانید فرایند انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت را کامل کنید، یکی از دو روش زیر را پیش رو دارید.

  • برداشت ریال
  • برداشت رمزارز

انتخاب گزینه برداشت ریال برای زمانی است که مقداری پول حاصل از سود یا فروش ارز دیجیتال در حساب خود دارید و می‌خواهید به حساب بانکی انتقال دهید. اما برای انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت، باید گزینه «برداشت رمزارز» را انتخاب کنید.

۴. انتخاب ارز سینگولاریتی و مقدار آن

نماد اختصاری ارز سینگولاریتی، AGIX است. برای اینکه بتوانید ارز سینگولاریتی را انتخاب کنید، باید از طریق گزینه جستجو، نام «سینگولاریتی» یا علامت اختصاری آن «AGIX» را وارد کنید. پس از اینکه این ارز دیجیتال به شما نمایش داده شد، آن را انتخاب کنید. حال برای اینکه بتوانید این انتقال را کامل کنید، باید مقدار مورد نظر خود را وارد کنید. اگر قصد انتقال تمام ارز سینگولاریتی را دارید، کافی است گزینه حداکثر را انتخاب کنید. در غیر این صورت، فقط مقدار مورد نظر را وارد کنید. 

۵. وارد کردن آدرس مقصد

حال که تمام مراحل فوق را با موفقیت طی کردید، باید در قسمت آدرس مقصد، آدرس کیف پول خود را وارد کنید. این آدرس معمولا در تراست ولت پس از انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر نمایش داده می‌شود. حتما به خاطر داشته باشید که پیش از انجام انتقال، حتما آدرس را چندین‌بار بررسی کنید. می‌توان این مرحله را حساس‌ترین مرحله انقال ارز سینگولاریتی دانست. زیرا هرگونه اشتباه در این مرحله، به قیمت از دست رفتن دارایی تمام خواهد شد. 

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی شیوه انتقال ارز سینگولاریتی به تراست ولت پرداختیم و مرحله به مرحله این فرایند مهم را شرح دادیم. حتما به خاطر داشته باشید که پیش از کامل کردن انتقال، تمامی موارد از قبیل نام رمزارز، مقدار انتقال و آدرس مقصد را چندین بار بررسی کنید تا مطمئن شوید که به مقصد درستی ارز دیجیتال خود را ارسال می‌کنید. لازم به ذکر است که مراحل فوق صرفا برای تراست ولت نخواهد بود و اگر قصد انتقال به سایر کیف پول‌ها را نیز دارید می‌توانید قدم‌های فوق را مرحله به مرحله طی کنید. 

سوالات متداول

آیا خرید ارز سینگولاریتی از طریق تراست ولت امکان‌پذیر است؟

با مراجعه به صرافی‌های غیرمتمرکز موجود در تراست ولت، می‌توانید به خرید ارز سینگولاریتی بپردازید.

آیا امکان استیک ارز سینگولاریتی وجود دارد؟

به‌طور کلی استیک ارز سینگولاریتی یکی از کاربردهای اصلی آن برای پاداش‌دهی به دارندگان AGIX است. 

منابع: medium

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید