پیشرفت سولانا، آیا وقت خربد داگ ویف هت فرا رسیده است؟
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

پیشرفت میم کوین سولانا، چرا قیمت داگ ویف هت در حال افزایش است؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۳
تصویر داک ویف هت

بخش میم کوین که توسط دوج‌کوین (DOGE) رهبری می‌شود، اکنون حدود ۴۰ میلیارد دلار ارزش دارد و حجم معاملات روزانه آن به طور میانگین حدود ۳.۱۴ میلیارد دلار است. سولانا (SOL) به عنوان یکی از بلاکچین‌های لایه یک (L1) همچنان در جایگاه برتر قرار دارد که به شدت تحت تأثیر اکوسیستم میم کوین‌های آن از جمله داگ ویف هت (WIF) و بنک (BONK) است. داده‌ها نشان می‌دهند که میم کوین‌های شبکه سولانا دارای ارزش بازاری حدود ۶.۴ میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه تقریباً ۱.۳ میلیارد دلار هستند. این موضوع نشان‌دهنده تأثیر رو به رشد این کوین‌ها در اکوسیستم سولانا است.

تصویب برزیل، پروژه‌های سولانا را تقویت می‌کند

تصویب اخیر دو ETF اسپات سولانا توسط برزیل، گامی مثبت برای پذیرش گسترده‌تر پروژه‌های مبتنی بر سولانا (SOL) است. علاوه بر این، با نشانه‌هایی از بازگشت نزولی تسلط بیت‌کوین، ممکن است فصل آلت‌کوین‌ها نزدیک باشد. بر اساس تحلیل داده‌های درون‌زنجیره‌ای ارائه شده توسط لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، بزرگترین دارنده داگ ویف هت با دارایی ۲۷.۲ میلیون واحد به ارزش بیش از ۴۴ میلیون دلار، شروع به انباشت بیشتر کرده است. در سه روز گذشته، این نهنگ یک وام USDC به مبلغ ۳.۲۴ میلیون دلار با استفاده از داگ ویف هت به عنوان وثیقه گرفته و از این وجوه برای خرید بیشتر استفاده کرده است.

قیمت داگ ویف هت طی پنج ماه گذشته در حال کاهش بوده است. با ارزشیابی کامل رقیق شده حدود ۱.۶ میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه حدود ۴۴۰ میلیون دلار، داگ ویف هت الگوی یک گوه نزولی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به افزایش قیمت عمده‌ای منجر شود. از نظر تکنیکی، داگ ویف هت برای جلوگیری از کاهش‌های بیشتر نیاز دارد که میانگین متحرک ۵۰ روزه را به عنوان سطح پشتیبانی بازیابی کند.

منبع: coinpedia

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر